صدها نفر از کارکنان آموزش و پرورش CUPE هنوز در انتظار افزایش حقوق پس از اعتصاب سراسری استان پیروز شدند

خبر

شش ماه پس از اعتصاب سراسر استان توسط کارکنان پشتیبانی مدارس، بسیاری از کارکنان آموزش و پرورش در شمال انتاریو هنوز شاهد افزایش دستمزدی که در میز مذاکره به دست آورده‌اند، نبوده‌اند.

پس از تهدید اولیه به استفاده از بند بدون وجود برای تحمیل قرارداد بر منشی‌ها، نظافتچی‌ها و سایر کارکنان پشتیبانی مدرسه، دوری دو روزه 55000 عضو CUPE در نوامبر در نهایت به توافقی بر اساس یک دلار در ساعت افزایش دستمزد منجر شد.

اما این قرارداد تا زمانی که با هیئت مدیره مدرسه خود به توافق نرسند، برای افراد محلی اتحادیه اجرا نمی شود.

لورا والتون، رئیس شورای اتحادیه‌های هیئت مدرسه انتاریو CUPE، می‌گوید که 25 درصد از مردم محلی در سراسر استان هنوز به توافقی نرسیده‌اند، از جمله کارگران چهار هیئت در شمال شرقی.

او گفت: “این به سادگی این است که هیئت‌های مدرسه این را در اولویت قرار نمی‌دهند. و مشکل‌ساز است. هیئت‌های مدرسه شکایت دارند که مشکلات استخدامی دارند، آنها مشکلات حفظ و نگهداری دارند.”

ما باید این معاملات محلی را به سرانجام برسانیم تا کارگران بتوانند دستمزدی را که برای آن جنگیدند و پیروز شدند، افزایش دهند.»

والتون می‌گوید که این توافق‌های محلی معمولاً بر زبان قرارداد متمرکز هستند و طولانی شدن مذاکرات به این شکل «بسیار غیرعادی» است.

هیئت‌های مدرسه‌ای که هنوز با کارکنان پشتیبانی با نمایندگی CUPE خود به توافق رسیده‌اند عبارتند از: Conseil scolaire catholique de area des Grandes-Rivières، Conseil scolaire public du Grand Nord de l’Ontario، District School Board Ontario North East و Northeastern District Catholic. هیئت مدیره مدرسه.

سوزان سیر، رئیس محلی CUPE برای 160 کارگر پشتیبانی در هیئت کاتولیک شمال شرقی در مناطق تیمینس و تمیسکامینگ، می گوید که هیئت مدیره در میز مذاکره متوقف شده است و یک جلسه آشتی را برای 23 ژوئن، نزدیک به پایان سال تحصیلی برنامه ریزی کرده است. .

او گفت: “از آنجایی که کمترین دستمزد کارکنان آموزش و پرورش در مدارس هستیم، مایوس کننده است که ما هنوز نتوانسته ایم به یک توافق محلی دست یابیم تا بتوانیم ساعتی یک دلار افزایش دستمزد دریافت کنیم.” مشاغل دوم را گرفتند

Cyr می‌گوید مسائلی که هنوز باید با هیئت مدیره مدارس دولتی انگلیسی حل شود عبارتند از: زبان قوی‌تر در قرارداد، دستمزد بالاتر برای اعضایی که در جامعه دوردست Moosonee کار می‌کنند و قوانین انعطاف‌پذیرتر در مورد زمان تعطیلات.

هیئت کاتولیک شمال شرقی در بیانیه ای به CBC گفت که “متعهد به دستیابی به یک توافق عادلانه با کارمندان ما که توسط CUPE نمایندگی می شوند، روند را دنبال می کنیم و در آینده نزدیک با سازش دهنده همکاری خواهیم کرد.”