سادبری، اونت می‌گوید: خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت یک «محل تخلیه» برای بیماران با نیازهای بالا است. دکتر

خبر

به گفته سادبری، اونت، خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت به «محل تخلیه» افراد مبتلا به زوال عقل و سایر اختلالات شناختی تبدیل شده‌اند. پزشک و مدیر پزشکی دو خانه نگهداری طولانی مدت در شهر.

دکتر موریس سنت مارتین، که مدیر پزشکی در خانه پایونیر و ویلا سنت جوزف است، گفت: “وقتی آنها در مرکز ما قرار گرفتند، تمام است. ما جایی برای فرستادن این افراد نداریم.” خانه ها

زمانی که مردم ساکن، بیمارانی دارند که جای دیگری برای فرستادن آنها ندارند، آنها را نزد ما می فرستند.»

سنت مارتین گفت که لایحه 7 انتاریو، که در اوت گذشته ارائه شد، “در تلاش است تا از یک پتک بزرگ برای رسیدگی به موضوع مراقبت های جایگزین (ALC) بیمارانی که تخت های بیمارستانی را می گیرند، استفاده کند.

لایحه 7، قانون تخت‌های بیشتر، مراقبت بهتر، به بیمارستان‌های انتاریو این امکان را می‌دهد که بیماران ALC خود را – که لزوماً به مراقبت کامل بیمارستانی نیاز ندارند – به یک خانه مراقبت طولانی‌مدت که لزوماً انتخاب آنها نیست، منتقل کنند.

بیمارانی که از ترک بیمارستان امتناع می کنند نیز با جریمه اجباری 400 دلار در روز روبرو می شوند.

پیرمردی که پیراهن دکمه دار مشکی پوشیده بود.
دکتر موریس سنت مارتین مدیر پزشکی پایونیر مانور و ویلای سنت جوزف در سادبری است. (Jan Lakes/CBC)

سنت مارتین گفت که برخی از این بیماران نباید در خانه‌ها یا بیمارستان‌های طولانی‌مدت باشند، بلکه به مراقبت‌های روانپزشکی نیاز دارند.

او گفت: «وقتی یک فرد زوال عقل با مشکلات رفتاری شدید را که برای مثال باید در یک مرکز روانپزشکی بستری شود، پذیرش می‌کنید، خطری واقعی برای همه در آنجا ایجاد می‌کنید.

سنت مارتین گفت که برخی از خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت دارای امکانات و کارکنانی برای مراقبت از برخی از بیماران پرخاشگر هستند، اما همه آنها چنین نیستند.

او گفت که برای مثال Pioneer Manor اغلب بیمارانی را می پذیرد که سایر مراکز مراقبت طولانی مدت از داشتن آنها خودداری می کنند زیرا دارای یک واحد قفل شده ایمن است و یک روانپزشک دارد که دوره های هفتگی را در این مرکز انجام می دهد.

سنت مارتین گفت: “اکنون که گفته می شود، مواقعی وجود دارد که ما حتی نمی توانیم آن افراد را مدیریت کنیم.”

او اضافه کرد که برخی از بیماران جوان 50 ساله با اختلالات شناختی که جایی برای رفتن ندارند، گهگاه در Pioneer Manor پذیرش می شوند.

سنت مارتین گفت: “آنها بی خانمان هستند، پول ندارند، نمی توانند به خانه سالمندان بروند. بنابراین مراقبت طولانی مدت محل تخلیه است.”

او گفت که این بیماران تخت‌هایی را می‌گیرند – گاهی برای سال‌ها – که معمولاً به بیماران مسن می‌رسد.

چالش منشور

ائتلاف سلامت انتاریو و مرکز حمایت از سالمندان، لایحه 7 را به چالش می کشند زیرا می گویند این قانون با منشور کانادا در تضاد است.

هر دو گروه استدلال کرده‌اند که این لایحه حقوق اساسی بیماران برای حفظ حریم خصوصی و رضایت آگاهانه را نادیده می‌گیرد و به بیمارستان‌ها اجازه می‌دهد که آنها را به یک خانه مراقبت طولانی‌مدت ترخیص کنند که لزوماً انتخاب آنها نیست.

این سازمان ها در بیانیه ای مطبوعاتی گفتند: «لایحه 7 گروه خاصی از بیماران مسن، بیمار و بسیار آسیب پذیر را مشخص می کند که از حق رضایت آگاهانه درباره محل زندگی و مراقبت های بهداشتی که دریافت می کنند محروم می شوند.

سنت مارتین شواهد سوگندنامه ای در حمایت از پرونده دادگاه ارائه کرد که در 12 آوریل 2023 بایگانی شد.

پاسخ استان

سخنگوی وزارت مراقبت های طولانی مدت به سی بی سی نیوز گفت که بیل 7 به انتقال بیماران از بیمارستان کمک کرده است.

در این بیانیه آمده است که Bill 7 در هفت ماه اول خود به بیش از 7600 بیمار ALC کمک کرده است که از بیمارستان ها به مراقبت های طولانی مدت منتقل شوند که نشان دهنده افزایش 18 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

در این ایمیل آمده است: «بیمارستان خانه نیست و بیل 7 به بیماران ALC اجازه می‌دهد مراقبت‌های ترمیمی، توانبخشی و حمایتی مورد نیاز خود را در مکان مناسب، مانند مراقبت‌های طولانی‌مدت، دریافت کنند».

«اشاره به خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت به‌عنوان «محل تخلیه» توهین به مردمی است که به این خدمات ضروری متکی هستند. دولت ما در حال انجام سرمایه‌گذاری‌های بی‌سابقه‌ای برای ارائه بالاترین کیفیت مراقبت در کشور انتاریایی‌ها، از جمله چهار کشور پیشرو است. -ساعت مراقبت تا سال 2025 و بهترین نسبت بازرس به خانه در هر استان.”