مقاله مختصر به شما می آموزد که چه نکاتی در مورد قوانین رانندگی و کارهایی که امروز باید انجام دهید

خبر

در سال 2006 هوندا اولین سیستم ایمنی کیسه هوای موتور سیکلت را در موتورسیکلت Gold Wing خود معرفی کرد. هوندا ادعا می کند که سنسورهای موجود در شاخک های جلو می توانند یک برخورد شدید از جلو را تشخیص دهند و تصمیم بگیرند که کیسه هوا گشوده شود، یه خرده از انرژی رو به جلو راکب را جذب کرده و شتاب پرتاب شدن راکب از موتورسیکلت را کاهش می دهد. کسانی که به وسیله نقلیه سرویس می دهند و همچنین او‌لین پاسخ دهندگان باید هوشیار باشند، چون بخش اعظمی از سیستم های در اختیار گرفتن کیسه هوا ممکن هست تقریباً 30 دقیقه پس از قطع نمودن باتری ماشین پر‌نور بمانند. این نمونه نخستین همین مفهوم را اهمیت موفقیت آزمایش کرد و دو فرودگر مریخ‌نورد کاوشگر از سیستم‌های فرود کلیک کنید شبیه استعمال کردند. سیستم های کیسه هوا تطبیقی ​​ممکن است از کیسه های هوای چند تراز ای برای تهیه فشار درون کیسه هوا استعمال کنند. سنسورهای مازاد به جهت تعیین محل، وزن یا این که ترازو نسبی سرنشینان نیز ممکن می باشد به کارگیری شود. اگر‌چه میلیون ها کیسه هوای نصب شده در هم اکنون استفاده مهم سابقه ایمنی خوب هستند، البته محدودیت هایی در بضاعت و توان آن ها به جهت مراقبت از سرنشینان اتومبیل وجود دارد. رتبه بندی ایمنی خودرو Euro NCAP تولیدکنندگان را تشویق می کند تا رویکردی جامع برای ایمنی سرنشینان اتخاذ کنند. امتیاز عالی فقط حساس ترکیب کیسه های هوا حساس سایر خصوصیت های ایمنی بدست می آید. یک موقعیت مضاعف خطر آفرین در هنگام “تصادف تحت سواری” شکل می دهد، که در آن یک وسیله نقلیه مسافربری حساس نصیب عقب یک تراکتور-تریلر فاقد حافظ زیر سواری عقب بازخورد می کند یا این که به کناره چنین تریلری که مجهز به نگهدارنده تحت سواری وجود ندارد بازخورد می کند. کیسه های هوای جانبی و پرده های کیسه هوای محافظ به طور فزاینده ای در وسایل نقلیه مدرن برای مراقبت در برابر این نوع فراوان همگانی از عکس العمل آیتم نیاز هستند. اجرای اولیه کیسه‌های هوای جلو یاری چندانی به حفظ در برابر برخوردهای جانبی نمی‌کرد، که می‌تواند خطرناک‌تر از برخورد از جلو باشد، زیرا ناحیه مچاله حافظ در جلوی محیط سرنشین کاملا بدور زده می‌شود. 3 بعضا از کشورها انحصار هایی را به جهت فروش، حمل و نقل، جابجایی و سرویس کیسه های هوا و اجزای سیستم اعمال می کنند. این تنظیمات به سیستم اجازه میدهد که کیسه هوا را اساسی نیرویی متوسط ​​در عمده برخوردها گشوده کند. ذخیره ایربگ حداکثر نیرو فقط به جهت شدیدترین برخوردها. 6. ساختار سازمانی برای سیستم اعتباربخشی. 13. وظایف دبیرخانه هیئت اعتباربخشی منطقه ای. یک واکنش شیمیایی سبب ساخت انفجار نیتروژن برای باد کردن کیسه می شود. معمولاً، جلیقه های کیسه هوا – که در ژاکت موتورسواران ادغام شده اند یا روی آن پوشیده می شوند – توسط راکبان معمولی در خیابان گزینه استفاده قرار می گیرند. به استدلال طراحی فلپ خروجی کیسه هوای امر و پانل داشبورد، همین مورد ها به گونه‌ای طراحی نشده‌اند که در رخ باز شدن کیسه هوا قابل بازیابی باشند، به این مفهوم که اگر وسیله نقلیه در اثر تصادف از در میان نرود، باید بده بستان شوند. درصورتیکه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ادامه مطلب لطفا به تماشا از وب سایت ما.