مرد ویندزور به دلیل نقش در مرگ 16 ساله به هفت سال زندان محکوم شد

خبر

یک مرد ویندزور روز دوشنبه به جرم دست داشتن در تیراندازی به مرگ شانز گوتیه 16 ساله در سال 2018 به هفت سال زندان محکوم شد.

مال چول در دادگاه عالی به اتهام آدم کشی محکوم شد.

طبق سوابق دادگاه که با صدور این حکم تشکیل شد ، در فوریه 2018 ، چول ، جوان 22 ساله از ویندزور ، در حالی که نور رابی ، 19 ساله در آن زمان بود ، ایستاد و با یک اسلحه کمری به پشت سر گوتیه شلیک کرد و او را کشت. اسلحه هرگز بازیابی نشده است. رابی از کشور فرار کرده و هرگز دستگیر نشده است.

این قتل پس از مشاجره در یک مهمانی در جاده تکومسه شرقی اتفاق افتاد. طبق دادگاه ها ، رابی ادعا می کرد که گوتیر مسئول اتومبیل سرقتی است که دوستان رابی به خاطر آن دستگیر شده اند. رابی به گوتیر دستور داد تا در صندوق عقب اتومبیل خود سوار شود ، در حالی که چول در صندلی مسافر بود. رابی با اتومبیل خود را به کوچه ای در مرکز شهر رساند و در آنجا گوتیر را به ضرب گلوله کشت. بعداً دیده شد كه چول كیسه دوفل را حمل می كند.

او اندکی پس از آن دستگیر شد و در ژوئیه به دلیل کاهش اتهامات به قتل رساند ، به جرم خود اعتراف کرد. وی در ابتدا به قتل درجه یک متهم شده بود.

این اولین برخورد چول با قانون نبود. وی هنگامی که پنج ساله بود با خانواده از آفریقای شرقی به کانادا آمد و در یک زندگی جنایتکار قرار گرفت

در محکومیت خود ، دادرس ارشد منطقه ای ، بروس توماس اذعان کرد که چول زندگی سختی داشته است ، اما همچنین عملکرد و بی عملی او تأثیر مهمی بر نزدیکان قربانی داشته است.

وی گفت: “در موردی از این قبیل برای من روشن است ، تقبیح و بازدارندگی باید هدف اصلی من باشد بدون اینکه این واقعیت را فراموش کنم که آقای چول یک مجرم 22 ساله است که باید در توان بخشی به او کمک شود.” .

چول در بیشتر مدت حبس پیش از محکومیت خود در بازداشتگاه Elgin-Middlesex در لندن در بازداشت به سر می برد. محکومیت وی به دلیل 109 روز گذراندن در قفل جزئی ، از هشت سال به 7 سال کاهش یافت ، دلیل این امر کمبود کارکنان بود و نه بیماری همه گیر COVID-19.

وی همچنین 1.5 روز اعتبار برای هر روز تحمل شده قبل از صدور حکم دریافت کرده است ، یعنی از تاریخ صدور حکم دو سال و 325 روز فرصت دارد.