عضو سابق هیئت مدیره می گوید استخدام خارجی برای معاون رئیس پلیس ویندزور می تواند فرهنگ را احیا کند

خبر

در حالی که جستجو برای دو معاون جدید رئیس پلیس در ویندزور در حال انجام است، یکی از اعضای سابق هیئت مدیره می‌گوید که نامزدهای خارجی می‌توانند دیدگاه جدیدی را به سازمان بیاورند، در حالی که دیگران می‌گویند انتخاب رهبرانی با تجربه در این خدمات مزایایی دارد.

آگهی استخدام هیئت خدمات پلیس ویندزور جمعه ساعت 5 بعد از ظهر برای نامزدهایی که به دنبال درخواست معاونت عملیات و معاونت پشتیبانی عملیاتی هستند بسته می شود.

دنیس غنام، عضو سابق هیئت مدیره، قبل از رفتنش در ژانویه، برای بهبود فرهنگ داخلی، یک نامزد خارجی را تحت فشار قرار داد.

غنام گفت که او شدیداً احساس می کند حداقل یکی از پست های معاون رئیس باید توسط فردی خارج از سرویس پلیس ویندزور پر شود. غنام که از سوی حکومت استانی منصوب شده بود، قبل از اینکه تصمیمی مبنی بر عدم تمدید دوره او گرفته شود، این نظرات را در زمان حضورش در هیئت مدیره بیان کرد.

او گفت که اگر یک سازمان به طور مداوم از داخل استخدام کند، ممکن است به یک رکود تبدیل شود. او افزود که نامزدهای خارجی ایده های جدید و دیدگاه های تازه را با خود به همراه خواهند داشت.

غنام که به عنوان مشاور با سازمان‌هایی که گاهی می‌خواستند تغییر کنند یا تکامل پیدا کنند، گفت: «آن‌ها فرصت قابل‌توجهی برای ایجاد تغییرات در سیاست‌ها و روش‌های انجام کارهایی دارند که می‌تواند به تغییر فرهنگ در یک سازمان کمک کند».

زمانی که سازمانی می خواهد فرهنگ خود را تغییر دهد، باید کاری کاملاً متفاوت از آنچه در گذشته انجام داده است انجام دهد. و انجام این کار می تواند دشوار باشد اگر همان افراد آموزش دیده با همان فرهنگ در همان فرهنگ تربیت شده باشند. تمام نقش های رهبری».

با هم راه رفتن
درو دیلکنز، شهردار ویندزور (سمت چپ) و جانشین معاون خدمات پلیس ویندزور، جیسون کرولی، به اتاق استماع کمیسیون اضطراری نظم عمومی، دوشنبه، 7 نوامبر 2022 در اتاوا راه یافتند. مطبوعات کانادا/آدریان ویلد (آدریان ویلد/ مطبوعات کانادا)

غنام گفت “فرصتی بزرگ” برای سرویس پلیس ویندزور برای ایجاد تغییرات مثبت وجود دارد. او گفت که یک برنامه آموزشی رسمی برای افسران زن و افسران مختلف و بهبود بیشتر روند ارتقای داخلی دو حوزه است که او گفت که یک معاون خارجی می تواند به آنها کمک کند.

غنام می گوید: «انجام این تغییرات زمانی که افرادی که در حال اجرا هستند افرادی هستند که از قبل با آن فرهنگ موجود راحت هستند، بسیار دشوار است. اینجاست که دیدگاه بیرونی، بیرونی و تازه می‌تواند وارد شود و انگیزه‌ای برای تغییرات مثبت ایجاد کند.»

قائم مقام فعلی به رانندگی بدلکاری متهم شد

جانشین معاون عملیات جیسون کراولی از ماه می 2022 در این سمت بوده است.

در ماه فوریه، هفت هفته پس از این اتفاق، او به رانندگی بدلکاری متهم شد. در حالی که در 7 ژانویه در حال انجام وظیفه نبود، کراولی به دلیل رانندگی با سرعت 111 کیلومتر در ساعت در منطقه ای با محدودیت سرعت 70 کیلومتر در ساعت، در آمهرستبورگ عقب کشیده شد. او اجازه داشت بدون اتهام، توقیف وسیله نقلیه یا تعلیق گواهینامه را ترک کند.

فرانک پروایدنتی سه سال پیش به عنوان معاون پشتیبانی عملیاتی منصوب شد. سارا سبیح الدین، مدیر اداری هیئت پلیس، از اعلام زمان پایان قرارداد پروایدنتی خودداری کرد.

صبیح الدین همچنین گفت که درو دیلکنز، رئیس هیئت پلیس، که شهردار ویندزور نیز هست، برای مصاحبه در دسترس نیست.

دیلکنز از طریق ایمیل گفت: “از آنجایی که به استخدام برای هر دو سمت معاونت مربوط می شود، هیئت مدیره همه متقاضیان را با هدف ایجاد قوی ترین تیم فرماندهی ممکن ارزیابی خواهد کرد.” “اینکه متقاضیان داخلی یا خارجی باشند، توجه اولیه هیئت مدیره در هنگام ایجاد تیم فرماندهی نیست.”

