منشی که قبل از تیراندازی به پمپ بنزین دیترویت در را قفل کرده بود به قتل غیرعمد متهم شد

خبر

یک کارمند پمپ بنزین که در حین اختلاف بر سر یک خرید کوچک در را قفل کرده بود، روز پنجشنبه پس از آن که هیاهو منجر به تیراندازی مرگبار به مرد دیگری شد، به قتل غیرعمد متهم شد.

کیم ورثی، دادستان شهرستان وین، علیه الحسن عیاش، 22 ساله، در ارتباط با تیراندازی مرگبار 6 مه به گرگوری کلی، 37 ساله، از دیترویت، که او نیز داخل پمپ بنزین بود، اتهام زد.

ورثی گفت که کلی و دو مرد دیگر داخل پمپ بنزین بارها از آیاش التماس کردند که قفل در را باز کند و اجازه دهد بیرون بروند.

ورثی گفت که آیاش یک دکمه امنیتی را فشار داد تا قفل در را باز کند، اما چند ثانیه قبل از شروع تیراندازی به مردان چیزی نگفت.

ورثی در بیانیه ای گفت: ادعای متهم مبنی بر قفل کردن درب فروشگاه و عدم توجه به التماس مردان مبنی بر آزادی منجر به عواقب ناگواری در این پرونده شد.

ورثی گفت که آیاش روز پنجشنبه توسط اداره پلیس دیترویت دستگیر شد و انتظار می رفت صبح روز جمعه محاکمه شود.

مشخص نیست که آیا آیاش وکیلی دارد که بتواند در مورد اتهامات علیه او اظهار نظر کند یا خیر.

مردی که گفته می‌شود به کلی، ساموئل آنتونی مک‌کری 27 ساله، به قتل درجه یک، دو مورد حمله به قصد قتل، و سه مورد جنایت اسلحه گرم و جنایت در دست داشتن اسلحه متهم شده است.

لطفا، مرد، به ما شلیک نکنید. ما کاری به این موضوع نداریم– دیوید لنگستون، شاهد

تیراندازی بعد از ساعت 3 بامداد روز 6 می رخ داد. دفتر دادستانی گفته است که مک‌کری سعی کرد پس از رد خرید الکترونیکی، با اقلامی به ارزش کمتر از 4 دلار پمپ بنزین را ترک کند، اما سپس آیاش در را قفل کرد.

به گفته شاهد دیوید لنگستون، مک‌کری تهدید کرد که به همه افراد داخل پمپ بنزین شلیک خواهد کرد، مگر اینکه قفل درب باز شود.

لنگستون به WJBK-TV گفت که از مک‌کری التماس کرد: “لطفا، مرد، به ما شلیک نکن. ما کاری به این موضوع نداریم.” … و شروع به تیراندازی کرد».

لنگستون 37 ساله و یک مرد 60 ساله زخمی شدند.