نرخ بیمه آتش سوزی در قلب بحث در مورد بسته شدن سالن های آتش نشانی در سادبری بزرگ است

خبر

نرخ‌های بالاتر بیمه یکی از نگرانی‌های اصلی جوامع دورافتاده سادبری بزرگ است که در برابر بسته شدن سالن آتش‌نشانی پیشنهادی عقب‌نشینی می‌کنند.

Karleigh Farnel از Skead می گوید که شرکت بیمه او به او گفته است که اگر سالن آتش نشانی محلی او برای همیشه بسته شود و تیم آتش نشانی نیمه وقت به گارسون، در 18 کیلومتری دورتر منتقل شود، صورتحساب ماهانه او 120 دلار افزایش می یابد.

مادر 2 فرزند 36 ساله گفت: «کاملاً شوکه شده است.

فکر می‌کنم برای سالمندانی که درآمد ثابتی دارند و خانواده‌های جوانی مانند من، پرداخت هزینه‌های اضافی در هر ماه سخت خواهد بود.»

رالف پرنتیس از بیور لیک می‌گوید اگر سالن آتش‌نشانی آنها تعطیل شود و نزدیک‌ترین آنها در 14 کیلومتری وایت‌فیش باشد، صورت‌حساب‌های بیمه در جامعه روستایی او ممکن است 1700 دلار در سال افزایش یابد.

“این شهر بزرگ سادبری است و خط به خط است. پس چرا برخی باید بیشتر از دیگران بپردازند؟” او گفت.

ما حفاظت از آتش خود را می‌خواهیم و می‌خواهیم همان حق بیمه لعنتی را بپردازیم که دیگران انجام می‌دهند.»

یک ماشین آتش نشانی جلوی یک خانه دو طبقه سوخته پارک شده است
اگر خانه یا محل کار شما بیش از 8 تا 13 کیلومتر از سالن آتش نشانی فاصله داشته باشد، شرکت های بیمه معمولاً نرخ های بالاتری را دریافت می کنند که شامل بخش های بزرگی از سادبری بزرگ و بسیاری از بخش های شمال شرقی انتاریو می شود. (فیونا کریستنسن/CBC)

شرکت‌های بیمه تا حدودی بر اساس فاصله شما تا ایستگاه آتش نشانی نرخ‌ها را تعیین می‌کنند، اما این نرخ از ارائه‌دهنده‌ای به ارائه‌دهنده دیگر بر اساس میزان ریسکی که می‌خواهند بپذیرند متفاوت است.

آن ماری توماس، مدیر ارتباط با مصرف‌کننده و صنعت با دفتر بیمه کانادا، می‌گوید: «معمولاً این موضوع تنها زمانی آشکار می‌شود که یک فرد جابه‌جا شود.

“معمولاً بین 8 تا 13 کیلومتر است که آتش نشانی محافظت می شود.”

این بدان معناست که بخش‌هایی از سادبری بزرگ، به‌علاوه بسیاری از جوامع روستایی در سراسر شمال شرقی انتاریو وجود دارد که در حال حاضر این نرخ‌های بیمه بالاتر را پرداخت می‌کنند.

اما همه اینها می تواند به زودی تغییر کند.

نظرسنجی بیمه‌گران آتش‌سوزی، شاخص خطر آتش‌سوزی را برای املاک در سراسر کشور تعیین می‌کند که شرکت‌های بیمه برای تعیین نرخ‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

ماشین آتش نشانی سادبری از نزدیک
نظرسنجی Fire Underwriters می گوید که شروع به ارزیابی خطر آتش سوزی بر اساس زمان پاسخ واقعی آتش نشانان کرده است، با تاکید بیشتر بر اینکه خدمه در حال خدمت هستند یا خارج از وظیفه تا اینکه آنها نیمه وقت یا تمام وقت هستند. (اریک وایت/سی بی سی)

مایکل کوری، معاون رئیس‌جمهور ملی می‌گوید که هر روز بیشتر و بیشتر داده‌هایی را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهند در مورد زمان واقعی رسیدن آتش‌نشانان به خانه یا محل کار شما.

او گفت: “قبل از اینکه اینترنت داشته باشید، قبل از اینکه نقشه های دیجیتال داشته باشید، قبل از اینکه الگوریتمی برای محاسبه این چیزها داشته باشید، باید به نوعی از این قوانین سرانگشتی استفاده می کردید.”

کوری می‌گوید که این محاسبات کمتر بر این موضوع تمرکز می‌کنند که آیا شما توسط آتش‌نشانان تمام وقت یا داوطلب پوشش داده می‌شوید (و 80 درصد سازمان‌های آتش‌نشانی خدمه تمام وقت ندارند) و بیشتر بر روی “در حال انجام در مقابل غیر وظیفه” تمرکز خواهد کرد. “تا حدودی اطمینان” از پاسخ سریع وجود دارد.

وی گفت: «این به آنها کمک می کند تا بیمه را بهتر قیمت گذاری کنند.

“ما خواهان املاکی هستیم که سطوح حفاظتی بهتری داشته باشند تا نرخ های بیمه بهتری داشته باشند و در واقع به جوامع کمک می کند تا تصمیمات بهتری در مورد تامین مالی خدمات اضطراری بگیرند… و بهترین خدماتی را که می توانند با توجه به جمعیت و پایه مالیاتی خود ارائه دهند.”

یک ماشین آتش نشانی قرمز با کلمات
منتقدان در جوامع دورافتاده سادبری بزرگ می گویند که شهر باید مکان سالن های آتش نشانی را با دقت بیشتری انتخاب کند تا هزینه های بیمه مردم کاهش یابد. (کیسی استرنجز CBC)

بسیاری از مردم در بخش‌های روستایی شمال شرقی انتاریو در حال حاضر نرخ‌های بیمه بالاتری را پرداخت می‌کنند، زیرا فاصله زیادی با سالن آتش نشانی محلی خود دارند یا اصلاً محافظت در برابر آتش ندارند.

در Temagami، صدها خانه و کمپ در جزایر دریاچه Temagami وجود دارد که تحت پوشش آتش نشانی محلی نیستند.

شهردار دن اومارا جایی در دریاچه دارد و می‌گوید که تنها یک شرکت بیمه مایل به پذیرش او است و با یک صورت‌حساب سنگین همراه است.

نمای بالا از چند کلبه در دریاچه ای که توسط جنگل احاطه شده است.
صدها نفری که خانه و کمپ در جزایر دریاچه تماگامی دارند از حفاظت در برابر آتش برخوردار نیستند و نرخ بیمه بالاتری می پردازند، اما شهر برای خرید پمپ آتش نشانی 400 دلار یارانه می دهد. (اریک وایت/سی بی سی)

او گفت: “و این به یکی از مسائل زندگی در مناطق روستایی تبدیل شده است. بسیاری از مردم نمی توانند این خطر را به خاطر نداشتن آن سطح حفاظت بپذیرند.”

اومارا گفت که شهرک یارانه 400 دلاری برای کمک به پرداخت کنندگان نرخ در دریاچه برای خرید پمپ آتش نشانی خود و آموزش نحوه استفاده از آن ارائه می دهد.