علل بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان – نبض ما

خبر

سطح تستوسترون با افزایش سن، به طور معمول کاهش می یابد. مصرف هورمونهای استروئیدی آنابولیک برای افزایش قدرت ژنیکوماستی درمان خانگی و حجم عضلات. این داروها معمولا هورمونهای جنسی صناعی نظیر ناندرولون، اکسی متولون، متان دپانون و استانوزلون می باشند. داروها برای راحتی شما در طول عمل جراحی تجویز میشوند. بهتر است عمل لیپوماتیک در نواحی بزرگ انجام شود. درواقع این دستگاه، بهصورت فیزیکی و نه بهصورت سوزاندن چربیها را برمیدارد و میله فلزی کانولا، عمل تخریب را انجام میدهد. بزرگ شدن بافت سینه که قوام آن سفت باشد، معمولاً در یکطرف شروع میشود و سپس هر دو سینه را تحت تأثیر قرار میدهد. این ماده با افزایش تولید تستوسترون در بدن مردان، اندازه سینههای آنها را کاهش میدهد. همانطور که گفته شد ژنیکوماستی در دورههای مختلف و به دلایل مختلف بروز میکند. بزرگ شدن سینه در مردان به تدریج به امر رایجی تبدیل میشود که البته در بسیاری موارد طبیعی بوده و به دلایل مختلفی ممکن است رخ داده باشد. در مواردی ممکن است از درمان جراحی ژنیکوماستی برای برداشتن بافت اضافه سینه استفاده شود. هزینههای این عمل جراحی میتواند به طور گستردهای متفاوت باشد. پایین بودن تستوسترون میتواند در اثر ایجاد آسیب در سلولهای بیضه ایجادشده باشد.

در لیپوساکشن اولتراسونیک، ابتدا بافت چربی هیدراته میشود و بافتهای اطراف منقبض میشوند. در بین ورزش ها شنا کردن برای درمان ژنیکوماستی و کاهش چربی بسیار مفید است. در روش درمان جراحی بزرگی سینه ها با ایجاد سوراخ کوچکی در سطح پوست با استفاده از لیزر لیپولیز و چند وسیله مخصوص و تحت بی حسی موضعی و به روش کاملا ایمن ژنیکوماستی را بر طرف می نمایند. گاهی در روش لیپوساکشن سنتی، به بیحسی موضعی و بیهوشی عمومی نیاز است، اما در روش لیپوماتیک، بیحسی موضعی مثل جراحی دندان یا برداشتن زگیل تناسلی با لیزر کفایت میکند. در این روش، کلیه نواحی بدن که دارای توده چربی است، تراشیده و چربی انباشته برداشته میشود (سوزانده نمیشود). ازآنجاییکه، اساس عمل لیپوماتیک، ضربه و ارتعاش است، خطر آمبولی چربی در این روش بیشتر از ساکشن است. با این روش، افراد میتوانند ضمن کاهش سایز شکم و پهلوها، با تزریق چربی به سینه، سایز آن را بزرگ و فرم بهتری به باسن خود بدهند. اکثر موارد رشد سینه در مردان به خودی خود رفع میشوند، مخصوصاً در نوزادان و نوجوانان.

تا زمانی که دامنه تحرک خود در قسمت بازوها را به طور کامل بدستنیاوردهاید از رانندگیکردن بپرهیزید. چه زمانی لیپوساکشن بیخطر است؟ در صورت ترکیب کردن چند جراحی باهم دفعات بیهوشی، زمان جراحی و دوران نقاهت کمتر خواهد شد و هزینه آن نیز کمتر از زمانی خواهد بود که جراحیها بهصورت جدا انجام شود. ۴۰ درصد کل مرگومیرها در ایران نیز از عوارض چاقی است که ارتباط مستقیمی با دیابت، انواع سرطان و بیماریهای تنفسی و متابولیک دارد. سالبهسال نیز دستگاهها و روشهایی که برای چربیزدایی استفاده میشود، تخصصی میشود، اما به هر حال، اساس کار لیپوماتیک، بر اساس VIBRATION یا ارتعاشات است که این عمل میتواند باعث عوارضی همچون تکانهای دست بهمدت زیاد و خستگی پزشک شود. اگر ارتعاشات عمل لیپوماتیک کنترل نشود، میتواند ضرباتی به جراح و بیمار وارد کند. تغییر سطح هورمونها هم میتواند دلیلی برای بزرگی سینه ها باشد. بی حسی و کرخی در محل عمل شده،عدم تقارن مختصر، تغییر رنگ در محل اسکار عمل می تواند رخ دهد.

درمان های مربوط به مشکلات مربوط به ریه می تواند از ایجاد تغییر در سبک زندگی شامل ترک سیگار، ورزش و کنترل وزن تا درمان های بیشتر باشد. این درمانها ممکن است شامل جراحی اصلاحی یا زیبایی باشد تا شکل و ظاهر مورد نظر شما ارائه شود. افرادی که جراحی پلک انجام می دهند، معمولاً نتایج بسیار مثبتی را دریافت می کنند، زیرا چشمان شان پهن تر و روشن تر به نظر می رسد و بدین ترتیب ظاهری بسیار بیدارتر و شاداب تری از گذشته دارند. رسیدن به نتایج قطعی ۱-۳ ماه زمان نیاز دارد. در نتیجه، یکی از عوارض و مشکلات لیپوماتیک بحث ارتعاش و طولانی شدن زمان عمل و خستگی پزشک است. در نهایت نوشت یک طرف خفیف و طرف دیگه خفیف تا متوسط. انجام هر یک از این روشها باید به تشخیص پزشک متخصص انجام شود؛ نه پزشک عمومی. فعالیت های بالا تنه ورزشی تا یکماه باید محدود شود. میتوانید از دستگاههای ورزشی شبیهساز پاروزنی استفاده کنید یا واقعا به ورزش قایقرانی بپردازید تا مشکل بزرگی سینههایتان حل شود.