هرست با ادامه تهدید COVID-19 وضعیت اضطراری را در جای خود حفظ می کند

خبر

شهردار شهر هرست می گوید که یک وضعیت اضطراری در تلاش است تا جامعه را با جدیت بیشتری نسبت به همه گیری همه گیر نگه دارد.

این اعلامیه پس از تأیید هفت مورد COVID-19 در جامعه اعلام شد. بخش عمده ای از این پرونده ها حل و فصل شده است ، اما شهردار راجر سیگوئین می گوید که وی فکر می کند باید به مردم یادآوری شود که جامعه با یک وضعیت اضطراری روبرو هستند.

“هنگامی که ما [made the declaration]، برخی از افرادی که درک می کنند نگران این موضوع بودند ، [but about] پنج درصد از مردم برای آنها اهمیتی ندارند “.

“بنابراین ناامیدکننده است زیرا شما سعی می کنید تمام تلاش خود را برای نجات بیمارستان ، تیم بهداشت خانواده و همه گروه های درگیر انجام دهید. بنابراین ، در چند هفته و چند ماه خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.”

سیگوئین می گوید اعلام وضعیت اضطراری در هرست “یک سر بلند” برای جامعه بود.

“اگر چیزی را تغییر ندهید ، اگر نگرش خود را در مورد این COVID-19 تغییر ندهید ، این خدمات مجدداً در جامعه خواهد بود.”

در حال حاضر عرصه و استخر جامعه باز است ، با محدودیت در تعداد افراد داخل.

“اما اگر مردم این را درک نکنند ، همه چیز بسته خواهد شد ، در جامعه تعطیل می شود و مردم مجبور به انزوا می شوند.”

راجر سیگوئین ، شهردار هرست می گوید که آنها در تلاشند تا جامعه را با جدیت بیشتری نسبت به همه گیری همه گیر کنند ، وضعیت اضطراری شهر را در حال حاضر حفظ می کنند. (Hearst.ca)

سیگوین می گوید این استان باید به شهرداری ها و واحدهای بهداشتی اجازه دهد محدودیت های بیشتری اعمال کنند.

“من فکر می کنم دولت باید قوانین سختگیرانه تری را تعیین کند تا به شهرداری ها اجازه دهد که جلوتر بروند و این مقررات را در آن جوامع اجرا کنند.”

شهردار می گوید که وی شخصاً چهار نفر از ساکنان این ویروس را می شناسد و می گوید که با شنیدن اینکه اکنون حال آنها خوب است خیالم راحت است.

وی گفت: “با شنیدن نامی کاملاً متعجب می شوید ، زیرا این یک جامعه کوچک است ، شما همه را می شناسید.”

“و وقتی افراد دیگر را می بینی [not respecting COVID rules] مردم دریافت می کنند [the virus]. بنابراین شما واقعاً یک علامت سوال در مورد آنچه در اینجا می گذرد قرار می دهید. “

و او از روزهای آینده عصبی است.

وی گفت: “شما سعی می کنید به مردم پیام دهید: فاصله خود را حفظ کنید ، ماسک بزنید ، دستان خود را بشویید و مردم اهمیتی نمی دهند.” “[It’s] این پنج درصد … بنابراین من فکر می کنم اگر قوانین بیشتری داشته باشیم ، قوانین سختگیرانه تری نیز از استان داشته باشیم ، این کمک زیادی خواهد کرد. “

وی گفت که فصل شکار به وضعیت کمک نکرده است.

“ما بسیاری از گردشگران را در حال عبور از آن طرف Hearst می دانیم زیرا در بزرگراه Trans-Canada زندگی می كنیم. مردم برای شكار و تجارت تجارت می كنند. و این همان چیزی است كه در Hearst در مورد آن صحبت می شود – ما در نقطه ای هستیم كه هر اتفاقی می افتد “

صبح شمال6:20شهر هرست تحت شرایط اضطراری و محدودیت های COVID شدیدتری قرار دارد

هفته گذشته که 7 مورد در یک شهر کوچک گزارش شد ، Hearst به عنوان نقطه جدید COVID در شمال شرقی شناخته شد. این قبل از وقوع جهش COVID در سودبری بود. هنوز هم ، جهش قابل توجهی در تعداد موارد COVID برای جامعه ای به این بزرگی بود. ما برای پی بردن به وضعیت شهر کار خود را به شهردار راجر سیگوین رساندیم. 6:20