شهر کوچک انتاریو در شمال انتاریو در حالی که بلیت یک میلیون دلاری منقضی می‌شود دچار تب لوتو شد

خبر

وقتی کسی وارد می شود و شروع به راه رفتن در آن سمت می کند، همه نگاه ها در فروشگاه Co-op در دریاچه لاردر به سمت پیشخوان بخت آزمایی می روند.

این به این دلیل است که آنها ممکن است یک برگ کاغذ را به یک میلیون دلار تبدیل کنند.

رنه ریچارد، مدیر فروشگاه می‌گوید: «این باعث ایجاد غوغا می‌شود.

ما همچنان منتظریم تا برنده با بلیط خود وارد شود.»

آفتاب بالای یک فروشگاه کوچک پوشیده از کناره‌ها با تابلویی که روی آن نوشته شده «تعاون دریاچه لاردر» می‌تابد.
مدیر شرکت Larder Lake Co-op می گوید که آنها از نزدیک همه کسانی را که به فروشگاه می آیند و به سمت پیشخوان بخت آزمایی می روند، زیر نظر داشته اند. (سرویس تماشای خیابان گوگل )

در 7 ژوئن 2022 در شهر کوچک 745 نفری Co-op بود که یک بلیط بخت آزمایی فروخته شد که اکنون یک میلیون دلار ارزش دارد، اما به شرطی که قبل از 7 ژوئن امسال تحویل داده شود.

لیزا پلوگر، ساکن شهر سابق معدن طلا در نزدیکی مرز کبک و یکی از بنیان‌گذاران گروه اطلاعاتی دریاچه لاردر در فیس‌بوک، می‌گوید: «خب، هر بار که با کسی در شهر برخورد می‌کنید، او در مورد آن صحبت می‌کند.

“من همه جا را چک کرده ام. شوهرم از دفتر کارش رفته است و در کشوی میزش به دنبال بلیط های بیشتر رفته است و من تمام کاپشن ها و کیف های قدیمی مان را نگاه می کنم و چیزی پیدا نمی کنیم.”

ماشینی از جاده ای که به شهری در کنار دریاچه منتهی می شود می گذرد و از کنار تابلویی می گذرد که روی آن «دریاچه لاردر» نوشته شده است.
لیزا پلوگر می‌گوید به نظر می‌رسد همه 745 نفر در زادگاهش، دریاچه لاردر، در مورد بلیط بخت آزمایی برنده صحبت می‌کنند و امیدوارند که آن را در جیب کت یا کشوهای آشغال خود بیابند. (ویکیپدیا)

لاتاری و بازی انتاریو می گوید 99 درصد از بلیط های برنده بازخرید می شوند و هر سال 2.6 میلیارد دلار جوایز به آنها اهدا می شود.

اما چند جکپات بی ادعا در بهار امسال وجود دارد، از جمله یک برنده 70 میلیون دلاری که سال گذشته در منطقه تورنتو فروخته شد.

و تونی بیتونتی، سخنگوی آژانس قرعه کشی استانی، می گوید که بسیاری از آن به تغییر سالانه بین ژاکت های زمستانی و بهاری مربوط می شود.

او گفت: «به معنای واقعی کلمه ما همیشه آن را در زمان تغییر فصل می بینیم.

مردم بلیط را در کاپشن خود می گذارند.

Bitonti می گوید چند سال پیش مردی در Sault Ste. ماری برای اولین بار پس از چند ماه ژاکت بهاره خود را پوشید و یک بلیت قرعه کشی به ارزش 500000 دلار پیدا کرد “به معنای واقعی کلمه چند روز قبل” که منقضی شود.