متیو هاوس به دلیل تقاضای بی سابقه پناهگاه پناهندگان را گسترش می دهد

خبر

متیو هاوس ویندزور مکان دیگری را در ویندزور تثبیت کرده است، جایی که برای مدعیان پناهندگی مسکن ایجاد خواهد کرد.

مکان جدید این سازمان مسیحی در خانه سابق سوفروسین در خیابان چپل خواهد بود و این سازمان می گوید که این ظرفیت آنها را 50 درصد افزایش می دهد. آنها امیدوارند که این مرکز را در 1 ژوئن 2023 برای ترکیبی از خانواده ها و مجردها افتتاح کنند.

آنها کمپینی را به امید جمع آوری 150000 دلار برای تجهیز و پرسنل تسهیلات برای سال اول راه اندازی کرده اند و اهداکنندگان شرکتی موافقت کرده اند که دلار کمک های مالی را با دلار در ماه های آوریل، می و ژوئن مطابقت دهند.

سقفی به آسمان آبی می رسد.
خانه سوفروسین در خیابان چپل افزایش می یابد و ظرفیت آنها 50 درصد افزایش می یابد. (جنیفر لو گراسا/CBC)

در سال 2019، متیو هاوس مکانی را در Forest Glade تأسیس کرد که حداکثر 70 نفر در آن جا دارد – یک ارتقای بزرگ نسبت به خانه سه خوابه ای که آنها با آن شروع کردند.

مایک مورنسی، رئیس خانه متیو، گفت: «با اضافه شدن خانه سابق سوفروسین، ما قادر خواهیم بود هر سال برای 130 پناهنده دیگر امید، خانه و خانواده فراهم کنیم.

مانند پروژه های قبلی، مکان جدید مسکن انتقالی را برای پناهندگانی که می خواهند در کانادا مستقر شوند، فراهم می کند.

پناهندگان در ویندزور

“مسکن انتقالی” مسکن مستقلی را توصیف می کند که به پناهندگان کمک می کند تا با زندگی در یک کشور جدید سازگار شوند.

اخیراً، پروژه خانه کیف مسکن اختصاصی انتقالی را برای خانواده‌های اوکراینی که از جنگ در اروپا فرار می‌کنند در کوتام، اونت، ساخته است.

خانه متیو از زمان افتتاح مکان Forest Glade خود می گوید که به اسکان مجدد 732 نفر در کانادا کمک کرده است. امیدوار است با مکان جدید خود با تقاضای بی سابقه برای سرپناه مقابله کند.

مردی با موهای مشکی با دوربین صحبت می کند.
مایک مورنسی مدیر اجرایی خانه متیو است. (امی دوج/سی‌بی‌سی)

کارن وادل، مدیر عامل House of Sophrosyne، گفت: “ما از شنیدن این موضوع که خانه سابق ما به عنوان یک دارایی اجتماعی و مکانی برای شفای افراد آسیب پذیری که ضربه روحی و فقدانی را تجربه کرده اند، بسیار خوشحالیم.”