صاحبان مشاغل در مرکز شهر توماس به تجمع ضد قفل برنامه ریزی شده پاسخ می دهند

خبر

صاحبان مشاغل در مرکز شهر توماس پس از صحبت درباره تجمع ضد قفل برنامه ریزی شده ، روز شنبه مغازه های خود را تعطیل می کنند.

تعطیلی برنامه ریزی شده یک هفته پس از آن صورت می گیرد که حدود 2000 نفر در اعتراض به اقدامات فعلی بهداشت عمومی ، از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی از طریق آیلمر ، آنت.

اما این بار ، ساکنان سنت توماس تصمیم گرفتند که اگر در روز خود را به روی عموم مردم ببندند ، پس از پایان اعتراض برای مراسم نقاب ماه ، درهای خود را باز می کنند.

ارل تیلور ، رئیس هیئت توسعه مرکز سنت توماس ، گفت که صاحبان مغازه ها در شهر پس از شنیدن اعتراض ، خیلی زود این رویداد را در اواخر شب دور هم جمع کردند.

تیلور به Corning’s London Morning گفت: “ما یک منحنی پرتاب شدیم.” “بنابراین ما واکنش مثبت نشان می دهیم.”

بازرگانانی که در طول روز تعطیل هستند ، در آن ساعت از ساعت 5 بعد از ظهر تا 10:00 درهای خانه خود را به روی خریداران باز می کنند.

وی گفت كه ساكنان سی بی سی لندن تشویق می شوند ماسكهای ماردی گراس خود را بیرون آورده و برای لذت بردن از شب بیرون بیایند.

این ایده ، تیلور گفت ، این بود که توجه ساکنان را از راهپیمایی برنامه ریزی شده به چیزی تبدیل کند که بتواند جامعه را به روشی ایمن جمع کند و همچنین از صاحبان مشاغل کوچک که معمولاً در اوایل روز شنبه تعطیل می شوند ، حمایت کند.

این کار همچنین برای کمک به مشاغلی بود که در طی همه گیر شدن دست و پنجه نرم می کردند.

تیلور گفت: “این مشاغل زمان سختی را پشت سر گذاشته اند و ما به شدت تحت تأثیر محدودیت های COVID-19 قرار گرفتیم.” “اما بسیاری از آنها بازگشتند در حالی که همه آنها در جنگ بازگشتند و دستورالعملهای COVID-19 را اجرا کردند … بنابراین آنها به جای اینکه روزهای شنبه باز باشند ، شنبه شب بهترین تلاش خود را انجام خواهند داد.”

“ما فقط آن را دیوانگی مهتاب می نامیم تا کمی سرگرم شویم و هیجان خود را در مرکز شهر خود دوباره زنده کنیم.”

تیلور گفت که همه مشاغل کوچک در مرکز شهر قادر به مشارکت نیستند زیرا برخی از آنها توانایی باز ماندن را ندارند اما افرادی که در آن شرکت می کنند جوایز داخل فروشگاه و راه های جذب جامعه را ارائه می دهند.

“ما امیدواریم که اگر مشتریان و خریداران نتوانند در روز بیرون بیایند ، بیایید شب بیرون بیاییم.”

فروشگاه ها نوعی “جایزه در فروشگاه” ارائه می دهند و 250 دلار با افزایش “دلار در مرکز شهر” به کسانی که بیرون می آیند و عکس های خود را در شبکه های اجتماعی می گذارند اهدا می شود.

صبح لندن6:42لباس شب بازی ماه شب برای سنت توماس برنامه ریزی شده است

بسیاری از صاحبان مغازه ها در مرکز شهر توماس شنبه درها را به دلیل تجمع ضد قفل درب بسته می کنند. ارل تیلور ، رئیس هیئت مدیره توسعه سنت توماس ، به London Morning پیوست تا در مورد آنچه که هنگام از بین رفتن معترضین برای آنها برنامه ریزی کرده اند صحبت کند. 6:42