محدودیت های جدید COVID-19 از فردا در شهرستان ویندزور-اسکس اجرا می شود

خبر

روز دوشنبه محدودیت ها و الزامات بیشتری را برای عموم و مشاغل موجود در شهرستان ویندزور-اسکس ایجاد می کند تا از جلوگیری از شیوع COVID-19 جلوگیری کند.

روز جمعه ، استان اعلام کرد که ویندزور-اسکس به سطح زرد یا محافظت از چارچوب پاسخ COVID-19 منتقل خواهد شد.

افسر بهداشت پزشکی دکتر واجید احمد گفت که او فراتر از محدودیت های مورد نیاز استان خواهد رفت ، و گفت که در تمام اقدامات پیشگیری از COVID-19 تحمل صفر وجود دارد ، و اجتماعات اجتماعی شامل ده نفر در داخل و 25 نفر در خارج است.

واحد بهداشت همچنین از ساکنان می خواهد تماس نزدیک با اعضای خانه را به حداقل برسانند و از مراجعه به خانه های دیگر خودداری کنند.

شماره های به روز شده

واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس در کل آخر هفته 42 مورد گزارش کرد که 23 مورد جدید آنها شنبه و 19 روز یکشنبه بود.

شانزده مورد در بین کارگران مزرعه کشاورزی است ، پنج مورد ناشی از تماس نزدیک با موارد تأیید شده است ، دو مورد در جامعه جاسوسی شده است ، دو مورد مربوط به کارگران بهداشت محلی است ، دو مورد در ساکنان مراقبت های طولانی مدت تشخیص داده شده است خانه ، یک پرونده مربوط به سفر به میشیگان است و 14 پرونده هنوز در دست بررسی است.

در حال حاضر 192 مورد فعال در جامعه وجود دارد و 76 نفر از زمان ابتلا به بیماری همه گیر به دلیل ویروس جان خود را از دست داده اند.

چهار مرکز سالمندان در منطقه شهرستان ویندزور-اسکس وجود دارد که در حال حاضر شیوع COVID-19 را تجربه می کنند.

Iler Lodge در اسکس با 17 آزمایش از نظر مثبت بودن ویروس و یک عضو پرسنل ، همچنان سخت ترین مرکز تأسیس است. Lifetimes on Riverside در Windsor نیز چهار مورد در بین ساکنان و چهار مورد در بین کارکنان دارد. Riverside Place در ویندزور همچنین دارای دو نفر از کارکنان مثبت تست شده و یک نفر نیز از نظر آزمایش در مرکز مراقبت از Berkshire در ویندزور است.

یک شیوع در یک محل کار کشاورزی در Leamington وجود دارد و شیوع آن در محل اقامت دانشگاه ویندزور ادامه دارد. از روز پنجشنبه ، پنج نفر از 18 دانشجویی که در یک مهمانی هالووین در یکی از اقامتگاه های دانشگاه شرکت کرده بودند ، آزمایش COVID-19 مثبت داشتند.

Chatham-Kent و Sarnia-Lambton

بهداشت عمومی Chatham-Kent گفت که در حال حاضر با 29 مورد COVID-19 فعال روبرو است.

یک محل کار با 11 مورد فعال مرتبط شیوع دارد. همچنین شیوع فعال در یک مکان زندگی در اجتماعات و همچنین در یک مکان عبادی گزارش شده است.

CBC در مورد شیوع کلیسای کلمه زندگی در بلنهایم گزارش داد که در پایان ماه اکتبر با بیش از 30 مورد در جامعه ارتباط داشت. از اطلاعات بهداشت عمومی چاتم کنت مشخص نیست که در صورت فعال بودن هر یک از این موارد ، چند مورد وجود دارد.

در حال حاضر بهداشت عمومی لامبتون 9 مورد فعال COVID-19 را در Sarnia-Lambton گزارش می کند.

386 مورد تایید شده COVID-19 در منطقه و 25 مورد مرگ وجود داشته است.