شهردار سادبری می خواهد شهر شمالی انتاریو در اقتصاد سبز پیشرو باشد

خبر

پل لوفور، شهردار سادبری، در اولین سخنرانی خود در بعد از ظهر چهارشنبه در ایالت شهر گفت که شهر شمالی انتاریو باید در مرکز انتقال کانادا به اقتصاد سبزتر باشد.

لوفور به جمعی از افراد فروخته شده در هتل رادیسون در سادبری گفت: «از آنجایی که کانادا و در واقع جهان به سمت صنایع صفر خالص و کم کربن، برقی‌سازی بیشتر وسایل نقلیه و فناوری‌های دیجیتال و نوآورانه‌تر حرکت می‌کنند، ما به عنوان یک شهر واقعاً می‌توانیم کمک کنیم.

در حالی که سادبری بیش از 100 سال است که یک مرکز استخراج نیکل و مس بوده است، لفور گفت که این شهر برای تبدیل شدن به بخشی از زنجیره تامین ارزش افزوده باتری خودروهای برقی باید در حال گذار باشد.

من از توسعه پایدار و خدمات رسانی به زمین های صنعتی خود حمایت خواهم کرد تا بتوانیم در اقتصاد سبز و خودروهای برقی باطری پیشرو باشیم.– شهردار سادبری پل لوفور

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود در دهه آینده صنعت معدن از طریق بخش خدمات و عرضه خود به مسیر رشدی ادامه دهد که در یک نسل شاهد آن نبوده‌اید.

لوفور گفت که او پتانسیل 500000 فوت مربع اضافی برای ساختمان‌های صنعتی را برای ایجاد مشاغل و مشاغل جدید که می‌توانند بخشی از زنجیره تامین باتری باشند، می‌بیند.

وی افزود: من از توسعه پایدار و خدمات رسانی به زمین های صنعتی خود حمایت خواهم کرد تا بتوانیم در اقتصاد سبز و خودروهای برقی باطری پیشرو باشیم.

او گفت که برای سازگاری با این رشد، شهر همچنین به افزایش جمعیت و عرضه مسکن ارزان قیمت نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد که برنامه آزمایشی مهاجرت روستایی و شمالی دولت فدرال به 265 تازه وارد به شهر کمک کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

او گفت: “من می خواهم این تعداد را به 500 افزایش دهم.”

در مورد مسکن، او گفت که شهر می تواند با برنامه ریزی، منطقه بندی و مجوزها برای تشویق توسعه دهندگان به ساخت خانه های بیشتر کمک کند.

او گفت: «بر اساس اعدادی که دیده‌ایم و رشد پیش‌بینی‌شده، منطقی است که نتیجه بگیریم که بازار طی پنج سال آینده بین 2000 تا 2500 واحد در سادبری خواهد ساخت.»

“افکار من همیشه بیشتر خواهد بود. من می خواهم ما را به 3000 یا 3500 برسانم.”

لفور برای کمک به جذب تازه واردان گفت که یک شهر باید مرکز شهر “سالم و پر جنب و جوش” داشته باشد.

او گفت: “من طرفدار یک گالری هنری، کتابخانه و یک مرکز رویداد در مرکز شهرمان هستم.”

ما همچنان متعهد به بررسی گزینه ها برای دستیابی به اهداف این پروژه ها به شیوه ای مسئولانه از نظر مالی هستیم.»