مرد اسکسی که در کودکی جگر جدیدی پیدا کرد، به نشانه قدردانی در یک نیمه ماراتن پیاده روی می کند

خبر

تا چند روز دیگر کایدین بلر تولد 21 سالگی خود را جشن می گیرد. و تنها چند روز بعد، او بیستمین سالگرد اهدای کبد را که جان او را نجات داد، جشن خواهد گرفت.

بلر گفت: «این یک چیز بزرگ و بزرگ برای من است زیرا هدیه زندگی را دریافت کردم. من شانس دوم زندگی و برتری در چیزهایی را که هرگز فکر نمی‌کردم داشته باشم به دست آوردم.»

بلر، همراه با دوستان و خانواده – یا هر کسی که الهام گرفته از این هدف باشد – شنبه یک پیاده روی نیمه ماراتن را تکمیل خواهد کرد که از ورزشگاه Essex Arena تا پردیس متروپولیتن بیمارستان منطقه ای ویندزور امتداد دارد.

بلر که با بیماری کبدی به نام آترزی صفراوی متولد شد، در سال اول زندگی خود به طور فزاینده ای بیمار شد. او نه ماهه بود که در صدر فهرست بیمارانی بود که نیاز فوری به پیوند داشتند.

او فقط سه روز پس از اولین تولدش جگر جدیدش را دریافت کرد.

بلر گفت: “این برای من بسیار مهم است، دانستن اینکه کسی زندگی من را نجات داده است و من می توانم همین کار را فقط با اطلاع رسانی و افزایش تعداد اهداکنندگان ثبت نام شده و افزایش بیشتر مردم در مورد آن انجام دهم.” .

این چهارمین قدمی است که بلر و خانواده‌اش برای آگاهی بیشتر مردم از نیاز به اهداکنندگان انجام می‌دهند. اولین پیاده روی، که به مناسبت دهمین سالگرد پیوند بلر برگزار شد، برای حمایت از یک دوست خانوادگی که او نیز با آترزی صفراوی متولد شده بود و نیاز به پیوند کبد داشت، تقویت شد.

بلر گفت: «فکر من فقط این بود که هر کاری از دستم بر می‌آید برای افزایش آمار انجام دهم. “اگر راه رفتن یکی از راه ها بود، راه رفتن راه بود.”

تامی بلر، مادر کیدین، گفت که بزرگ شدن خانواده هر نقطه عطفی را رقم زد – اولین قدم ها، اولین بازی های بیسبال، و سالگرد پیوند.

او با اشاره به اینکه اهدای کبد بلر اهدایی ناشناس از سوی یک مرد متوفی بود، گفت: “خب، بدیهی است که ما می‌خواستیم از خانواده اهداکننده تشکر کنیم.”

ما می‌خواهیم اهدای عضو را تا حد امکان ترویج دهیم تا کودکان دیگری مانند او بتوانند پیوند مورد نیاز خود را دریافت کنند و زندگی موفقی داشته باشند.»

هنوز تصورات غلطی در مورد اهدای عضو وجود دارد

جیمز برکنریج رئیس و مدیر عامل انجمن پیوند کانادایی است. او گفت که مهم است که خانواده و دوستان از تمایل شما برای اهدای عضو مطلع باشند.

او گفت: «هنگامی که برای اهدای عضو ثبت نام می کنید، حتما به خانواده و دوستان خود بگویید. شما به خانواده خود می گویید تا خواسته های شما را بدانند و به دوستان خود می گویید تا بتوانند از خانواده شما حمایت کنند.

برکنریج گفت هنوز تصورات غلط زیادی در مورد اهدای عضو وجود دارد. در حال حاضر آنها در حال مبارزه با ننگ در مورد قرنیه اهدایی، بخشی از چشم هستند.

ما در حال حاضر افراد بسیار زیادی در کانادا داریم، تخمین می زنیم که بیش از 5000 نفر نابینا هستند که اگر شما فقط قرنیه خود را اهدا کنید، فردا می توانند بینایی داشته باشند.

برکنریج گفت که حدود 35 درصد از کانادایی ها اهداکنندگان عضو ثبت شده هستند.

انجمن پیوند کانادایی یک انجمن آنلاین دارد که در آن افراد می توانند در مورد نقاط عطف نجات جان خود پست بگذارند. گیرندگان اغلب نقاط عطف مانند 20 سالگی را به اشتراک می گذارند.

برکنریج گفت: «این اول از همه ناشناس است. “شما نمی دانید آن را از چه کسی دریافت کرده اید. بسیاری از مردم فقط می خواهند، “من می خواهم از اهدا کننده خود تشکر کنم که به من یک کبد یا یک کلیه داده است.” بسیاری از مردم دوست دارند این واقعیت را جشن بگیرند که دهمین سالگرد یا بیستمین سالگردشان است یا هر اتفاقی که می افتد.”

پیاده روی شنبه از ساعت 9 صبح در مجتمع ورزشی مرکز اسکس آغاز می شود و تا دبیرستان ناحیه اسکس برای “مایل سبز” که به دلیل رنگ نمادین اهدای عضو و پیوند نامگذاری شده است، ادامه می یابد. پیاده‌روی تا پردیس Met بیمارستان منطقه‌ای ویندزور ادامه می‌یابد، و در طول مسیر توقف‌های زیادی برای نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌ها برای حفظ انرژی شما وجود دارد.

بلر گفت: “بزرگترین و تنها چیزی که واقعاً می توانم بگویم این است که فقط ثبت نام کنید.” شما هرگز نمی دانید که زندگی چه کسی باید نجات یابد، یا عضو خانواده چه کسی را می شناسید، یا یکی از اعضای خانواده خود، یا برادران، خواهران، هر چه باشد.

“بهترین فرصت فقط ثبت نام است.”