منتقد بهداشت NDP می گوید ، خانه های مراقبت طولانی مدت در شمال انتاریو برای تهیه ماسک N-95 مشکل دارند

خبر

منتقد بهداشت NDP در انتاریو می گوید خانه های مراقبت طولانی مدت در سراسر استان برای دستیابی به تجهیزات محافظت شخصی مناسب (PPE) مشکل دارند.

Nickel Belt MPP France Gelinas گفت که او از خانه های سراسر انتاریو شنیده است که به خصوص برای دسترسی به ماسک های N-95 با مشکل روبرو هستند.

گلیناس گفت كه مراكز مراقبت از سالمندان سودبری شش ماه در انتظار PPE بوده اند و هنوز ماسك مورد نیاز خود را دریافت نكرده اند.

گلیناس گفت خانه های مراقبت طولانی مدت می خواهند تجهیزات را در صورت مثبت بودن آزمایش یکی از کارمندان یا ساکنان برای COVID-19 در اختیار داشته باشند.

“همه چیز خوب نیست”

به دنبال مرگ یک ساکن مراقبت طولانی مدت در مرکز مراقبت سنت جوزف در سودبری در ماه مه ، مقامات برنامه ای را تنظیم کردند تا بتوانند با موج دوم COVID-19 مقابله کنند. اما گلیناس گفت آنها ماهها در تهیه ماسکهای N-95 با مشکل روبرو بوده اند.

“وقتی می بینم که یک خانه مراقبت طولانی مدت واقعاً سخت کار می کند تا یک برنامه خوب را تنظیم کند ، یک اپراتور مراقبت طولانی مدت باشد و از کارکنان خود محافظت کند ، از ساکنان خود محافظت کند ، و سپس شما یک دولت دارید [that] مرتباً می گوید: “همه خوب است” ، وقتی همه چیز خوب نیست ، واقعاً مأیوس کننده است “، گلیناس به سی بی سی نیوز گفت.

Nickel Belt MPP France Gelinas می گوید دولت فورد باید در مورد تجهیزات حفاظت شخصی در خانه های مراقبت طولانی مدت فعال عمل کند. (مجلس قانونگذاری انتاریو)

وی گفت که دولت استان هنگام برخورد با مسئله دسترسی به PPE مرتجع عمل می کند و تعجب می کند که آیا این نشان می دهد که ذخیره استان به اندازه ای که مردم را به اعتقاد خود می کشند قوی نیست.

وی گفت: “شما به PPE هر لحظه كه شیوع داشته باشد ، نیاز دارید و نه سه روز بعد از رسیدن زایمان. چرا اجازه ندهید كه موجودی موجودی را در سایت داشته باشند تا در صورت بروز آمادگی لازم را داشته باشند.”

گلیناس گفت: یکی از بزرگترین چالشها در پرداختن به این مسائل این است که بسیاری از اپراتورهای مراقبت طولانی مدت در منزل برای فشار بر دولت از ترس انتقام جویی مردد هستند. وی گفت که ماه هاست که موضوع را در پارک کوئین مطرح کرده است.

داستان های بیشتر از CBC سودبری