منگنه های کابل Hdmi به Dvi-d

خبر

کابل HDMI 4K با کیفیت برای تلویزیون، مانیتور و نمایشگرهای خانگی و اداری، موجب پایداری و افزایش کیفیت نهایی صدا و تصویر انتقالی از انواع دستگاه نظیر پلیر، سینمای خانواده، کنسول بازی، کامپیوتر و لپ تاپ میشود. در برخی موارد کمتر، شما دیگر کانکتورهای HDMI نظیر Type D که مربوط به micro HDMI میشود را مشاهده میکنید. حدود 90٪ کانکتورهای HDMI با کانکتور Type A کار میکنند. این نسخه در نوامبر 2006 معرفی شد و شاهد یک تغییر افزایشی که اکثرا برای تولیدکنندگان که از CEC و کانکتورهای Type C استفاده میکردند، بود. نسخه اول این استاندارد از وضوح تصویر 1280×720 پشتیبانی میکرد که به عنوان High Definition یا HD نیز شناخته میشود. کانال بازگشت صوتی در استاندارد اصلی موجود نیست. سنجش. تبدیل اپل و مک, تبدیل صوتی و تصویری, کابل DVI. بیشتر دستگاههای امروزی دارای فناوری hdmi بوده و میتوان گفت ارتباط کابل HDMI جایگزین کابلهایی مانند S-Video و دی وی آی DVI شده اند. مزایای استفاده از HDMI نسبت به کابل های کامپوننت (component) و S-Video و … بنابراین اگر نیاز به یک کابل فلت دارید، اما میخواهید مزایای 3 بعدی را نیز داشته باشید، به مشخصات کابلی که خریداری میکنید توجه داشته باشید.

2160p در 24Hz و 2160p در 30Hz ممکن است به اندازه کافی برای پخش فیلم خوب باشد، اما آنها فاقد فرکانس 50/60Hz مورد نیاز برای پخش برنامههای 4K تلویزیون و بازیهای Ultra HD آینده هستند. در عین حال یکی از دلایل ممکن میتواند این باشد که کابل فلت میل کمتری به درهم پیچیده شدن دارد، بنابراین مشکلات احتمالی وابسته به این امر کمتر رخ میدهد. یکی از این روشها میراکست (Miracast) نام دارد. با اینکه HDMI v1.4 از رزولیشین 4K پشتیبانی میکند، اما همانطور که از نام ‘4K’ پیداست، چهار برابر رزولیشن 1080p Full HD است و در واقع نیاز به پهنای باند بیشتری نسبت به مشخصات HDMI 1.4 فعلی دارد. اما چون در قسمت کانکتور به آنها اشاره کردیم، دیگر در مورد کاربرد و انواع شان در اینجا توضیح نمی دهیم. با استفاده از این وسیله می توانیم یک تصویر خروجی را در چندین نمایشگر به صورت همزمان نمایش دهیم. شما می توانید به وسیله انواع تبدیل ها از این خروجی تصویر استفاده نمایید به طور مثال شما به راحتی می توانید با یک تبدیل ساده VGA, DVI, DISPAY آن ها را به پورت HDMI تغییر دهید و از کیفیت آن استفاده نمایید. درحقیقت آنچه یک پورت HDMI انجام میدهد، به وسیله سه کابل Component-video و شش کابل انتقال صدای آنالوگ انجام پذیر است.

برای رفع مشکل صدای HDMI که کار نمی کند ، باید چند مرحله سریع تنظیمات صدا کابل HDMI را دنبال کنید. به هر حال امیدواریم مایکروسافت این مشکل جزئی را به زودی در مدلهای جدیدتر برطرف کند و تجربهی کاربران را در زمینهی کار با این کنسول بهبود ببخشد. ارتباط کنسول های بازی ، Blu-ray و سایر لوازم جانبی. میکرو قابلیت اتصال ویدیویی HD را برای تلفن همراه و سایر دستگاه های الکترونیکی کوچک تر فراهم می کند. از نظر کیفیت تصاویر، HDMI بهترین تصاویر را ارائه می دهد چون HDMI اطلاعات تصویر را بدون هیچ گونه فشرده سازی و به صورت دیجیتال منتقل می کند. یونیتک این کابل را به گونه ای طراحی کرده است که از دستگاه های الکتریکی در برابر تداخلات رادیویی و الکترومغناطیسی محافظت می کند. آماده کردن قاب و بسط دهنده ها هم ساده است زیرا طراحی استاندارد و آماده به کاری دارند. در لغت نامه Extender به معنی توسعه دهنده و افزایش دهنده است. استفاده از کابل HDMI فلت با Ethernet دارای سود دوگانهای است؛ تمام ویژگیهای معمول کابلهای فلت، در کنار افزایش کیفیت تصویر و اتصال اینترنت کابل Ethernet. همچنین، معمولا اندازه 24 یا 26AWG برای نیازهای معمول سینمای خانواده کفایت میکند.

این کابل 12متری از مس خالص ساخته شده و کانکتورهایی با روکش فلز طلا دارد که به انتقال سریعتر اطلاعات کمک میکند. کابل HDMI صدا و تصویر را با کیفیت بسیار بالا، از دستگاه با خروجی HDMI به تلویزیون و مانیتور با پورت HDMI منتقل میکند. برای حذف درایور Device Manager را باز کنید بعد درایور مورد نظر خود را پیدا کنید روی آن کلیک راست کنید و Uninstall را انتخاب کنید. کابلهای فلت دارای ضخامتهای مختلفی هستند، اما چگونه میتوانید کابل مناسب خود را انتخاب کنید؟ اما دلیل این امر چیست؟ عدم پخش صدا میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم که مواردی که در ادامه ذکر میشود را بطور کامل بررسی کنید. این کابل که مدت کوتاهی است به بازار معرفی شده به دلیل سرعت بالا و کیفیت بالا و قبلیت ارائه در متراژ بالا و افت سرعت پایین بسیار مورد توجه قرار گرفته و تقریبا می توان در ورودی آن در تمامی دستگاه هایی که نیاز به انتقال دیتا به تلوزیون را دارند و حتی خود تلوزیون و مانیتور مشاهده کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کابل hdmi تسکو وب سایت خود باشید.