شهرداران ویندزور-اسکس ، پلیس نسبت به اجرای دقیق COVID-19 هشدار می دهند

خبر

شهرداران از سراسر شهرستان اسکس روز چهارشنبه با هشدار جدی به مردم گفتند: آنها بازی خوبی با افرادی که قوانین بهداشت عمومی را نقض می کنند انجام می شود. اجرای آن اکنون آغاز می شود.

شهردار ویندزور ، درو دیلکنز گفت که شهر ویندزور ، همراه با خدمات پلیس ویندزور (WPS) و واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس ، موافقت می کنند که پلیس و اجرای آیین نامه پروتکل های COVID-19 باید به طور قابل توجهی از همان ابتدا افزایش یابد.

دیلکنز در جلسه عمومی مجازی گفت: “ما توافق کردیم که زمان آموزش عمومی به پایان رسیده است و توافق کردیم که بزودی اعمال قانون خواهد شد و کسانی که این قوانین مهم بهداشت عمومی را نقض می کنند متهم می شوند.”

این نشست به دنبال تشدید محدودیت ها هنگام ورود منطقه به منطقه زرد COVID-19 استان – یا “محافظت” در روز دوشنبه برگزار شد.

دلكنز گفت كه مأموران ویندزور در آخر هفته به تعدادی از شكایات مربوط به انطباق با COVID-19 پاسخ دادند ، اما هنوز اتهامی برای این كار در نظر گرفته نشده است.

Dilkens گفت: “آنها به تعدادی از مکانها رفتند اما همه با این کار موافق بودند … بنابراین حتی اگر شکایتی دریافت کردند ، اما شکایات معتبر نبودند اما پلیس در آنجا حضور داشت و آماده صدور بلیط بود.”

مارک بوندی ، شهردار LaSalle گفت که او آماده است تا برای شهروندان نیز اجرای قانون و جریمه ها را افزایش دهد.

باندي گفت: “اگر آنچه را كه قرار است انجام دهيد انجام نمي دهيد ، اگر از اين دستورالعمل ها پيروي نكنيد و با پليس تماس گرفته شود ، آنها به ديدار خواهند رفت.” “من به همه احتیاط می کنم ، این تهدید نیست. فقط این که ما قوانینی داریم که باید رعایت کنیم.”

شهرداران منطقه چهارشنبه جلسه ای را به دنبال تشدید محدودیت ها هنگام ورود منطقه به منطقه زرد COVID-19 استان – یا “محافظت” برگزار کردند. (شهر ویندزور)

گری مک نامارا ، شهردار Tecumseh ، با تکرار درخواست های Dilkens و Bondy برای اجرای دقیق تر ، اما همچنین به ناهماهنگی های اجرای قانون در میان خدمات پلیس منطقه اشاره کرد.

خارج از ویندزور و لاسال ، بیشتر خدمات پلیس شهرستان توسط پلیس استانی انتاریو (OPP) ارائه می شود.

“شما می توانید تصور کنید اگر شهر ویندزور یا لاسال و آمهرستبورگ در حال صدور بلیط هستند ، اگر تخلفاتی وجود داشته باشد … و این در بقیه شهرستان زیاد نیست ، خوب من نمی خواهم آنها بگویند” خوب بیایید برویم به مک نامارا توضیح داد که اسکس ، “” برای تهیه بلیط.

مک نامارا گفت که او چهارشنبه شب در شورای شهر Tecumseh در مورد موضوع اجرا بحث خواهد کرد ، بنابراین اجرای آیین نامه و پلیس در مورد موضع بلیط خود روشن هستند.

سخنگوی پلیس ویندزور در بیانیه ای به سی بی سی نیوز گفت که اکثریت قریب به اتفاق جوامع تحت پوشش این سرویس از جهت متخصصان مراقبت های بهداشتی مطلع و احترام می گذارند.

در این بیانیه آمده است: “از زمان شروع شیوع بیماری ، خدمات ما فقط موظف به صدور تعداد کمی اتهام (3) علیه متخلفان بوده است. از زمان آغاز هرگونه بیماری همه گیر و قوانین مرتبط ، بیش از 700 هشدار صادر شده است.”

در حال حاضر جریمه های صادر شده توسط خدمات پلیس ویندزور و لاسال از 750 دلار شروع می شود.