سه مورد دیگر COVID-19 در مدارس متوسطه در منطقه لندن گزارش شده است

خبر

هیئت مدرسه منطقه دره تیمز دوشنبه شب اعلام کرد که سه مورد جدید COVID-19 در مدارس منطقه گزارش شده است.

دو مورد از این موارد در مدرسه متوسطه ایست الگین در آیلمر ، آنت گزارش شده است که در دو هفته گذشته شمار مدرسه به چهار مورد مثبت رسیده است. مورد دیگر در مدرسه متوسطه وست مینستر در لندن گزارش شد که در طی یک هفته سومین مورد در مدرسه بود.

در حالی که اکنون چندین مورد در هر دو مدرسه متوسطه وجود دارد ، مقامات شیوع آن را اعلام نکرده اند. هر دو مدرسه باز مانده و اتوبوس ها به کار خود ادامه می دهند.

به گفته استان ، شیوع بیماری زمانی اعلام می شود که دو یا چند مورد در یک دوره 14 روزه تأیید شود که شواهدی از انتقال حداقل از یک مورد به پرونده دیگر وجود داشته باشد.

طبق روال معمول ، نه هیئت مدیره و نه واحد بهداشتی در مواردی که دانشجویان یا کارمندان را درگیر می کند ، مشخص نخواهند کرد ، با این وجود ، اطلاعات در روزهای آینده در پایگاه استانی در دسترس خواهد بود.

دو مورد ابتدایی گزارش شده در East Elgin و یکی از دو مورد گزارش شده در Westminster در میان دانشجویان بودند. پرونده دیگر در وست مینستر هنوز در پایگاه داده ارسال نشده است.

بهداشت عمومی جنوب غربی و واحد بهداشتی میدلکس-لندن در حال برقراری ارتباط با افراد نزدیک هستند که از آنها خواسته می شود 14 روز در مدرسه و قرنطینه در خانه بمانند.

هیئت مدیره گفت ، کسانی که واحد بهداشت با آنها تماس نمی گیرد در معرض خطر نیستند.