محدودیت‌های ترافیکی سالانه Dundas Place اینجا هستند

خبر

لندنی‌هایی که به مرکز شهر رفت و آمد می‌کنند، از روز سه‌شنبه شروع به برخورد با موانع متعددی خواهند کرد.

دسترسی وسایل نقلیه به Dundas Place در خیابان ولینگتون و خیابان Ridout شمالی مسدود خواهد شد تا راه را برای پاسیوها، رویدادها و فضا برای عابران پیاده و دوچرخه سواران پیش از فصل شلوغ بهار و تابستان باز کند.

این سومین سالی است که این پیکربندی در تلاش برای کاهش ترافیک وسایل نقلیه در خیابان که معمولاً برای رویدادها در ماه های گرم استفاده می شود، اجرا می شود.

شهر در بیانیه‌ای خبری اعلام کرد، پارکینگ‌های موقت و مناطق حمل و نقل و همچنین پارکینگ رایگان یک ساعته در بخش‌هایی از Dundas Place همچنان در دسترس خواهند بود.

در حالی که رانندگان ورودی فقط می‌توانند از خیابان‌های تالبوت، ریچموند یا کلارنس به خیابان دونداس بپیوندند، موانع ترافیک وسایل نقلیه ورودی را در خیابان‌های Ridout و Wellington مسدود می‌کنند در حالی که همچنان به وسایل نقلیه اجازه خروج در دو انتهای خیابان منعطف را می‌دهند.

مقامات شهری از رانندگانی که به سمت شرق و غرب از مرکز شهر حرکت می کنند می خواهند از خیابان دافرین و خیابان یورک استفاده کنند زیرا ساخت و ساز در خیابان کوئینز همچنان در حال انجام است و Dundas Place کمتر قابل دسترسی خواهد بود.

طبق این انتشار، محدودیت‌ها در خیابان دونداس از سه‌شنبه، ۹ می، تا نوامبر ۲۰۲۳ اعمال خواهند شد.

تدابیری برای آرام کردن حجم تردد وسایل نقلیه در خیابان فلکس در نظر گرفته شده است، بنابراین می توان از آن با خیال راحت برای رویدادها استفاده کرد.
تدابیری برای آرام کردن حجم تردد وسایل نقلیه در خیابان فلکس در نظر گرفته شده است، بنابراین می توان از آن با خیال راحت برای رویدادها استفاده کرد. (شهر لندن)

رویدادهایی که باید منتظرشان بود

با محدودیت‌هایی که برای ایجاد فضا برای رویدادها وجود دارد، مقامات شهری قصد دارند از این فضا تا حد امکان استفاده کنند.

تعدادی رویداد در اواخر بهار و تابستان برنامه ریزی شده است.

این رویدادها عبارتند از:

  • جشن بلوک سانفست (19 تا 20 مه، 13 تا 11 بعد از ظهر)
  • تور غذای حلال NMTO (26 و 28 اردیبهشت، ساعت 14 تا 11)
  • Slow Roll London (3 ژوئن، 3-8 بعد از ظهر)
  • رویدادهای هفته موسیقی لندن (شروع از 10 ژوئن)
  • رویدادهای روز کانادا همراه با بازار شبانه (30 ژوئن و 1 ژوئیه)
  • جشنواره فرهنگی جنوب آسیا (22 ژوئیه)