فروش مشروبات الکلی در 7-Eleven در نزدیکی پردیس غربی توسط همه برشته نشده است

خبر

یک فروشگاه رفاهی 7-Eleven که به دنبال فروش الکل برای مصرف درون فروشگاهی در لندن است، با مخالفت روبرو شده است زیرا فروش خود را به کمیسیون الکل و بازی انتاریو ارائه می کند.

مشاوره اجتماعی روز دوشنبه برای مکان در جاده های سارنیا و غربی، در مجاورت دانشگاه غربی، با حدود 12 نفر در جلسه مجازی برگزار شد.

61 فروشگاه 7-Eleven در استان در حال حاضر به دنبال مجوز مشروب برای فروش شراب و آبجو، شبیه به یک رستوران، و نه برای بیرون آوردن، هستند. تاکنون تنها مکان لیمینگتون تایید شده است.

سخنگوی کمیسیون بازی و الکل نوشت: «تمرکز ما بر فروش ایمن و مسئولانه مشروبات الکلی است و اطمینان از اینکه فرآیند درخواست مجوز مشروب دقیق و کامل است.

روز دوشنبه، اعضای جامعه نظر خود را به عنوان بخشی از فرآیند درخواست، که شامل بازدید بازرسان از مکان فیزیکی فروشگاه برای اطمینان از مطابقت با استانداردها می‌شود، بیان کردند.

موقعیت فروشگاه و نزدیکی آن به جوانان، بسیاری از سخنرانان را نگران کرده بود.

“تعدادی از دانش آموزان شناسایی کردند که [area] ترینا اورچارد، دانشیار دانشگاه وسترن که در مورد خشونت جنسی و جنسیتی و مصرف الکل مطالعه می‌کند، می‌گوید: «می‌تواند باعث شود که آن‌ها به‌ویژه هنگام شب، کمی ناامن و ناامن شوند.»

او گفت که دانشجویان در سنین دانشگاه بیشتر در معرض خطر مصرف بیش از حد الکل و تجربه خشونت جنسی در حالت مستی هستند.

اورچارد گفت: “مردم هنوز در حال یادگیری نحوه نوشیدن هستند و همچنین به روش های بسیار خاصی مشروب می خورند.”

7-Eleven درخواست اظهار نظر را به موقع برای انتشار ارسال نکرد. در گذشته، این شرکت گفته است که همه کارکنانی که شراب و آبجو را مدیریت می کنند تحت Smart Serve آموزش خواهند دید – برنامه ای که استانی تایید شده است که به کارکنان می آموزد چگونه به طور مسئولانه الکل سرو کنند.

دیوید هیپ، استاد غربی دیگری که در این جلسه سخنرانی کرد، گفت: “من نمی توانم سایتی را تصور کنم که برای مجوز سرو الکل کمتر مناسب باشد.”

7-Eleven Canada برای مجوزهای مشروب در 61 مکان انتاریو درخواست داده است.  فروشگاه‌ها آبجو و شراب را برای مصرف در فروشگاه می‌فروشند، نه برای بیرون بردن.
7-Eleven Canada برای مجوزهای مشروب در 61 مکان انتاریو درخواست داده است. فروشگاه‌ها آبجو و شراب را برای مصرف در فروشگاه می‌فروشند، نه برای بیرون بردن. (نیلز ورزمن/شاتراستوک)

او به محل فروشگاه اشاره می کند که در یک تقاطع شلوغ محصور شده توسط خوابگاه های دانشجویی، با وسایل نقلیه سنگین و ترافیک پیاده قرار دارد. او گفت همچنین دو مدرسه ابتدایی در مجاورت وجود دارد که دانش‌آموزان آنها به فروشگاه مراجعه می‌کنند و ممکن است در معرض افرادی که مشروبات الکلی می‌نوشند، قرار بگیرند.

او خاطرنشان می‌کند که دانشگاه وسترن چندین مؤسسه دارد که در محوطه دانشگاه الکل سرو می‌کنند، و علی‌رغم بازرسی‌ها و آموزش کارکنان، هیپ گفت که شک دارد که 7-Eleven همان پروتکل‌های ایمنی به کار رفته در محوطه را رعایت کند.

به گفته شرکت کنندگان، این جلسه در 14 ژوئن ادامه دارد.

سایر فروشگاه های لندن که به دنبال مجوز هستند:

  • 1076 Commissioners Rd.
  • خیابان Wharncliffe 72 ن.