شهردار اسکس می خواهد ببیند استان در مورد کمبود آمبولانس و سیستم بیمارستانی اقدام کند

خبر

سال گذشته بیش از 2000 دقیقه بود که هیچ آمبولانسی برای پاسخگویی به تماس‌های 911 در شهرستان ویندزور و اسکس وجود نداشت.

شری باندی شهردار اسکس گفت که این یک بحران است. او روز دوشنبه طرحی را به شورای شهرستان اسکس ارائه می کند که خواستار بازنگری کامل سیستم بیمارستانی محلی است.

باندی به سی‌بی‌سی ویندزور گفت: «من به‌طور خاص از استان می‌خواهم به ویندزور-اسکس نگاه کند و چرا آمبولانس‌های عقب مانده در خارج از بیمارستان‌هایمان منتظر هستند؟»

“ساکنان ما در حال پیر شدن هستند. ما جمعیت رو به رشدی در اینجا داریم. ما باید مطمئن شویم که کارکنان خط مقدم و ظرفیت بیمارستان کافی برای تامین کافی برای ویندزور و شهرستان اسکس داریم.”

زنی با موهای قهوه ای با ژاکت قرمز در اتاق شورای شهر.
شری باندی شهردار اسکس است. (جاناتان پینتو/سی بی سی)

باندی گفت که او معتقد است که این منطقه در مقایسه با میانگین استانی از نظر جمعیت، تخت‌های مراقبت حاد کوتاه است. او همچنین می‌خواهد کارهای بیشتری برای ادامه کار پرستاران در ویندزور و استخدام و حفظ امدادگران انجام شود، علاوه بر ابتکارات محلی که در حال حاضر با هدف کاهش کمبود انجام شده است.

باندی گفت: «ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم. “اما وقت آن رسیده است که استان به اینجا بیاید و کمک کند، زیرا از زمانی که این موضوع پوشش داده شده است، من از مردم به من پیام داده ام که عزیزان آنها واقعاً در انتظار آمبولانس جان خود را از دست داده اند.”

در ماه اکتبر، گری مک نامارا، سرپرست کانتی اسکس، وضعیت اضطراری را به دلیل کمبود آمبولانس اعلام کرد که بعداً لغو شد. باندی گفت که منطقه هنوز در وضعیت اضطراری است

“درهم شکستن” وضعیت برای امدادگران محلی: رئیس اتحادیه

جیمز جووانوویچ، رئیس CUPE Local 2974 که نماینده کارگران اسکس ویندزور EMS است، گفت: این وضعیتی است که به امدادگران محلی خط مقدم آسیب می رساند.

او گفت: «ما فقط شاهد فرسودگی شدید هستیم و منابع لازم برای پرکردن آن را نداریم، وقتی این اتفاق بیفتد، وقتی کسی برای مدت طولانی از کار بیفتد.

جووانوویچ گفت که منطقه برای جذب امدادگران مشکل دارد زیرا منطقه تورنتو بزرگ تقریباً تمام امدادگران تازه فارغ التحصیل شده را جذب می کند و امدادگران در این مناطق ممکن است بین 5 تا 10 دلار در ساعت بیشتر درآمد داشته باشند.

مردی با لباس کوتاه مشکی در دوربین زوم صحبت می کند.
جیمز جووانوویچ رئیس CUPE 2974 است که نماینده کارگران EMS شهرستان اسکس است. (جیکوب بارکر/سی بی سی)

او تخمین می‌زند که شهرستان ویندزور و اسکس، که در حال حاضر 300 کارمند EMS دارد، حداقل 50 امدادگر کم دارند.

ما باید بتوانیم رقابتی باشیم، بتوانیم افراد را به سمت خود جذب کنیم، اما همچنین بتوانیم کسانی را که داریم حفظ کنیم، و فکر نمی‌کنم در حال حاضر به اندازه کافی خوب به آن رسیدگی کنیم. “

EMS محلی در حال حاضر در حال چانه زنی با شهرستان اسکس است و جووانوویچ گفت که موضوع کمبود آمبولانس موضوعی چندوجهی است که نیازمند راه حل های بیمارستانی و پیراپزشکی است.

Windsor-Tecumseh MPP Andrew Dowie به CBC Windsor جمعه گفت که در حال حاضر استراتژی‌هایی برای کمک به کاهش عقب ماندگی آمبولانس‌ها وجود دارد، مانند یک برنامه پرستاری که به طور خاص به تخلیه سریع‌تر بیماران از آمبولانس‌ها کمک می‌کند و تضمین می‌کند که استان به تأمین بودجه استخدام‌های جدید کمک می‌کند.

او گفت: «وقتی به داده‌ها نگاه می‌کنید، در حال حاضر تقاضای زیادی برای این سرویس داریم. “بخشی از آن ناامید شدن مردم است … در مورد زمان لازم برای انتظار، و ممکن است این حس وجود داشته باشد که وقتی با آمبولانس سفر می کنید، از صف اورژانس می پرید.

“استفاده از آمبولانس منابع زیادی را به هم متصل می کند. بخشی از کاری که ما باید انجام دهیم این است که مطمئن شویم اتفاقات بیشتری در بیمارستان خواهیم داشت.”

یک داستان اخیر CBC Windsor جزئیات نه ساعت انتظار یک مادر در بخش اورژانس با پسرش را شرح داد، جایی که او حداقل 16 امدادگر را شمارش کرد که با او منتظر بودند تا بیماران خود را تخلیه کنند.

زمانی که مقالاتی از این دست را می‌بینیم و هر روز آن را در زمان واقعی زندگی می‌کنیم، جایی که با این افراد در راهرو هستیم، به تماس‌هایی پاسخ می‌دهیم که کسی ساعت‌ها منتظر ما بوده تا به آنجا برسیم و ممکن است وخیم تر شده اند، آنها یک وضعیت عاطفی هستند زیرا مدت زیادی منتظر بوده اند.”

تنها کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که بتوانیم به شما کمک کنیم. وقتی آن منابع را در اختیار نداریم، کاملاً کوبنده است.