نیکون دوربین بدون آینه Z8 را با سنسور CMOS 45.7 مگاپیکسلی و قیمت بدنه 3.43 میلیون روپیه عرضه کرد – اخبار فناوری، فرست پست

خبر

نیکون جدیدترین دوربین بدون آینه خود را در هند معرفی کرد و ویژگی ها و قابلیت های چشمگیر آن را به نمایش گذاشت. این دوربین دارای سنسور فول فریم قدرتمند 45.7 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر EXPEED 7 است که کیفیت تصویر استثنایی را در شرایط مختلف عکاسی تضمین می کند.

نیکون دوربین بدون آینه Z8 را با سنسور CMOS 45.7 مگاپیکسلی و قیمت بدنه 3.43 میلیون روپیه عرضه کرد.
نیکون به طور رسمی دوربین بدون آینه Z8 را در هند عرضه کرد. Z8 دارای سنسور فول فریم 45.7 مگاپیکسلی و پردازنده تصویر Expeed 7 است. Z8 با قیمت 3.43 روپیه فقط برای بدن، برای همه مقاصد، اساساً پرچمدار نیکون، Z9، در رژیم غذایی است.

این دوربین با قابلیت فیلمبرداری تا 120 فریم در ثانیه و ضبط ویدیوی 8K با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه، بهترین انتخاب برای فیلمبرداران و عکاسان حرفه ای است. همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند تثبیت‌کننده تصویر درون بدنه 5.5 توقف، سیستم فوکوس خودکار 49 نقطه‌ای با ردیابی سوژه، منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا با 3.69 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی را ارائه می‌دهد.

نیکون Z8 به‌طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای حرفه‌ای‌هایی طراحی شده است که به دنبال کیفیت تصویر و عملکرد برتر هستند. تطبیق پذیری آن به آن اجازه می دهد تا در طیف گسترده ای از سناریوهای عکاسی از جمله مناظر، پرتره، ورزش و عکاسی از حیات وحش برتر باشد.

نیکون Z8 در هند راه اندازی شد: مشخصات و ویژگی ها
نیکون Z8 طیف گسترده ای از ویژگی های چشمگیر را ارائه می دهد، از جمله فرمت HLG (HEIF) برای تصاویر ثابت 10 بیتی، زوم با وضوح بالا، نرم شدن پوست، تعادل تصویر پرتره، و الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته برای فوکوس خودکار. با فرمت HLG (HEIF)، می‌توانید تصاویری بگیرید که طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها و تن‌ها را به نمایش می‌گذارند و در نتیجه عکس‌های زنده‌تر و زنده‌تر به دست می‌آیند. ویژگی زوم با رزولوشن بالا به شما این امکان را می دهد که بدون از دست دادن جزئیات دقیق، روی سوژه خود زوم کنید.

ویژگی نرم‌کننده پوست که به‌طور خاص برای رنگ‌های پوست طراحی شده است، به صاف کردن عیوب کمک می‌کند و اطمینان می‌دهد که سوژه‌های شما در عکس‌ها بهترین ظاهر را دارند. علاوه بر این، ویژگی تعادل تاثیر پرتره به شما امکان می‌دهد تا بر ظاهر کلی پرتره‌های خود کنترل داشته باشید، عناصری مانند روشنایی، کنتراست، گرما و اشباع را بر اساس ترجیحات خود تنظیم کنید.

در نهایت، نیکون Z8 دارای یک الگوریتم هوش مصنوعی پیشرفته برای فوکوس خودکار است که از فوکوس سریع و دقیق حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز اطمینان می‌دهد. این ویژگی پیشرفته به دوربین کمک می کند تا به سرعت و با دقت روی سوژه شما قفل شود و عملکرد کلی و قابلیت اطمینان عملکرد فوکوس خودکار را افزایش دهد.

نیکون Z8 در هند راه اندازی شد: قیمت گذاری در هند، در دسترس بودن و پیشنهادات راه اندازی
از 25 می 2023، بدنه دوربین نیکون Z8 در هند با قیمت 3,43,995.00 روپیه از طریق رسانه های نیکون در سراسر کشور در دسترس خواهد بود. نیکون هند به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی انحصاری برای مدت محدود، اقلام رایگانی را همراه با خرید نیکون Z8 ارائه می‌کند.

این موارد رایگان شامل یک کارت ProGrade Digital 128GB CFexpress و یک باتری قابل شارژ لیتیوم یونی اضافی (EN-EL15c) است که ارزش و قابلیت استفاده دوربین نیکون Z8 را افزایش می دهد.