شرکت آمریکایی با 8 سد آبی شمالی انتاریو وارد بازار انرژی کانادا می شود

خبر

یک شرکت آمریکایی که به زودی هشت سد آبی شمالی انتاریو را راه اندازی خواهد کرد، آنها را کلیدی برای کربن زدایی سیستم انرژی می داند.

از طریق “ادغام” با شرکت کانادایی H2O Power، FirstLight Power که دارای دارایی در شمال شرق ایالات متحده است، برای اولین بار وارد بازار کانادا می شود.

جاستین ترودل، مدیر عامل FirstLight Power، گفت: «می‌دانید که یکپارچه‌سازی به ما اجازه می‌دهد تا از منابع فرامرزی برای بهبود هر دو شرکت بهتر استفاده کنیم.

هیئت سرمایه گذاری بازنشستگی بخش عمومی، یک شرکت کانادایی، مالک هر دو شرکت است.

هشت سد برق آبی زمانی برق کارخانه های کاغذ Abitibi را در شمال انتاریو تامین می کردند.

از زمانی که H2O Power آنها را 10 سال پیش خریداری کرد، ترودل گفت که این شرکت بیش از 100 میلیون دلار برای ارتقاء آنها سرمایه گذاری کرده است.

نمای نزدیک مردی که پیراهنی یقه آبی و سبز پوشیده است.
جاستین ترودل مدیر عملیات FirstLight Power است. (ارسال شده توسط تراویس اسمال)

مارک مانتا، معاون عملیات کانادایی H2O Power گفت: «ما سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی برای ارتقای ناوگان خود انجام داده‌ایم تا عملیات را افزایش دهیم و ظرفیت را افزایش دهیم و توانایی خود را برای ارائه قدرت تمیزتر و انعطاف‌پذیرتر به منطقه و مردم انتاریو تقویت کنیم. در یک بیانیه مطبوعاتی

که در یک گزارش تولید برق انتاریو که در فوریه منتشر شد، گفت این پتانسیل برای شمال انتاریو برای تولید 3000 تا 4000 مگاوات برق آبی اضافی برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد وجود دارد.

ترودل گفت که سرمایه گذاری های شرکت های خصوصی به تامین این تقاضا و بهبود شبکه برق کمک خواهد کرد.

او گفت: «ما به دنبال استفاده از تیم خود برای شناسایی فرصت‌ها برای گسترش دارایی‌هایمان در جایی که منطقی است یا ورود به برخی فرصت‌های توسعه جدید در استان هستیم.»

این می تواند شامل افزایش خروجی سدهای آبی موجود، احتمالاً باز کردن سدهای جدید یا حتی استفاده از خواص برای راه اندازی پنل های خورشیدی یا واحدهای ذخیره باتری باشد.

ترودل گفت که این شرکت به دنبال رویکرد “همه موارد فوق” برای تولید برق با ترکیبی از فناوری ها است تا به هدف استان برای کربن زدایی بخش انرژی تا سال 2050 دست یابد.