نرخ بالای COVID-19 ، ویندزور-اسکس را به منطقه قرمز استان نزدیک می کند

خبر

واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس روز چهارشنبه 42 مورد جدید را برای این منطقه گزارش کرد.

دکتر واجد احمد ، بر اساس برخی داده های فعلی ، از جمله میزان مورد و سرعت تولید مثل ویروس ، گفت که ویندزور-اسکس از نظر فنی برای گروه قرمز “کنترل” استان واجد شرایط است.

اما احمد گفت که تا روز جمعه ، زمانی که استان به طور معمول تغییرات را اعلام می کند ، این اعداد می توانند تغییر مکان دهند و داده های دیگری وجود دارد که استان قبل از انتقال یک منطقه به دسته دیگر ، آنها را بررسی می کند.

“بر اساس اعداد ، من فکر می کنم کاملاً مشهود است که هستیم [in the red category]احمد گفت: “، اما همانطور که گفتم داده های کیفی نیز مورد توجه قرار می گیرند و ما خواهیم دید که استان چه تصمیمی می گیرد.”

در حال حاضر ، ویندزور-اسکس در گروه “محدود کردن” نارنجی است.

از 42 مورد جدید چهارشنبه ، 19 مورد تماس نزدیک با یک مورد تأیید شده است ، پنج نفر کارگر کشاورزی ، یک نفر کارگر بهداشت محلی است ، دو نفر مربوط به مسافرت های مربوط به میشیگان ، دو مورد مربوط به جامعه است و 14 مورد تحت تحقیقات هستند

341 مورد فعال در منطقه وجود دارد. هجده نفر در بیمارستان بستری هستند ، از جمله 5 نفر در ICU.

واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس (WECHU) از شیوع یک جامعه جدید در روز چهارشنبه ، در زندگی حمایتی ویکتوریا مانور در ویندزور خبر داد. روز سه شنبه شیوع جامعه در محل اقامت ریوروئیس در ویندزور اعلام شد.

سه محل کار با شیوع وجود دارد ، دو مورد در بخش کشاورزی Leamington و دیگری در یک مکان عبادی در Leamington.

دو مدرسه – مدرسه دولتی Frank W. Begley و مدرسه ابتدایی کاتولیک WJ Langlois – همچنان در شیوع هستند.

بگلی اکنون 43 مورد دارد ، 35 نفر دانشجو و هشت نفر کارمند هستند. WJ Langlois اکنون پنج پرونده دارد.

شیوع در بیگلی هنوز در دست بررسی است و مقامات بهداشت عمومی می گویند که آنها هنوز مطمئن نیستند که تعداد موارد جامعه ، در اعضای خانواده دانشجویان ، ناشی از شیوع آن است.

پنج خانه مراقبت طولانی مدت و بازنشستگی در شیوع وجود دارد. ریورساید پلاس در ویندزور از افزایش مثبت موارد جدید در روز سه شنبه با 17 نفر از ساکنان و دو نفر از پرسنل خبر داد.

سایر خانه های شیوع این موارد عبارتند از:

  • Leamington Mennonite در Leamington با یک مورد کارمندی.
  • مرکز مراقبت از برکشایر در ویندزور با دو مورد کارمندی.
  • طول عمر در رودخانه در ویندزور با پنج مورد مقیم و چهار پرونده کارمندی.
  • ایلر لژ در اسکس با 18 پرونده مقیم و سه پرونده کارمندی.

WECHU همچنین اعلامیه های احتمالی در معرض قرار گرفتن در معرض دو مکان اضافی را در این هفته صادر کرد:

  • RIA Financial در 54 1/2 Erie St. S. در Leamington در 14 نوامبر از ساعت 10 صبح تا 7: 30 بعدازظهر ، 15 نوامبر از 10 صبح تا 5 بعدازظهر و 17 نوامبر از 10 صبح تا 3 بعد از ظهر
  • Deer Run Church at 1408 Deer Run Rd. در Leamington در 13 نوامبر از 11 صبح تا 1 بعدازظهر ، 15 نوامبر از 8 صبح تا 12 شب و 17 نوامبر از 9 صبح تا 11 صبح

در معرض احتمال قرار گرفتن در معرض واحد بهداشتی در معرض خطر کم قرار دارد ، اما به کسی که در این روزها و زمان های ذکر شده از این مکان ها بازدید کرده است ، توصیه می شود 14 روز خود را از نظر علائم کنترل کند.

واحد بهداشت می گوید از ابتدای ماه نوامبر هفت اتهام صادر کرده است که بسیاری از آنها مربوط به عدم رعایت ماسک است. (اوان میتسویی / CBC)

چندین اتهام صادر شده در این ماه

در این ماه ، WECHU اعلام کرد که در حال برخورد با افرادی خواهد بود که از قوانین COVID-19 پیروی نمی کنند و شروع به صدور اتهام می کند.

روز چهارشنبه ، مدیر ارشد پرستاری ، ترزا مارانت گفت که از اول نوامبر واحد بهداشت هفت اتهام صادر کرده است که بیشتر آنها مربوط به عدم رعایت ماسک گذاری یا فاصله فیزیکی است.

دانشگاه صفحه وب COVID-19 را راه اندازی می کند

دانشگاه ویندزور دوشنبه صفحه وب COVID-19 را راه اندازی کرد که تعداد موارد فعال در دانشگاه را لیست می کند.

این مدرسه در مجموع تاکنون هشت پرونده داشته است که شش مورد حل و فصل شده است. همه موارد در ماه نوامبر رخ داده است.