لندنی ها می توانند با استفاده از این برنامه به صرفه جویی در کره زمین – و پول خرید مواد غذایی – کمک کنند

خبر

اپلیکیشنی که به مردم اجازه می دهد در پول خود صرفه جویی کنند و از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری کنند، به لندن می آید. 2 می.

Too Good to Go در حال حاضر در حداقل 25 شهر در سراسر کانادا از جمله تورنتو، مونترال و ونکوور استفاده می شود. مصرف کنندگان را به فروشگاه هایی متصل می کند که در پایان روز غذای اضافی باقی می ماند و گزارش می دهد که تاکنون بیش از 1.6 میلیون وعده غذایی را از رفتن به محل دفن زباله نجات داده است.

سام کاشانی، مدیر کشوری Too Good To Go می گوید: «می دانید، ضایعات مواد غذایی، یک یا دو دهه پیش هرگز به اندازه امروز بزرگ نبود. در جایی در آن بازه زمانی، من فکر می کنم که ما احترام به غذا را از دست داده ایم.»

او گفت که از طریق این برنامه قصد دارد یک فرصت تجاری را با فرصتی برای کانادایی ها ادغام کند تا برای کره زمین تفاوت ایجاد کنند.

چگونه کار می کند

مشتریان خرید خود را از طریق اپلیکیشن انجام می‌دهند و فروشگاه‌های شرکت‌کننده، کرایه اضافی خود را قبل از بسته شدن برای تحویل می‌دهند.

بیش از 45 کسب و کار در نسخه لندنی Too Good to Go با شرکای مانند Chef’s Table، Metro و سایر فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی در انتاریو دخیل هستند.

سام کاشانی مدیر کشور کانادا برای Too Good To Go، یک شرکت دانمارکی است که خریداران مواد غذایی را با خواربارفروشی‌ها و سایر فروشندگان مواد غذایی مرتبط می‌سازد که مواد غذایی با تخفیف ویژه را برای فروش ارائه می‌دهند.
سام کاشانی مدیر کشور کانادا برای Too Good To Go، یک شرکت دانمارکی است که خریداران مواد غذایی را با خواربارفروشی‌ها و سایر فروشندگان مواد غذایی مرتبط می‌سازد که مواد غذایی با تخفیف ویژه را برای فروش ارائه می‌دهند. (برای رفتن خیلی خوب است)

در حالی که مصرف کنندگان کالاهای خود را به طور متوسط ​​با یک سوم قیمت خرده فروشی معمولی دریافت می کنند، نکته مهم این است که آنها از قبل نمی دانند چه چیزی دریافت می کنند.

کاشانی گفت: ادعای شهرت ما واقعاً کیف سورپرایز است.

کاری که ما با شرکای تجاری خود انجام می‌دهیم این است که سعی می‌کنیم آنچه را که باقی مانده‌اند طبقه‌بندی کنیم. در برنامه ما چیزهایی مانند غذاهای آماده، تولید کیسه‌ها، محصولات پخته شده را پیدا خواهید کرد، بنابراین شما دقیقاً نمی‌دانید که آیا می‌خواهید دریافت کنید یا خیر. کروسانت شکلاتی یا کروسانت بادام یا دونات، اما معمولاً مجموعه ای از محصولات پخته شده را دریافت خواهید کرد و دلیل آن این است که ضایعات مواد غذایی کاملاً غیرقابل پیش بینی است.

صبح لندن5:54با این برنامه غذای با تخفیف دریافت کنید

برنامه Too Good To Go شما را به فروشگاه ها و رستوران هایی که غذا می فروشند متصل می کند تا هدر نرود. مدیر اپلیکیشن سام کاشانی نحوه عملکرد آن را توضیح می دهد.

کاشانی می‌گوید تا کنون این اپلیکیشن بیش از ۲۱ میلیون دلار در مصرف مواد غذایی صرفه‌جویی کرده است که در غیر این صورت دور ریخته می‌شد. همچنین به کسب و کارها کمک کرده تا بیش از 7.5 میلیون دلار درآمد کسب کنند.

شورای ملی ضایعات صفر کانادا می گوید ضایعات مواد غذایی پیامدهای متعددی از جمله انتشار گازهای گلخانه ای دارد زیرا در محل های دفن زباله تجزیه می شود. 10 درصد از انتشارات گلخانه ای جهانی از زباله های مواد غذایی ناشی می شود.