طرح‌های پیاده‌روی مدنی، بازسازی بزرگی را برای مرکز شهر ویندزور در نظر گرفته است

خبر

اعضای شورای شهر ویندزور به زودی در مورد طرح‌هایی برای بازسازی مدنی که این منطقه را از شهرداری به رودخانه دیترویت تبدیل می‌کند، بررسی خواهند کرد.

این برنامه‌ها شامل یک پیست یخ جدید، یک صحنه، مکان‌های ملاقات انعطاف‌پذیر، یک پارک هنری و همچنین یک منطقه تماشای مرتبط با بنای یادبود راه‌آهن زیرزمینی در خیابان پیت و مرتبط با دیترویت است.

کان می‌گوید: «ما باید بتوانیم به همه ساکنانمان سرگرمی و فعالیت‌های تفریحی سالم در فضای باز بدهیم.» رنالدو آگوستینو، که ریاست کمیته راهبری پروژه میدان پلازا شهر هال را بر عهده دارد.

رندر هنرمند از پلان های میدان چارلز کلارک.
رندر هنرمند از پلان های میدان چارلز کلارک. (FORREC Ltd)

آگوستینو می‌گوید که این پروژه برای جذب مردم به مرکز شهر حیاتی است، اما کان. فرد فرانسیس، که نقشه های مفهومی را دوست دارد، معتقد است که شهر ابتدا باید برای زیرساخت های دیگر هزینه کند.

فرانسیس که می گوید به طور معمول از ساکنان در مورد جاده ها شکایت می کند، گفت: “من باید ثابت قدم باشم و به آنچه که به آن اعتقاد دارم وفادار بمانم و فقط معتقدم که این پول را می توان در جاهای دیگر و به طور خاص برای تعمیر جاده هایمان خرج کرد.”

Coun. آنجلو ماریگنانی، که در کمیته نیز حضور دارد، دیدگاه فرانسیس را می بیند، اما همچنان معتقد است که پروژه مورد نیاز است.

مارگنانی گفت: «تا آنجا که اولویت مدیریت شهری ما مراقبت از مشاعات است که شامل جاده‌ها، فاضلاب‌ها و پارک‌های ما می‌شود و بنابراین این موضوع در حوزه‌های کاربری مشترک قرار می‌گیرد».

ساکنان CBC News با طرح های پروژه دوست داشتند.

طراحی جدید پلکانی دارای پلی بر روی ریورساید درایو به سکوی دید بازدیدکنندگان برای استفاده از تلسکوپ برای دیدن بنای یادبود راه آهن زیرزمینی در دیترویت است.
طراحی جدید پلکانی دارای پلی بر روی ریورساید درایو به سکوی دید بازدیدکنندگان برای استفاده از تلسکوپ برای دیدن بنای یادبود راه آهن زیرزمینی در دیترویت است. (FORREC Ltd.)

پرم نانیک گفت: “من برای دیدن پروژه جدید در مرکز شهر هیجان انگیز هستم.”

برای من منطقی است زیرا فضای زیادی برای اسکیت در میدان چارلز کلارک نیست و از آنجایی که آنها قصد دارند فضای سبز را گسترش دهند، منطقی است که چیزی بسازند. [for] لوید رید گفت: اسکیت و هر چیز دیگری.

مدیر استودیوی معماری منظر در FORRED Ltd. که این طرح ها را ایجاد کرده است، این پروژه را Light the Path می نامد. سیندی روآن می گوید که با تعدادی از افراد جامعه در مورد آنچه که می خواهند قبل از تنظیم برنامه ها مشورت شد.

رندر هنرمندانه محوطه روبروی شهرداری در طرح جدید شهرک.
رندر هنرمندانه محوطه روبروی شهرداری در طرح جدید شهرک. (FORREC Ltd.)

او می‌گوید: «آن‌ها واقعاً فضایی انعطاف‌پذیر و میدان چارلز کلارک می‌خواستند که بتوان از آن به‌صورت روزانه استفاده کرد و مکان‌های خوبی برای گذراندن وقت، صرف ناهار و غیره برای مردم داشته باشد، اما می‌توان آن را برای گردهمایی‌های بزرگ‌تر نیز ترکیب کرد». روون.

این برنامه ها در 29 می به شورای شهر ارائه می شود. انتظار می رود هزینه پروژه در آن زمان مشخص شود.