طبق آیین‌نامه‌ای به ساکنان تیلسونبورگ، اونت، تورهای بسکتبال را از انتهای مسیر خارج کنید.

خبر

نبردی بر سر مراسم گذر از دوران کودکی در شهری در جنوب غربی انتاریو در جریان است.

از تعدادی از ساکنان یک زیرمجموعه جدید در تیلسونبرگ، اونت، خواسته شده است که تورهای بسکتبال خود را از انتهای راهروهای خود خارج کنند و حداقل برخی از آنها امتناع می‌کنند.

شانون استین، 42 ساله، به یاد می‌آورد: «خب، عجیب است. “چرا باید آن را جابجا کنم؟ یک سال و نیم است که آنجاست.”

استین چهار پسر دارد که بین هفت تا 13 سال سن دارند. او گفت: “هر روز، حتی در زمستان، آنها بیرون از خانه بازی می کنند.”

استین گفت، و اگر آنها در خیابان جلوی ورودی خانه او به حلقه شلیک نمی کنند، بچه های محله این کار را می کنند.

همسایه شانون استین که یک تور بسکتبال نیز در انتهای راننده خود دارد، این کارت ویزیت را با این پیام دریافت کرد:
همسایه شانون استین، که یک تور بسکتبال نیز در انتهای مسیر خود دارد، این کارت ویزیت را با این پیام دریافت کرد: “لطفاً می توانید تور بسکتبال را حذف کنید، لطفاً کمک هزینه خارج از جاده را بردارید.” (ارسال شده توسط شانون استین)

پس مشکل چیست؟

یک اتوبوس مدرسه اخیراً یکی از تورهای بسکتبال کنار جاده ای را در زیربخش جدید که استین در آن زندگی می کند قطع کرد. شهردار دب گیلوسی گفت که خدمه ساخت و ساز در حال آسفالت کردن مسیرهای عبور و مرور در محله هستند و کامیون های بزرگ خیابان ها را مسدود کرده اند و دستکاری در اطراف تورها را دشوار می کند.

او گفت: “قسمت خالص روی جاده آویزان بود.”

آنها در خارج از خانه بازی می کنند و خوشحال هستند و هوا پس از یک زمستان طولانی خوب است، و آیا می خواهیم این کار را متوقف کنیم؟ این قسمت غم انگیز است،– شانون استین، مادر تیلسونبرگ

او گفت: “نقش شماره یک ما به عنوان شورا، سلامت و ایمنی است. بنابراین در این شرایط، به وضوح یک نگرانی بهداشتی و ایمنی را مطرح کرد.”

از آنجایی که خانه استین با همسایه‌اش جاده مشترک دارد، او ترجیح می‌دهد توپ بسکتبال پسرانش را در نزدیکی جاده قرار دهد تا به احترام همسایه‌اش.

استین تور بسکتبال پسرانش را حرکت نداده است.

او گفت: “هیچ کس در بخش فرعی نیز هنوز آن را جابجا نکرده است.”

گیلوزی گفت: «این چیزی است که آیین‌نامه باید آن‌ها را در نظر بگیرد». ما قوانینی داریم و به آنها اخطار داده شده که آنها را حذف کنند و آیین نامه باید هر طور که تصمیم بگیرد آن را پیگیری کند، پیگیری کند.»

بحث‌های مشابهی در طول سال‌ها در جوامع سراسر کانادا، از مونکتون گرفته تا اتاوا و سنت جان، جریان داشته است، اما پس از همه‌گیری، استین با درخواست قانون برای جابجایی تورها حتی بیشتر گیج شده است.

شانون استین، 42 ساله، اهل تیلسونبرگ، در انتهای راهروی خود، جایی که تور بسکتبال پسرانش در یک سال و نیم گذشته نصب شده است، ایستاده است.
شانون استین، 42 ساله، اهل تیلسونبرگ، در انتهای راهروی خود، جایی که تور بسکتبال پسرانش در یک سال و نیم گذشته نصب شده است، ایستاده است. (ارسال شده توسط شانون استین)

بچه ها بیرون از دستگاه هستند و خاموش هستند

استین که در مورد درخواست آیین نامه در رسانه های اجتماعی پست کرد، گفت: “من کاملاً ناراحت شدم.”

استین می‌گوید: «بچه‌ها بیرون هستند و در وسایل خود نیستند. آنها در خارج از خانه بازی می کنند و اکنون ما بدون هیچ هشداری این را از آنها می گیریم.

به علاوه، طبق گفته استین، چون بخش فرعی بسیار جدید است، تا کنون هیچ پارکی در نزدیکی آن وجود ندارد.

به همان اندازه که ما از استفاده مردم از امکانات عمومی و ورزش لذت می بریم، این امر ناشی از شکایت خاصی بود که احساس می کردیم معتبر است.– جاناتون گراهام، شهر تیلسونبرگ

“بعد از دو سال که مردم از بازی با بچه های دیگر می ترسیدند… و حالا بیرون بازی می کنند و خوشحال هستند و بعد از یک زمستان طولانی هوا خوب است، و ما آن را ناامید می کنیم؟ این غم انگیز است. استین گفت.

جاناتون گراهام، مدیر عملیات و زیرساخت در شهر تیلسونبورگ، که گفت تعدادی از تورهای بسکتبال در این محله در دسترس هستند، گفت: “این منطقه به عنوان یک منطقه خوشه ای علامت گذاری شده است، بنابراین من کاملاً انتظار دارم که پیگیری شود.” کمک هزینه جاده

چهار پسر شانون استینز در خیابان مسکونی در تیلسونبورگ، اونت بسکتبال بازی می کنند.  آیین نامه به استین ها گفته است که باید توری را از انتهای مسیر خود خارج کنند.
چهار پسر شانون استین در خیابان مسکونی در تیلسونبورگ، اونت بسکتبال بازی می کنند. آیین نامه به استین گفته است که باید توری را از انتهای مسیر خود خارج کنند. (ارسال شده توسط شانون استین)

گراهام هنوز امیدوار است که مردم تورهای خود را قبل از خروج از قانون این هفته و قبل از اینکه برای کسی بلیط صادر شود حرکت دهند.

گراهام گفت: نگرانی شماره یک ما در شهر تیلسونبرگ امنیت عمومی است. “به همان اندازه که ما از استفاده مردم از امکانات عمومی و ورزش لذت می بریم، این امر ناشی از شکایت خاصی است که احساس می کردیم برای محافظت از معابر و حق تقدم عمومی که این جاده ها را تحت تاثیر قرار می دهد قابل پیگیری است.”

گراهام گفت: در دراز مدت، ممکن است راه حل دیگری وجود داشته باشد.

او گفت: «حرف‌هایی وجود دارد که ممکن است در حال بررسی تجدیدنظر در آیین‌نامه تجاوزات خود باشیم.» یک ایده؟ قرار دادن تورهای بسکتبال در انتهای مسیرها بین ساعات معین.