مسکن ارزان تر در راه سودبری

خبر

دولت فدرال در حال خریداری یک ایستگاه RCMP سابق در سودبری است تا آن را به واحدهای مسکونی ارزان قیمت تبدیل کند.

این شهر قصد دارد این ساختمان را به 14 واحد واحد آپارتمانی تبدیل کند که برای افرادی که در لیست انتظار مسکن اجتماعی هستند در دسترس قرار خواهد گرفت.

دولت فدرال در گزارشی اعلام کرد ، توسعه جدید با توجه به مشخصات منفعل خانه ساخته خواهد شد ، و حداکثر بهره وری انرژی ساختمان را برای مصرف 90 درصد انرژی گرمایش و سرمایش کمتر از ساخت و سازهای سنتی به ارمغان می آورد.

566،400 دلار برای خرید این ساختمان واقع در 1310 Sparks Street در سودبری پیش بینی شده است.

“پاول لفور” نماینده لیبرال سودبوری گفت: “گروه RCMP در خیابان 1310 اسپاركس سالها به جامعه سودبری ما خدمت می كرد. این روز افتخارآمیزی است كه می دانیم سایت با انجام خانه های بیشتر به ساكنان سودبری به این کار ادامه خواهد داد.”

در این بیانیه آمده است: اجاره ها در سطح حداقل نیمی از متوسط ​​اجاره بازار برای شهر بزرگ سودبری برای حداقل 55 سال حفظ خواهد شد. شرکت وام و مسکن کانادا می گوید که متوسط ​​اجاره بازار برای یک آپارتمان یک خوابه در شهر ، از اکتبر 2019 ، 1000 دلار در ماه بود.

این توسعه با مناطق مشترک بدون مانع و حداقل 31 درصد از واحدهای مطابق با معیارهای دستیابی به طرح ابتکاری اراضی فدرال یا طراحی جهانی کامل با 21 درصد واحدها با استانداردهای دستیابی ساخته می شود.

اعلامیه امروز بخشی از استراتژی ملی مسکن دولت فدرال است