مادر داغدار سودبری برای یادداشت زندگی از دست رفته در بحران مواد افیونی ، مکان یادبودی را می خواهد

خبر

یک مادر داغدار در سودبری ماموریت خود را جلب توجه به بحران مواد افیونی قرار داده است ، پس از آن که پسر 22 ساله اش ، مایلس کیانی ، در ماه سپتامبر به علت مشکوک به مصرف بیش از حد ، درگذشت.

این کار از آنجا شروع شد که دنیس سندول یک صلیب را در مرکز شهر در محلی که جسد کیانی پیدا شد ، به عنوان یک یادبود خانگی قرار داد. پس از آن ، سندول می گوید که برای احترام به دیگران در سودبری که پس از مبارزه با اعتیاد درگذشتند ، صلیب های بیشتری را قرار داد.

سرانجام ، او گفت که این شهر به او اجازه داد یک مکان یادبود در گوشه گوشه خیابان های پاریس و بردی ایجاد کند.

“از آن زمان 14 درخواست صلیب از خانواده هایی داشته ام که شخصی را از دست داده اند [my son’s] مرگ ، در 8 سپتامبر ، “او گفت.” و این فقط کسانی هستند که صلیب خواسته اند. “

تا صبح جمعه ، 45 عبور در محل وجود داشت. سندول می گوید که دوست دارد یک سایت دائمی اختصاص داده شده به یادبود را ببیند.

جیمی وست ، نماینده حزب دموکراتیک حزب دمکراتیک پس از ملاقات با سندول و دخترانش ، روز پنجشنبه از دولت استان خواست “فوراً بودجه خدمات بهداشتی در سودبری را افزایش دهد”.

“خانواده با قرار دادن صلیب برای او در مرکز شهر سودبری ، زندگی Myles را ارج نهادند. در ماه سپتامبر ، صلیب Myles تنها بود. هنگامی که ما هفته گذشته بازدید کردیم ، 20 صلیب وجود داشت. امروز 33 وجود دارد ، و 51 صلیب وجود دارد آخر هفته “، وست گفت.

وست می گوید که سندول به او گفت پسرش چندین بار سعی کرد از اعتیاد خود کمک بگیرد – اما هیچ کدام در دسترس نبود.

در پاسخ به درخواست وست ، كریستین الیوت ، وزیر بهداشت ، به ساندول و خانواده اش تسلیت گفت.

وی گفت: “این چیزی است كه هیچ كدام از ما نمی خواهیم در استان انتاریو اتفاق بیفتد.” وی از صحن قوه مقننه گفت: “ما می دانیم كه مناطق زیادی وجود دارد كه سایت های خدمات مصرف و درمان را ندارند و یا مدیریت ترك مصرفی مورد نیاز آنهاست.”

“به همین دلیل ما نقشه راه خود را به سلامتی ارائه دادیم تا اطمینان حاصل کنیم که در سراسر انتاریو – که شامل شمال انتاریو ، جنوب ، شرقی و غربی انتاریو است – می توانیم آن سبد اصلی اعتیاد و درمان های بهداشت روان را داشته باشیم.”

مرگ کیانی یکی از بسیاری از مرگ های مرتبط با مواد افیونی است که بیشتر در سراسر استان و شمال اتفاق می افتد ، به خصوص در هنگام شیوع COVID-19.

به گفته دفتر رئیس جراحی قانونی ، هفته ای 50 تا 80 نفر در اثر مصرف بیش از حد در انتاریو جان خود را از دست می دهند ، نرخ مرگ و میر در شمال تقریباً دو برابر آن در جنوب انتاریو است.