سه مورد دیگر COVID-19 در ارتباط با شیوع Hôtel-Dieu Grace

خبر

طبق یک گزارش خبری روز سه شنبه از بیمارستان ، سه مورد اضافی COVID-19 در ارتباط با شیوع در طبقه سوم برج بازسازی در Hôtel-Dieu Grace Healthcare (HDGH) وجود دارد – که منجر به تعلیق موقت همه افراد غیر ارائه دهندگان خدمات بیمار مستقیم.

تعلیق موقت شامل موارد زیر است:

  • کلیه برنامه های ویزیت شریک مراقبت تعیین شده (DCP)
  • پیمانکاران ، دانشجویان و خدمات آرایشگری
  • بیمارانی که به مراقبت تسکینی احتیاج دارند و به طور فعال در حال مرگ هستند ، در هر زمان دو بازدید کننده مجاز دارند
  • بیمارانی که نیاز به مراقبت تسکینی دارند ، اما به طور فعال در حال مرگ نیستند ، یک بازدید کننده مجاز است. این بازدید کننده باید همان شخص باقی بماند.

این بیمارستان برای اولین بار شیوع آن را در واحد توانبخشی خود در روز یکشنبه اعلام کرد.

در بیانیه آمده است: “توجه به این نکته مهم است که اقدامات احتیاطی که ما انجام می دهیم فقط در نتیجه شیوع داخلی ما نیست.”

“این به همان اندازه مهم است زیرا تعداد روزانه موارد تایید شده COVID-19 در ویندزور-اسکس نشان می دهد که ما دارای تعداد قابل توجهی از گسترش جامعه با لیست رو به رشد شیوع موسسات / مدارس / محل کار ، بیمارستان و LTC / خانه بازنشستگی هستیم.”

HDGH گفت که به همکاری نزدیک با واحد بهداشت محلی و ارائه به روز رسانی ادامه خواهد داد. همچنین گفت: “عمیقا از نگرانی ، نگرانی و دردی که این امر برای کارکنان ، بیماران و خانواده های آنها و جامعه ما ایجاد کرده است ابراز تاسف می کند و متعهد می شوند که هرچه زودتر به روزرسانی های به موقع را ارائه دهند.”

هیچ خط مشی بازدید کننده وجود ندارد

بیمارستان جدید ویندزور (WRH) ، HDGH و Erie Shores Healthcare در نتیجه افزایش تعداد موارد COVID-19 در منطقه ، مطابق با انتشار سه شنبه دیگر رسانه ها ، سیاست “بدون بازدیدکننده” را از چهارشنبه فعال می کنند.

در این بیانیه آمده است: “این تصمیم دشوار به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای حفظ امنیت بیماران ، خانواده ها و تیم های مراقبت های بهداشتی ما است زیرا نرخ انتقال افزایش می یابد و برای بیمارستان ها یک نقطه بحران ایجاد می کند.” به چالش کشیدن کل سیستم مراقبت های بهداشتی محلی.

موارد استثنای محدودی در این بیمارستان در هر بیمارستان وجود دارد.

برای WRH ، بازدید کنندگان ضروری مجاز هستند که شامل موارد زیر است:

  • یک ویزیت توسط یک ویزیتور به بیماری که فعالانه در حال مرگ است
  • یک فرد حامی زن زایمان
  • یکی از والدین / سرپرست یک نوزاد تازه متولد شده ، کودک یا جوانی