لپ‌تاپ‌های سری Titan GT77 و Raider GE ام‌اس‌آی همگی در سال 2023 بر بازی‌های رایانه شخصی تسلط خواهند داشت – اخبار فناوری، فرست پست

خبر

ساخت بهترین لپ‌تاپ‌های بازی روی کره زمین به چیز خاصی نیاز دارد. این نه تنها نیازمند درک عمیق سخت افزاری است که با آن کار می کنید، بلکه به درک آنچه که یک گیمر فهیم نیاز دارد نیز نیاز دارد. MSI، شرکتی با سال ها تجربه در طراحی لپ تاپ، و شرکتی که با برخی از بهترین بازیکنان ورزش های الکترونیکی جهان کار کرده است، این تخصص را دارد. این تخصص با MSI Titan GT77 که از قضا قوی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان است، برجسته می‌شود.

لپ تاپ های فوق العاده قدرتمند MSI Titan GT77 و Raider GE نشان دهنده اوج این تجربه هستند.

قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ جهان: MSI Titan GT77

تایتان، MSI نمی توانست کلمه بهتری برای توصیف این جانور ماشین انتخاب کند. در حالی که ممکن است شبیه یک لپ‌تاپ به نظر برسد، Titan GT77 ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که باعث می‌شود بسیاری از رایانه‌های شخصی سرگردان شوند. این نمایشگر یک مدل MINi LED 17.3 اینچی فوق روشن است که به 4K 144 هرتز می رسد در حالی که 100٪ با DCI-P3 و HDR سازگار است. کلیدهای Cherry MX با مشخصات بسیار پایین را دریافت می کنید – بله، یک صفحه کلید مکانیکی در لپ تاپ، این صفحه کلید از یکی از قدرتمندترین پردازنده های اینتل پشتیبانی می کند: Intel Core i9-13980HX و قدرتمندترین پردازنده گرافیکی موبایل انویدیا: Nvidia RTX 4090 با 16 گیگابایت GDDR6.

چهار اسلات رم DDR5، سه اسلات ذخیره سازی NVMe که یکی از آن ها از PCIe Gen5 x4 (ترجمه: به طرز احمقانه ای سریع) پشتیبانی می کند، چهار بلندگو، نوار نور LED که به بهبود محیط در هنگام بازی کمک می کند، و مهمتر از همه، CoolerBoost Titan، 4 دریافت می کنید. فن، راه حل لوله 8 گرمایی که به این قطعات داخلی داغ و قدرتمند اجازه می دهد تا TGP عظیم 250 وات را افزایش دهند. این 175 وات برای GPU و 75 وات اضافی برای CPU در دسترس است. یک سوئیچ MUX پردازنده گرافیکی مجزا را ایزوله می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که به انرژی کمی بیشتر نیاز دارید، عملکرد بازی را بدون محدودیت انجام دهید.

وقتی صحبت از بنچمارک‌ها به میان می‌آید، تایتان می‌تواند در Cyberpunk 2077 با RTX روشن (حالت DLSS Perf. در FHD) نزدیک به 100 فریم در ثانیه و در بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Valhalla، Far Cry 6 و Shadow of the بین 130 تا 200 فریم بر ثانیه تولید کند. توم ریدر. برای سازندگان محتوا، آن امتیاز Cinebench به 30k می رسد.

انتخاب پورت نیز چشمگیر است، با این دستگاه 3.3 کیلوگرمی که نه تنها از دو پورت Thunderbolt 4. پشتیبانی می کند، بلکه از Wi-Fi 6E، HDMI 2.1، SD Express، USB 10 GBps و غیره نیز پشتیبانی می کند.

این یک جایگزین دسکتاپ مجلل، اما با ساخت سخت برای کاربران قدرتمند، خواه گیمرهای حرفه ای، طراحان بازی، یا سازندگان محتوا است.

MSI Raider GE78 HX و GE68 HX | نیروگاه های قابل حمل

Raider GE78 و GE68 هر دو از همان پارچه تایتان بریده شده اند. اگرچه سری Raider به اندازه تایتان افراطی نیست، اما به گیمرهای سخت‌کوهی که به قابلیت حمل و سرعت نیاز دارند پاسخ می‌دهد.

هر دو مدل کاملاً مشابه هستند، Raider GE78 دارای صفحه نمایش 17 اینچی است در حالی که GE 68 صفحه نمایش 16 اینچی را ارائه می دهد. هر دو دارای سوئیچ‌های MUX هستند که به GPU اجازه می‌دهند بهترین عملکرد خود را داشته باشد و در روکش فلزی خاکستری تیره تیتانیوم چشم‌گیر قرار گرفته‌اند که بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

Raider GE78 همه کاره است و ترکیبی از Core i9-13980 HX و RTX 4080 اینتل را در خود جای داده است که تنها با 4090 در Titan GT77 شکست خورده است. به لطف OverBoost Ultra و CoolerBoost 5 بسیار توانا با طراحی Shared Pipe، این لپ‌تاپ می‌تواند تا 250 وات TGP افزایش یابد و 175 وات برای پردازنده گرافیکی و 75 وات برای پردازنده مرکزی اختصاص دهد. طراحی Shared Pipe در اینجا بسیار جالب است، به سیستم اجازه می‌دهد تا حرارت حرارتی را بین CPU و GPU متعادل کند، گرما را به طور موثرتر دفع کند و به قطعات اجازه می‌دهد در صورت نیاز فضای بیشتری داشته باشند. به لطف این فناوری، CPU می تواند روی هشت هسته P خود تا 5.2 گیگاهرتز افزایش یابد.

برای نمایشگر، می‌توانید روی یک پنل فوق‌العاده سریع 240 هرتزی QHD+ که از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند، بازی کنید.

Raider GE68 HX 400 گرم سبک تر و قابل حمل تر است و همچنان دارای پردازنده فوق العاده قدرتمند Core i9-13950HX اینتل و پردازنده گرافیکی RTX 4070 است. معیارها دو CPU Raider را در یک سطح قرار می‌دهند، بنابراین سازندگانی که به عملکرد CPU نیاز دارند می‌توانند با هر یک از دستگاه‌ها همراه شوند. در حالی که 4080 GE78 در بازی های محبوبی مانند Cyberpunk 2077 (FHD Ultra با RTX Off) و Far Cry 6 سرعت 100+ فریم در ثانیه را فشار می دهد، 4070 در همان بازی ها با نرخ 85-95 FPS فاصله چندانی ندارد.

شاسی GE68 کوچکتر است، اما همچنان در همان سیستم CoolerBoost 5 Shared Pipe که در GE78 دیده می شود، بسته می شود و به GPU و CPU اجازه می دهد به ترتیب TGP های 140 وات و 55 وات را دریافت کنند. گزینه های صفحه نمایش شامل یک گزینه 16 اینچی UHD+ 120 هرتز و همچنین یک گزینه 16 اینچی QHD+ 240 هرتز است. هر دو از گستره DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند که برای سازندگان محتوا در همه جا جذاب است.

هر دو لپ‌تاپ از Thunderbolt 4، HDMI 2.1، 10 GBps USB-A، USB-C با پشتیبانی DP و PD، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3 و غیره پشتیبانی می‌کنند.

غلبه بر چنین قدرت خام سیستم های MSI سخت است، به همین دلیل است که ما فکر می کنیم که MSI Titan GT77 و دو Raider در سال 2023 بر چشم انداز بازی های رایانه های شخصی تسلط خواهند داشت. انتخاب هر یک از این سری ها عملا سال ها بازی بدون سازش را تضمین می کند. و بهره وری.

این یک پست شریک است.