محققان UWindsor می خواهند دولت فدرال شروع به برنامه ریزی برای کاهش محدودیت های مرزی کند

خبر

تیمی از محققان دانشگاه ویندزور می خواهند دولت فدرال برنامه ریزی برای کاهش محدودیت های مرزی کانادا و ایالات متحده را به خاطر مشاغل تجاری آغاز کند.

به دلیل همه گیری ، مرز مرزی بین کانادا و ایالات متحده در ماه مارس بسته شد و حداقل تا 21 دسامبر برای همه به جز کارگران اساسی و سایر معافیت ها بسته است. در روز سه شنبه ، نخست وزیر جاستین ترودو گفت که مرز بسته است تا زمانی که COVID-19 در سطح جهانی تحت کنترل باشد.

محققان UWindsor از موسسه Cross Border می گویند که آنها نمی خواهند بسته شدن مرز را لغو کنند ، و همچنین فکر نمی کنند اکنون زمان شروع کاهش محدودیت ها باشد ، زیرا موارد در Windsor-Essex در حال افزایش است ، اما آنها فکر می کنند که دولت باید شروع به برنامه ریزی برای سال جدید

مدیر موسسه مرزی بیل اندرسون یکی از محققان گزارش 9 صفحه ای است که تأثیرات فعالیت های فرامرزی محدود را مرور می کند و سیاست گذاران را ترغیب می کند تا به دنبال بازگرداندن تحرک باشند.

روز چهارشنبه ، اندرسون به رادیو CBC گفت صبح ویندزور که فکر می کند آماده شدن برای بازگشایی افزایشی مهم است.

“مسئله شماره یک ایمنی است ، اما نکته این است که فن آوری هایی وجود دارد ، روشهایی وجود دارد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، یا حداقل ببینیم که آیا می توانیم بفهمیم که می توان این کار را انجام داد ، تا برخی از مردم را به این سمت سوق دهیم. با خیال راحت با غربالگری آنها ، “او گفت. “ما باید اکنون برنامه ریزی را شروع کنیم تا در موقعیتی قرار بگیریم که بعداً این کار را انجام دهیم.”

بیل اندرسون ، مدیر م Instituteسسه فرامرزی دانشگاه ویندزور ، می گوید در این گزارش خواسته نشده است که محدودیت های مرزی در حال حاضر برداشته شود ، بلکه برنامه دولت پیش رو است. (Sameer Chhabra / CBC)

وی ادامه داد كه وقتی تیم وی به “كاهش” محدودیت ها اشاره می كند ، منظور آنها این است كه در صورت آزمایش تعداد محدودی از افراد عبور كنند و اطمینان كافی وجود داشته باشد كه سرعت انتقال در كانادا را افزایش نمی دهند.

وی افزود: “اگر آمریكایی از مرز كانادا عبور كند ، آیا احتمال انتقال ویروس به یك كانادایی بیشتر از یك كانادایی دیگر است؟ و اگر جواب منفی باشد ، با بستن مرز واقعاً به نتیجه نرسید ، ” او گفت.

از روز جمعه ، 21347 مورد تأیید شده این بیماری در دیترویت بوده است ، در حالی که ویندزور-اسکس 3864 مورد داشته است.

این گزارش استفاده از آزمایشات سریع را برای غربالگری افرادی که ممکن است ناقل ویروس باشند ، پیشنهاد می کند.

اندرسون گفت گرچه این نوع پیش نمایش برای برخی از گردشگران یا کسانی که به دلسوزی دلسوزانه از آن عبور می کنند خوب است ، اما ممکن است برای مشاغل در انتاریو و میشیگان مفیدترین باشد.

وی گفت: “ما باید به آنچه در پایین خط اتفاق می افتد فکر کنیم زیرا این مدت زمان طولانی را داریم که تعامل بین جامعه تجاری در آن طرف مرز و جامعه تجاری در آن طرف به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.” که آنها شنیده اند تعدادی از مشاغل به دلیل بسته شدن مرزها قرارداد خود را از دست می دهند.

بهداشت کانادا همچنان به نظارت بر وضعیت ادامه می دهد

در نامه ای به سی بی سی نیوز جمعه ، سخنگوی تامی جاربو برای بهداشت کانادا گفت که آنها از نزدیک وضعیت را تحت نظر دارند.

“دولت کانادا از نزدیک وضعیت ایالات متحده را رصد می کند. ما به همکاری با همتایان آمریکایی و دولت های استانی و سرزمینی برای کشف فرصت ها برای به حداقل رساندن تأثیرات بهداشتی ، اقتصادی و اجتماعی این COVID-19 ادامه خواهیم داد. ، “در بخشی از بیانیه آمده است.

“هنگام تصمیم گیری در مورد اقدامات مرزی ، از جمله بازگشایی ، دولت کانادا شواهد اپیدمیولوژیکی را در مورد وضعیت شیوع COVID-19 در سطح بین المللی در نظر می گیرد ؛ وضعیت اپیدمیولوژیک ملی شامل ظرفیت سیستم بهداشت عمومی و چشم انداز PTs در مورد گشودن مرز بین المللی و ملاحظات ظرفیت بهداشت عمومی برای مدیریت موارد مربوط به سفر. ”