مدیریت در محل در Terrace Lodge LTC بعد از آزمایش مثبت COVID-19

خبر

به گفته مدیر خانه ها و خدمات سالمندان برای شهرستان الگین ، این آخر هفته پس از یادگیری روز شنبه که یک عضو هیئت مدیره آزمایش COVID-19 را انجام داده است ، مدیریت در محل مراقبت طولانی مدت Terrace Lodge در Aylmer ، Ont. است. .

میشل هریس به سی بی سی یکشنبه گفت که آن کارمند اکنون در خانه خودش را منزوی می کند. این شهرستان پرونده را یک پرونده فردی می داند و در معرض محل کار قرار نمی دهد.

این خانه طبق دستورالعمل استانی روز شنبه شیوع COVID-19 را اعلام کرد ، که به خانه های مراقبت طولانی مدت احتیاج دارد شیوع یا مشکوک به شیوع بیماری را به محض مثبت بودن آزمایش یکی از کارکنان یا ساکنان برای ویروس اعلام کند.

هریس گفت ، مدیریت با ساکنان ، اعضای خانواده و اعضای کارکنان تماس گرفته است تا نتیجه مثبت آزمایش و اقدامات احتیاطی اضافی را که در نتیجه اعمال می شود ، به آنها اطلاع دهد.

اقدامات جدید شامل افزایش نظافت در تاسیسات با استفاده از یک ماده ضد عفونی کننده در سطح بیمارستان ، با تمرکز ویژه بر روی سطوح با لمس بالا مانند دکمه های درب و ریل دستی ، و در مناطق با کاربرد بالا مانند مکان های مشترک ، مکان های نشیمن و اتاق کارکنان ، او گفت.

کارکنان ارائه دهنده مراقبت از ساکنین که ممکن است نیاز به انزوا داشته باشند ، ملزم به استفاده از تجهیزات محافظتی شخصی ، از جمله ماسک های جراحی ، روپوش ، دستکش و محافظت از چشم هستند.

هریس گفت: مدیریت همچنین تمام تلاش خود را برای اطمینان از اینكه گروههایی از كارمندان به طور مداوم در همان مناطق تاسیسات كار می كنند ، انجام می دهد تا اینكه از یك منطقه به منطقه دیگر سر بزند تا از گسترش ویروس جلوگیری كند.

وی افزود ، مدیریت در محل است تا اطمینان حاصل شود که این بخشنامه ها در حال اجرا هستند ، و آنها همکاری نزدیکی با بهداشت عمومی جنوب غربی در زمینه مدیریت شیوع دارند.

مدیر ارتباطات بهداشت عمومی جنوب غربی گفت که این سازمان تمام ساکنان این مرکز را برای آزمایش COVID-19 آزمایش می کند.

مگان کورنول گفت ، کارکنان در حال حاضر به صورت هفتگی آزمایش می شوند ، اما واحد بهداشت آزمایش های اضافی را در دسترس قرار داده است.

هریس گفت ، در صورت مثبت بودن آزمایش هر یک از ساکنان ، این مرکز با واحد بهداشت همکاری نزدیک خواهد کرد تا از گسترش آن جلوگیری کند.

Terrace Lodge در 31 ژوئیه محل شیوع بود. این شیوع یک عضو کارمند را درگیر کرد و هیچ گونه شیوع در این مرکز مشاهده نشد.