معدنچی طلا می گوید که فشار برای مواد معدنی حیاتی بیشتر به نفع کل صنعت خواهد بود

خبر

به گفته بزرگترین معدنکار طلای این کشور، تمرکز جدید کانادا بر مواد معدنی حیاتی برای تجارت فلزات گرانبها نیز مفید است.

آلدن گلخانه، معاون توسعه استراتژیک معادن عقاب آگنیکو، گفت که استراتژی های معدنی حیاتی ملی و استانی به ساده سازی روند افتتاح معادن جدید کمک می کند.

او گفت: «هر فلزی که استخراج می‌کنید، افزایش قدردانی از جدول زمانی و کاری که برای صدور مجوز برای هر معدن انجام می‌شود به نفع کل صنعت است.

در سال 2022 Agnico Eagle با Kirkland Lake Gold ادغام شد. اکنون پنج معدن در شمال انتاریو و کبک فعال است.

معدن دریاچه انحرافی، در 300 کیلومتری شمال شرقی تیمینس، اونت. بزرگترین معدن طلای کانادا است.

گلخانه گفت که معمولاً هفت تا 10 سال طول می کشد تا یک معدن جدید به مرحله تولید برسد، از زمانی که یک کانسار کشف می شود تا مراحل صدور مجوز و تکمیل مطالعات اثرات زیست محیطی.

او گفت: «هیچ کس پیشنهاد نمی کند که فرآیند را کوتاه کنیم یا سعی کنیم کارایی آن را کاهش دهیم.

“اما چالشی که ما با آن روبرو هستیم، شما به برخی از منحنی‌های تقاضا که مردم برای این انتقال انرژی پیش‌بینی می‌کنند نگاه کنید، ما باید به طور قابل توجهی مقدار مواد معدنی را که استخراج می‌کنیم افزایش دهیم، و نمی‌توانیم آن را با برخی از اینها مطابقت دهیم. جدول زمانی.”

یک سیاستمدار پشت میکروفون ایستاده و صحبت می کند و دیگران پشت سر او جمع شده اند.
جورج پیری، وزیر معادن انتاریو، می گوید قانون ساخت معادن بیشتر، روند توسعه معادن، به ویژه برای مواد معدنی حیاتی را سرعت می بخشد. (ارسال شده توسط جورج پیری)

در ماه مارس، دولت انتاریو قانون ساخت معادن بیشتر را معرفی کرد، که قانون معدن را اصلاح می‌کند تا بازیابی مواد معدنی از باطله معدن را برای شرکت‌های معدنی آسان‌تر کند و همچنین تغییراتی در برنامه‌ریزی تعطیلی معادن ایجاد کند.

جورج پیری وزیر معادن در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: “باز کردن یک معدن نباید 15 سال طول بکشد. این فرآیند بسیار زمان‌بر و پرهزینه است و منجر به تاخیر در پروژه و از دست رفتن فرصت‌ها برای بخش اکتشاف و استخراج معدن انتاریو می‌شود.” لایحه معرفی شد.

ما نیاز به ساخت و ساز داریم. به همین دلیل است که دولت ما برای کمک به جذب سرمایه‌گذاری بیشتر و تامین امنیت مواد معدنی حیاتی که از زنجیره تامین ساخت انتاریو برای فناوری‌های جدید مانند باتری‌ها و وسایل نقلیه الکتریکی پشتیبانی می‌کنند، تغییراتی را در قانون معدن اعمال می‌کند.

اما برخی از ملل اول می گویند استان با آنها مشورت نکرد زمانی که این لایحه را تهیه کرد. آنها همچنین نگران هستند که اصلاحات قانون معدن راه را برای استانداردهای مشاوره ضعیف تر در آینده هموار کند.

برای شرکت هایی مانند Agnico Eagle، معادن بیشتر متمرکز بر مواد معدنی حیاتی نیز به معنای رقابت بیشتر برای نیروی کار است.

گرین هاوس گفت: «بسیاری از جوانان به دنبال ورود به برخی از این مشاغل مورد نیاز ما و برخی از مجموعه مهارت های معدن هستند.

“بنابراین کمبود کارگران جدید به بازار وجود دارد و پس از آن ما با افزایش رقابت از سوی برخی از این معادن مهم مواد معدنی روبرو هستیم.”

تابلویی با عنوان
Agnico Eagle می گوید که برنامه دولت انتاریو برای سرعت بخشیدن به توسعه معادن جدید معدنی حیاتی به شرکت هایی که برای استخراج طلا و سایر فلزات گرانبها استخراج می کنند نیز سود خواهد برد. (اریک وایت/سی بی سی)

از آنجایی که دولت‌ها به دنبال راه‌هایی برای تسریع توسعه معادن برای مواد معدنی حیاتی مانند نیکل و لیتیوم – که اجزای اصلی باتری خودروهای الکتریکی هستند – هستند، قیمت طلا به بالاترین حد خود رسیده است.

از صبح دوشنبه، هر اونس طلا بیش از 2700 دلار قیمت داشت.

اما Greenhouse گفت جهش قیمت طلا تاثیر فوری بر تجارت Agnico Eagle نخواهد داشت.

وی گفت: ما سعی می کنیم نسبت به تغییر زمانی قیمت طلا واکنش زیادی نشان ندهیم.

شما می توانید فردا از خواب بیدار شوید و قیمت 100 دلار را کاهش دهید و زمانی که 3 میلیون اونس در سال تولید می کنید، 100 دلار طلای بالاتر مستقیماً به حاشیه شما می رود.

او گفت که قیمت بالاتر طلا می تواند به این معنی باشد که این شرکت می تواند هزینه بیشتری را برای اکتشاف برای یافتن ذخایر جدید هزینه کند. اگر قیمت‌ها به افزایش خود ادامه دهند، سپرده‌هایی که از نظر مالی قابل دوام نیستند می‌توانند برای استخراج ارزشمندتر شوند.

صبح شمال9:06بزرگترین معدن‌کار طلای کانادا به قیمت‌های بالا دست یافت

قیمت طلا اخیرا به رکورد بالایی رسیده است. ما با Alden Greenhouse، معاون توسعه استراتژیک در معادن Agnico Eagle تماس گرفتیم تا بدانیم این برای تولیدکنندگان طلا در شمال شرقی انتاریو چه معنایی دارد.