فصل 5 Fortnite Chapter 2 پوسته جدیدی از Kratos را از God of War- Technology News ، Firstpost ارائه می دهد

خبر

Fortnite Kratos را از معرفی کرده است خدای جنگ به عنوان پوستی در بازی. Kratos به عنوان یکی از پوسته های جدید Fortnite Chapter 2 از فصل پنجم به The Mandalorian می پیوندد. PlayStation اخیراً “انتقال صوتی ورودی” را از Fortnite بازی ، جایی که صدای جونز هنگامی که جهان را شکار می کند تا شکارچیان به او بپیوندند ، شنیده می شود. در یکی از این گزارش های صوتی از مردی یاد می شود که با دستان خدایان خدا را شکست داده است.

  فصل 5 Fortnite Chapter 2 پوسته جدیدی از Kratos را از God of War به ارمغان می آورد

Kratos in God of War (2018).

کاربر توییتر Hypex، یک لیچر شناخته شده Fortnite ، که قبلاً پوست ماندالوریایی را قبل از اعلام رسمی به طور دقیق به بیرون درز کرده بود ، نشان داد که کراتوس راه خود را برای Fortnite.

طبق گزارش در بازی ها، لباس Kratos را می توان از فروشگاه اقلام به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از مجموعه Oathbreaker خریداری کرد.

مجموعه سوگند شکن شامل Guardian Shield Glider ، Mimi Back Bling و Leviathan Ax Pickaxe است. مشهور است که کلنگ باعث می شود تا انجماد انفجار یخ زده فعال شود.

به غیر از این ، گزارش می افزاید که یک Armored Kratos Style منحصر به فرد PS5 وجود دارد ، پوستی جداگانه که بازیکنان می توانند با خرید Kratos Outfit و سپس بازی در PS5 ، آن را بدست آورند.

بازی های اپیک قبلاً فاش کرده بودند که ماندالوریان و کودک از ستاره های مهمان در هستند Fortnite Chapter 2، Season 5: Zero Point. بازیکنان می توانند به عامل جونز بپیوندند زیرا او از طریق چندین واقعیت از جمله ماندالوریان به شکارچیان دعوت می کند تا دیگران را از فرار از حلقه متوقف کند.