نمایش و عملکرد برجسته – اخبار فناوری، فرست پست

خبر

وقتی مردم به لپ‌تاپ‌ها فکر می‌کنند، معمولاً تخیل خود را به ارائه‌های HP، Dell و در برخی موارد Lenovo یا IBM ThinkPad محدود می‌کنند. این عمدتاً به این دلیل است که India Inc بنا به دلایلی انتخاب کرده است تا افرادی را که برای آنها کار می کنند به لپ تاپ هایی از این مارک ها مجهز کند. در نتیجه، بسیاری دیگر از تولیدکنندگان لپ تاپ مورد توجه قرار نمی گیرند.

اولین برداشت های سامسونگ گلکسی بوک 3 پرو 360 (1)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

بسیاری از مردم از این موضوع آگاه نیستند، اما سامسونگ خط بسیار محکمی از لپ‌تاپ‌های پریمیوم، سری گلکسی بوک، دارد. امسال، آنها سومین نسخه از لپ‌تاپ‌های پریمیوم خود را با نام سری Galaxy Book3 عرضه کردند.

این لپ‌تاپ‌های جدید دستگاه‌هایی باریک و سبک هستند که برای پاسخگویی به نیازهای طیف وسیع‌تری از مخاطبان طراحی شده‌اند. سری جدید Galaxy Book3 به همان راحتی که در زندگی یک تولیدکننده محتوا که همیشه در حال حرکت است، در اتاق هیئت مدیره قرار می گیرد.

ما سامسونگ گلکسی بوک 3 پرو 360 را به دست آوردیم و در مورد اولین برداشت ها، پسر ما شگفت زده شدیم.

نمایشگر
اولین چیزی که هنگام باز کردن و روشن کردن Samsung Galaxy Book3 Pro 360 خودنمایی می کند، نمایشگر آن است. ما یک صفحه نمایش 16 اینچی 120 هرتزی 3K با وضوح 2880×1800 داریم. صفحه نمایش بسیار خاص است، به خصوص برای یک لپ تاپ. مواقعی بود که نمایشگر کمی بهتر از آنچه در مک‌بوک پرو 16 اینچی دریافت می‌کردیم احساس می‌شد – در مواقع دیگر، تقریباً یکسان به نظر می‌رسید. بله، مشخصات نشان می دهد که صفحه نمایش اپل از وضوح بالاتری برخوردار است، اما صادقانه بگویم، تا کنون، ما واقعاً نتوانسته ایم تفاوت زیادی از نظر وضوح تشخیص دهیم.

اولین برداشت های سامسونگ گلکسی بوک 3 پرو 360 (4)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

صفحه نمایش Galaxy Book3 Pro 360 یک پنل لمسی است. ما همچنین یک قلم S دریافت می‌کنیم که همراه با Galaxy Book3 Pro 360 ارائه می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، می‌توانید نمایشگر را 360 درجه بچرخانید و آن را روی میز قرار دهید تا صفحه‌کلید را پنهان کنید.

چیزی که واقعاً Galaxy Book3 Pro 360 را متمایز می کند، رنگ، محدوده دینامیکی و نسبت کنتراست نمایشگر است. رنگ‌های مشکی روی پنل، مشکی واقعی هستند – تشخیص بین قاب‌های واقعی (که اتفاقاً بسیار نازک هستند) و پانل گاهی اوقات تقریباً غیرممکن است. تماشای هر نوع محتوا در لپ تاپ بسیار عالی است.

صفحه کلید و صفحه نمایش
صفحه‌کلید و ترک‌پد از دیگر جنبه‌های برجسته هستند. صفحه کلیدی با اندازه کامل است و همانطور که از هر لپ تاپ هیبریدی رده بالایی انتظار دارید، دارای نور پس زمینه است. آنچه شگفت آور است تجربه تایپ است. تایپ کردن روی صفحه کلید واقعا لذت بخش است. کلیدها سفر مناسبی دارند، با نقاط محرک بسیار محکم و کالیبره شده که تایپ کردن روی لپ تاپ را به تجربه ای واقعا رضایت بخش تبدیل می کند.

اولین برداشت های سامسونگ گلکسی بوک 3 پرو 360 (5)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

ترک‌پد گلکسی بوک 3 پرو 360 غول‌پیکر است که پیمایش در صفحات و جدول‌های زمانی را آسان می‌کند و علیرغم اندازه آن، ترک‌پد دقیق و بدون مناطق مرده است.

عملکرد
عملکردی که از Galaxy Book3 Pro 360 دریافت می کنیم نیز در سطح دیگری است. این لپ تاپ از یک پردازنده مرکزی Intel i7-1360P بهره می برد که دارای 12 هسته (4 هسته عملکرد + 8 هسته کارآمد) و 16 رشته است. این لپ تاپ همچنین با 16 گیگابایت رم LPDDR5 عرضه می شود.

باز کردن برنامه‌ها و جابه‌جایی بین آن‌ها کار سختی است. به‌علاوه، در آزمایش اولیه ما، از معیارها و سایر وظایف مرتبط با بهره‌وری عبور کرد. ما فکر می کنیم که این کار فقط از طریق بارهای کاری فتوشاپ و لایت روم ما روشن خواهد شد.

اولین برداشت های سامسونگ گلکسی بوک 3 پرو 360 (3)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

اکنون، نمی‌توانید عناوین AAA مورد علاقه خود را روی لپ‌تاپ پخش کنید، زیرا با گرافیک Xe اینتل و بدون GPU اختصاصی عرضه می‌شود. با این حال، ما انتظار داریم که لپ تاپ بازی هایی مانند این را انجام دهد لیگ موشک و لیگ افسانه ها خوبه

ویژگی های خاص سامسونگ
ما به تازگی شروع به آزمایش تعداد زیادی از ویژگی هایی کرده ایم که در صورت وصل شدن به اکوسیستم سامسونگ دریافت می کنید. ما به خصوص دوست داریم که چگونه لپ تاپ عملاً به کاربران اجازه می دهد تا موبایل های گلکسی خود را بدون هیچ مشکلی روی لپ تاپ ها شبیه سازی کنند.

همچنین می‌توانید اتصال اینترنت تلفن گلکسی را به لپ‌تاپ متصل کنید تا در حین حرکت کار کند. اگر می‌خواهید کار در حین حرکت را بیشتر کنید، یک نوع 5G از این رایانه نیز وجود دارد.

اولین برداشت های سامسونگ گلکسی بوک 3 پرو 360 (2)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

یکی دیگر از نرم افزارهای بسیار خوب، همکاری سامسونگ با Adobe است. می‌توانید تصاویر را از نرم‌افزار Expert RAW Galaxy S23 برای ویرایش مستقیماً در لایت روم آپلود کنید. سامسونگ این سرویس را به مدت شش ماه به صورت رایگان ارائه خواهد کرد.

مجموعه ای از ویژگی های دیگر نیز وجود دارد که ما در بررسی کامل خود به آنها خواهیم پرداخت، بنابراین مطمئن شوید که مراقب آن باشید.