فرودگاه بین المللی لندن برای دومین فیلمبرداری این ماه آماده می شود

خبر

مسافرانی که از طریق فرودگاه بین المللی لندن پرواز می کنند، این هفته خود را در میان فیلمبرداری فیلم دیگری خواهند دید.

اندرو داد، مدیر فیلم لندن، که دفتری در شرکت توسعه اقتصادی لندن است، گفت: «این یک شرکت تولید بزرگتر است که با آن تماس گرفته است.

در حالی که او نمی تواند جزئیات تولید را به اشتراک بگذارد، او گفت که بروشورها احتمالاً علائم شهری دیگری را مشاهده می کنند زیرا فرودگاه برای مکان دیگری دو برابر می شود.

جری واندرهوک، مدیر خدمات تجاری و هوایی در فرودگاه لندن گفت: «به نظر می‌رسد که ما یا زودتر آماده‌سازی خود را برای کریسمس آغاز کرده‌ایم، یا در برداشتن وسایلمان کمی تأخیر داشتیم.» (ارسال شده توسط فرودگاه بین المللی لندن)

هفته گذشته، یک شرکت سازنده، فرودگاه را برای یک سریال تلویزیونی به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل کرد.

جری واندرهوک، مدیر خدمات تجاری و هوایی در فرودگاه لندن می گوید: «این کمی گیج کننده است، اما ما کارکنان زیادی داریم تا مطمئن شویم مسافران از کجا می روند.

او گفت: “شما می بینید که افراد زیادی وارد روحیه جشن می شوند، به نظر بسیار خوشحال کننده است.”

مسافران در چیزی شبیه به فرودگاه بین‌المللی شارلوت داگلاس در شارلوت، NC، ورود کردند، سپس پس از پاکسازی امنیت، خود را در John F. Kennedy International در نیویورک و شیکاگو اوهار بین‌المللی دیدند.

او گفت: «این سه مکان در جهان است.

“به فرودگاه بین المللی شارلوت خوش آمدید!” جری واندرهوک، مدیر خدمات تجاری و هوایی در فرودگاه بین المللی لندن اعلام کرد. او گفت که کارکنان در درها و سرتاسر فرودگاه مستقر شده اند تا به مسافرانی که ممکن است گیج شوند کمک کنند. (ارسال شده توسط فرودگاه بین المللی لندن)

واندرهوک گفت فرودگاه لندن از نظر اندازه کوچکتر در نظر گرفته می شود اما ویژگی های یک فرودگاه بزرگتر را دارد.

او گفت: «ما همه ویژگی‌های یکسانی داریم، مانند پل‌های بارگیری هواپیما، اتاق نگهداری گسترده، کمربندهای بار. بنابراین آنها می توانند در چندین مکان فیلمبرداری کنند و آن را شبیه یک فرودگاه بزرگ جلوه دهند.

داد می گوید شرکت تولید بعدی شرکتی است که او در گذشته با آن کار کرده است.

او گفت: «مدیر لوکیشن شخصاً با من تماس گرفت، که نشان داد فیلم لندن در میان صنعت فیلم در تورنتو، لندن و فراتر از آن مورد توجه قرار گرفته است.

مسافرانی که هفته گذشته در فرودگاه لندن فرود آمدند خود را در سه مکان ایالات متحده یافتند: فرودگاه بین المللی اوهار (تصویر بالا)، جان اف کنی بین المللی و شارلوت داگلاس بین المللی.
مسافرانی که هفته گذشته در فرودگاه لندن فرود آمدند خود را در سه مکان ایالات متحده یافتند: فرودگاه بین المللی اوهار (تصویر بالا)، جان اف کنی بین المللی و شارلوت داگلاس بین المللی. (ارسال شده توسط فرودگاه بین المللی لندن)