فعالان سودبری خواستار ویدئو با تصاویر افرادی که بی خانمان هستند از رسانه های اجتماعی خارج می شود

خبر

ویدئویی با تصاویر مردم سودبری که بی خانمان هستند ، جامعه را از هم جدا کرده است.

این ویدئو تصاویری را نشان می دهد مانند تیمی از افراد که برای بازگرداندن یک مرد از مقدار بیش از حد آشکار (صورت او تار است) ، شخصی که به نظر می رسد مواد مخدر است تزریق می کند و یک مرد با دلخوری روی پیاده رو نشسته است.

ملیسا پوآتراس-بلانگر – که آهنگی را می خواند که همراه با تصاویر پخش می شود – می گوید ویدئو وی به افزایش آگاهی و حمایت از افرادی که بی خانمان هستند ، کمک کرده است و بیشتر بازخورد ها مثبت بوده است.

او می گوید از همه افرادی که در این ویدئو حضور دارند اجازه گرفته و از اینکه گروه ها به آن اعتراض می کنند متعجب است.

این گروه ها شامل Black Lives Matter و شبکه مشاوره ای برای کارگران جنسیت در سودبری هستند که احساس می کنند او از افراد آسیب پذیر سو استفاده می کند. آنها خواستار برداشتن فیلم در شبکه های اجتماعی شده اند.

پوآتراس-بلانگر گفت: “صدمات آنها 100٪ نادیده گرفته نشده است ، من همدلی محض با این افراد دارم.”

“اما این پروژه برای ایجاد آگاهی و تغییر انجام شد و ما آن را با احترام انجام دادیم و آن را با اجازه انجام دادیم.”

ماری پولاک یک کارگر ارتباطی و پشتیبانی همسالان در سودبری است. (سارا مک میلان / CBC)

ماری پولاک ، کارگر ارتباط در این ویدئو است. او می گوید از سینه به پایین نشان داده شده است ، همراه با چند مشتری. پولاک می گوید آنها تا زمانی که فیلم را در سایت فیس بوک Poitras-Belanger ندیده بودند تصوری از فیلمبرداری آنها نداشتند. او به عنوان یک کارگر سابق تجارت جنسی ، می گوید احساس می کند که مورد نقض قرار گرفته است.

“ما برای گفتن داستانهای خود به مردم نیازی نداریم. ما خودمان می توانیم این کار را انجام دهیم و این دهه ها مبارزه بوده است.”

پوآتراس-بلانگر می گوید که از اواخر ماه اوت داوطلب کمک به بی خانمان ها شده است و می گوید که این افراد را شناخت و می خواهد داستان آنها را تعریف کند.

“ما با رضایت صریح خود به هر یک از این افراد احترام گذاشته ایم و من پشت این 110 درصد هستم.”

تریسی گریگوری ، مدیر اجرایی گروه مشاوران کارگران جنسی در سودبری ، می گوید که برخی از اعضای وی به وی گفتند که آنها بدون اجازه آنها فیلمبرداری شده اند. گریگوری می گوید آنها احساس نوردهی و ناتوانی می کردند.

تریسی گریگوری بنیانگذار و مدیر اجرایی شبکه مشاوره کارگران جنسی در سودبری است. (مارکوس شوابه / CBC)

“وقتی مردم به قیمت حفظ حریم خصوصی مردم و محرمانه بودن آنها و احساس امنیت آنها دور هم جمع می شوند. مشکلی نیست ، در واقع آسیب بیشتری به بار می آورد و این راهی نیست که ما برای انجام خدمات اجتماعی نیاز داشته باشیم.”

Poitras-Belanger می گوید که در پاسخ به انتقادات ، تنظیمات حریم خصوصی این فیلم را در صفحه فیس بوک خود تقویت کرده است. اما او معتقد است که این ویدئو در افزایش آگاهی و همدلی برای افرادی که دچار بی خانمانی هستند موفق است.

صبح شمال11:37زن سودبری به دلیل فیلمبرداری از افراد بی خانمان در تلاش برای ایجاد آگاهی و پشتیبانی مورد انتقاد قرار می گیرد

برخی از فعالان در سودبری خواستار ویدئویی هستند که شامل تصاویر بی خانمان ها است. زن سودبری در پشت آن می گوید که هدف آن افزایش آگاهی در مورد اوضاع نابسامان این افراد است. ما پاسخ های هر دو طرف موضوع را شنیدیم. 11:37