مقامات می گویند که بیمارستان نیو ویندزور هزینه بیشتری خواهد داشت زیرا برنامه ریزی گام بعدی است

خبر

مقامات بیمارستان روز دوشنبه گفتند که با رسیدن به نقطه عطف جدید در پروژه چند میلیارد دلاری، بیمارستان مراقبت های حاد جدید ویندزور بیش از پیش بینی اولیه هزینه خواهد داشت.

رهبری بیمارستان با ارسال بیش از 1000 صفحه طرح به وزارت بهداشت در روز جمعه، از تکمیل مرحله 1.3 روند برنامه ریزی بیمارستانی در روز دوشنبه خبر داد.

دیوید موسیج، مدیر عامل بیمارستان منطقه ای ویندزور گفت: “این یک نقطه عطف برنامه ریزی است و همکاری گسترده بین بسیاری از شرکا در بیمارستان و جامعه را نشان می دهد.”

این مرحله از طرح ها شامل بلوک دیاگرام ها و طرح پردیس برای سایت بیمارستان است. کارن ریدل، مدیر عامل بیمارستان و مدیر اجرایی پرستاری، گفت: این بیمارستان شامل یک کافه تریا با صندلی در فضای باز، یک برج بستری 9 طبقه و یک بلوک تشخیصی و درمانی 5 طبقه است.

مردی با کت و شلوار و ماسک.
دیوید موسیج رئیس و مدیر عامل بیمارستان منطقه‌ای ویندزور است که در عکسی از فایل 2022 به تصویر کشیده شده است. (کاترینا جورجیوا/CBC)

این برنامه ها همچنین شامل یک برآورد هزینه به روز شده است، اما Musyj گفت که این اعداد در حال حاضر عمومی نشده اند.

موسیج با اشاره به تورم و مسائل زنجیره تامین به عنوان دلایل برآورد بالاتر گفت: “بنابراین اعداد بسیار اولیه است. ما نمی‌دانیم آنها را آزاد کنیم. ابتدا باید آنها را با وزارت در میان بگذاریم و وزارت باید آنها را بررسی کند.” «به وضوح این رقم بیشتر از آن چیزی است که سال‌ها پیش در رابطه با آن تخمین زده بودیم.

“اگر شما در حال گذراندن یک فرآیند مناقصه هستید، نمی‌خواهید عدد دقیق دقیقی را در پیشبرد فرآیند مناقصه ارائه دهید، زیرا حدس بزنید، این نتیجه در طول فرآیند مناقصه خواهد بود.”

بیمارستان منطقه ای ویندزور قبلاً نشان داده بود که هزینه پروژه بیمارستان می تواند حدود 2 میلیارد دلار باشد.

برنامه ها شامل فضایی برای رشد آینده است

موسیج گفت که برنامه ها در این مرحله همچنین شامل یک “فضای شلیک شده” برای رشد بیمارستان در آینده است – فضایی که در حال حاضر عملیاتی نیست، اما در صورت نیاز می تواند به سرعت آماده شود، مانند اگر برای یک بیمارستان صحرایی مورد نیاز باشد. بیمارستان منطقه‌ای ویندزور یک بیمارستان صحرایی خارج از سایت در طول همه‌گیری کووید-19 ایجاد کرده بود.

موسیج گفت: “در طول این بیماری همه گیر، ما مجبور بودیم برای یافتن یک بیمارستان صحرایی به St. “امیدوارم مطمئن هستم که بر اساس آنچه در طول همه‌گیری همه‌گیری از سر گذرانده‌ایم، وجود این فضای گلوله‌خورده اکنون اعتبار بیشتری نسبت به سال 2019 دارد که اگر در سال 2019 با وزارتخانه این بحث‌ها را انجام می‌دادیم.”

موسیج گفت که فرآیند بازخورد برای تکمیل این مرحله از برنامه ریزی شامل 13 سالن شهر و بازخورد از 40 گروه کاربر، از جمله رهبری بیمارستان، کارکنان خط مقدم، گروه های بومی و اعضای جامعه است.

زنی با ماسک
کارن ریدل مدیر اجرایی پرستاری و مدیر ارشد عملیات بیمارستان منطقه ای ویندزور است که در عکسی از فایل 2022 به تصویر کشیده شده است. (جنیفر لا گراسا/سی بی سی)

ریدل گفت که این گروه‌ها در حصول اطمینان از دسترسی و محیط درمانی برنامه‌های بیمارستان مهم هستند، مانند اطمینان از اینکه برنامه‌ها شامل کوتاه‌ترین مسیرهای ممکن به و از مناطق مراقبت‌های کلیدی مانند اتاق اورژانس تا اتاق عمل، و همچنین گنجاندن فضاهای باز و فضاهای سبز برای ایجاد یک محیط درمانی.

موسیج گفت که از اینجا، وزارت بهداشت برنامه ها را بررسی و تصویب خواهد کرد و جلساتی در مورد این مصوبات از ماه آینده آغاز خواهد شد. سپس برنامه ریزی به مرحله 2 منتقل می شود که شامل طرح های شماتیک دقیق تر و فرآیند مناقصه می شود.

Musyj گفت که جدول زمانی کنونی به این معنی است که پروژه در اوایل سال 2025 از طریق تدارکات و درخواست قیمت‌ها با هدف داشتن “بیل در زمین” تا سال 2026 انجام خواهد شد.