سفره عقد کریستال

خبر

در واقع برگزاری جشن عروسی و عقد و در کل همهی مراسمهایی از این قبیل در تمام جهان به این صورت برگزار میشود که با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی در فضاها و سالن عقد در فضای سالن عقد خاطره قم باز اجرا میشوند. سالن عقد در صورت حضور میهمانان باید به گونه ای باشد که تهویه هوا و پذیرایی به سختی انجام نشود اما به قدری هم نباشد که سالن خالی نشان داده شود.

سالن عقد فضای باز پل در بهترین لوکیشن های شهر تهران قرار دارد و خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد. هزینه ی دیگری که در لیست قیمت منو سالن های عقد لوکس شمال تهران در سال 1400 قرار گرفته و نمی توانید از آن چشم پوشی کنید، هزینه پذیرایی ابتدایی و ساده از مهمان ها با آب میوه، شیرینی، میوه، چای یا نسکافه و غیره است.

در بخش غذا و پذیرایی،نوشیدنی ها با رنگ های زیبا و غیر منتظره و در ظرف های بسیار شیک سرو نماید.از فینگرفود و دسرهای خوشمزه برای میز غذا را فراموش نکنید و اینکه تزیینات غذاهاتون متفاوت و هیجان انگیز باشد. خیلی از عروس و دامادها برای اینکه برای برگزاری جشن عروسی و عقد خود تشریفاتی منحصر به فرد و همچنین خیلی خاص داشته باشد، از چیدن سفره عقد در فضای باز باغ تالار یا محضر عقد در فضای باز استفاده میکنند که میتوان گفت یکی از زیباترین و بهترین ایدههای برگزاری این نوع مراسمها و جشنها است.

این موضوع کمک میکند هم در قدم اول رضایت بیشتر میهمانان حاضر در برگزاری مراسم و جشن عقد و عروسیتان را داشته باشید هم اینکه باعث زیباتر شدن جلوههای ظاهری جشنتان در عکسها و فیلمهایی میشود که به عنوان خاطره سازی از آن گرفته میشود. این بخش اهمیت ویژه ای برای عروس و داماد دارد و اگر جایگاه آنها در این فضای باز شیک و امروزی نباشد تا حد خیلی زیادی انگیزه ی آنها را برای برگزاری مراسم عروسی کم میکند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سالن عقد نیکی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.