نظرسنجی YouGov نشان می دهد که از هر 5 کاربر دیجیتال در هند، 4 نفر اسنپ چت را مکان سرگرم کننده و شاد خود می دانند – اخبار فناوری، فرست پست

خبر

Snap Inc. و YouGov، یک شرکت تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل داده‌های مبتنی بر اینترنت در سراسر جهان، یافته‌های مطالعه ترکیبی خود را برای ارزیابی نگرش‌های مشتری و روندهای کلیدی که نسل دیجیتال را خوشحال می‌کند، منتشر کردند.

نظرسنجی YouGov از هر 5 کاربر دیجیتال در هند، 4 نفر اسنپ چت را مکان سرگرم کننده و شاد خود می دانند.

بر اساس نتایج نظرسنجی، 4 نفر از هر 5 کاربر اینترنت در هند اسنپ چت را مکانی سرگرم کننده و شاد می دانند. 97 درصد از کاربران کلمات شاد، سرگرم کننده، خلاق یا مرسوم را با اسنپ چت شناسایی می کنند و 87 درصد اسنپ چت را «بهترین» پلتفرم در میان رقبا برای استفاده از لنزها/فیلترهای خلاقانه و به اشتراک گذاری لحظات خاص/شاد با عزیزان خود می دانند.

طبق داستان، عینک آزمایشی خرید AR اسنپ چت کنجکاوی زیادی را در بین کاربران برانگیخته است. این عینک های آزمایشی به تجربه خرید آنها یک چرخش بازی می دهد و به آنها امکان می دهد کالاهای جدید و مرتبط را به شیوه ای سرگرم کننده و مفید کشف کنند. علاوه بر این، خرید با لنزهای AR به تصمیم‌گیری کمک می‌کند، به طوری که از هر 5 کاربر، 4 کاربر می‌گویند که اگر در ابتدا آن را امتحان کنند، احتمال بازگشت پوشاک کمتر خواهد بود.

این نظرسنجی شامل تعداد مساوی پسر و دختر بین 18 تا 29 سال بود. این نظرسنجی شامل پاسخ دهندگان از 17 شهر، از جمله شهرهای ردیف 1 مانند دهلی، بمبئی، کلکته، و بنگلور، و همچنین شهرهای سطح 2 مانند بوپال بود. سورات، پاتنه و کانپور.

جشنواره ها بخش مهمی از فرهنگ هند هستند و هندی ها از استفاده از عینک برای ارسال تبریک به عزیزان خود لذت می برند. بر اساس این مطالعه، 80 درصد از کاربران اسنپ چت را برای گذراندن تعطیلات با عزیزانشان ترجیح می دهند و لنزهای AR بهترین ویژگی اسنپ چت برای جشن گرفتن تعطیلات و رویدادهای خاص هستند.

دیپا باتیا، مدیر کل YouGov India، در مورد همکاری این نظرسنجی با اسنپ چت و روند فعلی مصرف کنندگان اظهار نظر کرد. او گفت: «نظرسنجی ما نشان می‌دهد که در مقایسه با کاربران عمومی رسانه‌های اجتماعی، کاربران اسنپ چت به احتمال بیشتری داستان‌ها و تصاویر شخصی را به اشتراک می‌گذارند و همچنین از افزودن فیلترها و استفاده از لنزها برای عکس‌ها لذت می‌برند.» کاربران اسنپ چت عاشق توانایی استفاده از فیلترها و عینک های خلاقانه هستند. با این حال، برای مصرف کنندگان فراتر از آن است. بسیاری از مردم این پلتفرم را راهی برای تعامل با جامعه خود و لذت بردن از تعطیلات با عزیزان خود می دانند.

Kanishk Khanna، مدیر مشارکت رسانه ای APAC، Snap Inc. گفت: “در اسنپ چت، ماموریت ما تقویت روابط واقعی با دوستان، خانواده و جهان است و به اسنپ چتترها قدرت می دهیم تا در لحظه زندگی کنند و با هم سرگرم شوند.” برای دیدن Snapchat با استفاده از فناوری AR نوآورانه برای پیام‌های بصری برای کمک به اشتراک گذاری لذت در سراسر هند.

به گفته پاسخ دهندگان نظرسنجی، اسنپ چت خوش بینی است و نقش مهمی در ارتباط بین کسب و کارها و مصرف کنندگان دارد. این امر از طریق روش‌های سرگرم‌کننده و مد روز که به یافتن کالاهای جدید و مرتبط کمک می‌کند، انجام می‌شود.

توانایی برقراری ارتباط آزادانه با خود به صورت آنلاین برای تقویت شادی در میان کاربران بسیار مهم است. بر اساس این مطالعه، 63 درصد از کاربران اسنپ چت هنگام به اشتراک گذاری استوری ها و تصاویر در برنامه احساس امنیت می کنند. این احساس اعتماد به کاربران را قادر می‌سازد تا خود را خلاقانه بیان کنند، از آن لذت ببرند، و روابط قوی با دوستان و خانواده برقرار کنند.

Snapchat این نظرسنجی را با YouGov India پس از انتشار اولین شاخص رفاه دیجیتال (DWBI) برای درک ایمنی دیجیتال Gen Z انجام داد که در آن هند بالاترین امتیاز DWBI را با 68 دریافت کرد. نتایج هر دو مطالعه نشان می‌دهد که چگونه جوانان دیجیتال هند در فضایی امن و شاد رشد می کند.