کنت رایس، رئیس تازه منتخب انجمن پلیس ویندزور نیز گفت که اتحادیه به دنبال بهترین نامزدها برای این شغل است – چه داخلی یا خارجی.

رایس گفت: “کسی که بهترین منافع اعضای خود و جامعه را دارد.” WPA با روحیه همکاری و همکاری دست به دست هم با تیم رهبری ارشد و هیئت خدمات پلیس ویندزور ایجاد رابطه قوی تر با جامعه و همکاری در جهت یک هدف مشترک برای ایجاد یک ویندزور ایمن تر خواهد کرد.

بیرون ایستادن
جولیوس هاگ استادیار دانشگاه تورنتو میسیساگا است که در مورد مسئولیت‌پذیری پلیس و اصلاحات تحقیق می‌کند. (Nick Boisvert/CBC)

کارشناسان خارج از ویندزور می گویند زمانی که هیئت مدیره تصمیم به استخدام روسای و معاونان از داخل در مقابل یافتن نامزدهای خارجی می گیرند، موارد زیادی باید در نظر گرفته شود.

جولیوس هاگ، استادیار دانشگاه تورنتو میسیساگا که در مورد مسئولیت‌پذیری پلیس و اصلاحات تحقیق کرده است، می‌گوید: «من مطمئن نیستم که آیا یک نامزد خارجی لزوماً نوع اصلاح یا تغییری را ایجاد کند که برخی افراد ممکن است از استخدام آن موقعیت خارجی انتظار داشته باشند. .

او افزود: «این ممکن است یک مزیت باشد، اما من فکر نمی‌کنم شاید این نوع سودی باشد که برخی افراد ممکن است پیش‌بینی کنند.»

رئیس خارجی “تجارب متفاوت” را به ارمغان می آورد

از نظر او، رئیس خارجی یا معاون هر سرویس پلیس ایده‌های جدید، طیف متفاوتی از تجربیات دارد و می‌تواند در تغییر فرهنگ کمک کند. اما هاگ گفت ممکن است ایجاد این تغییر در مقایسه با فردی از درون برای آنها دشوارتر باشد.

“بسیاری از مردم استدلال می کنند که یک نامزد داخلی به طور بالقوه این توانایی را دارد که برخی از فشارهای داخلی سرویس را از نظر درخواست خرید از افسران، به ویژه از افسران خط مقدم… و همچنین رهبران ارشد، کنترل کند.” گفت هاگ. “تشخیص اینکه جو داخل سرویس از نظر تغییرات سازمانی چگونه است، نقاط مقاومت کجاست و چگونه می توان آن مسائل را به بهترین شکل هدایت کرد.”

از نظر تاریخی، هاگ گفت که پلیس در کانادا در برابر «تلاش‌ها برای تغییر دگرگونی» که تمایل به افزایش تدریجی دارند، مقاوم بوده است. او افزود که معمولاً هیئت‌های پلیس تمایل دارند از درون آن سازمان استخدام کنند تا پست‌های رئیس و معاون رئیس را پر کنند.

موری فاکنر، رئیس پلیس بازنشسته لندن گفت که اینطوری باید باشد.

روسای «سوپراستار» بیرونی «به ندرت وجود دارند»

او گفت که بسیاری از هیئت‌های خدمات پلیس فکر می‌کنند با جستجوی خارج از سازمان، «سوپراستار معاونان یا روسای» را خواهند یافت.

فاکنر گفت: “آنها وجود ندارند. بسیار بسیار بندرت وجود دارند.”

موری فالکنر روبروی یک دیوار چوبی نشسته است
موری فاکنر 37 سال به عنوان افسر پلیس در خدمات پلیس لندن گذراند و بین سال های 2004 تا 2010 به عنوان رئیس خدمت کرد. (جیسون ویو/سی‌بی‌سی)

او گفت که مزایای استخدام از داخل بسیار بیشتر از استخدام یک رئیس پلیس خارجی یا معاون رئیس پلیس است.

فاکنر گفت: “آنها شهرداری را می شناسند. آنها فضای سیاسی را می شناسند. آنها افراد دارای نفوذ در جامعه را می شناسند. آنها باید دانش خوبی از کارکنان، سیاست ها و رویه ها داشته باشند.”

فاکنر گفت که استخدام از خارج از سازمان برای آن دو موقعیت برتر “باید استثنا باشد، نه قاعده”.

او گفت که اکثر خدمات اصلی پلیس در انتاریو افسران داخلی را با هدف تبدیل شدن به معاون یا رئیس پلیس آموزش می دهند.

فاکنر می‌گوید: «وقتی یک افتتاحیه باز می‌شود، مخصوصاً یک معاون یا رئیس، آنگاه یکی از رده‌ها این توانایی را دارد، نه لزوماً به عنوان یک کفش، بلکه توانایی آن را دارد که در آن سمت تصاحب شود».