لیست سوییچ نسخه بازسازی شده Sands of Time قبل از عرضه در ژانویه – اخبار فناوری ، Firstpost به صورت آنلاین مشاهده شد

خبر

در اوایل ماه سپتامبر ، یوبی سافت رسماً شایعات زیادی را اعلام کرد Prince of Persia: The Sands of Time Remake. این اعلامیه در رویداد Ubisoft Forward این شرکت اعلام شد. توسعه دهنده حقوق مربوط به شاهزاده ایرانی حق رای دادن از Mattle Interactive در سال 2003 و از آن زمان تاکنون بیش از 14 میلیون نسخه فروخته ، یک فیلم پرفروش ساخته است و حتی مجموعه ای از مجموعه های لگو وابسته به آن را در اختیار دارد. مطابق با گزارشی در علاقه مندان به نینتندو، در آن زمان ، یوبی سافت فقط اظهار داشت که این بازی در ژانویه به پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی می آید. با این حال ، وب سایت خود گزینه ای را برای پیش سفارش بازی در نینتندو سوییچ در یک صفحه (غیر فعال) نینتندو ارائه داده است.

  لیست نسخه سوییچ نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time قبل از عرضه در ژانویه به صورت آنلاین مشاهده شد

شاهزاده ایرانی: شن های زمان

اکنون ، دو خرده فروش یونانی لیست Prince of Persia: The Sands of Time Remake Switch را برجسته کرده اند.

طبق گزارش ، بازیگران و The Console Club هر دو لیستی از بازی با جعبه هنری Nintendo Switch دارند.

این همان هنری است که برای سیستم عامل های دیگر برای تبلیغ بازی استفاده شده است. هر دو لیست تاریخ انتشار را 21 ژانویه 2021 برجسته می کنند.

این بازی توسط استودیوهای Ubisoft در پونا و بمبئی ساخته شده و یک بازسازی کامل برای نسل های جدید است که جدیدترین سکانس های سینمایی را به همراه صداهای پیشرفته ، صداها ، انیمیشن های پارکور و موسیقی متن جدید در بازی معرفی کرده اند.

دوربین ، کنترل ها و مبارزات مربوط به بازی نیز برای نسخه جدید ، همراه با حرکت آکروباتیک بیشتر برای پرنس ، بازسازی و به روز شده است.