همسایه ها بر اساس پیشنهاد حصار ماموریت مرکز شهر ویندزور از هم جدا شدند

خبر

همسایه‌هایی که در نزدیکی ماموریت مرکز شهر ویندزور زندگی می‌کنند در مورد اینکه آیا حصارکشی جدید برنامه‌ریزی‌شده باعث کاهش زباله‌ها و ازدحام جمعیت می‌شود که در جلسه اخیر شهرداری مطرح شد، اختلاف نظر دارند.

روز سه‌شنبه، ماموریت مرکز شهر در 875 خیابان اوئلت – که میزبان برنامه‌های روزانه، بانک غذا و یک سرپناه شبانه است- گفت که قصد دارد حصاری در اطراف بخشی از ملک به عنوان «اولین گام» برای کمک به همسایگان بسازد. برخی از نگرانی های آنها

Rukshini Ponniah-Goulin، مدیر اجرایی ماموریت مرکز شهر گفت: “ما امیدواریم که این حصار کاری باشد که می توانیم انجام دهیم و ایمنی بیشتری را برای مهمانان ما و همه افرادی که به ماموریت می آیند فراهم کند.”

زنی با لباس مشکی آستین دار و بند آبی
روکشینی پونیا گولین مدیر اجرایی ماموریت مرکز شهر ویندزور است. سازمان او بخشی از مرکز جدید مسکن مشترک خواهد بود. (جیسون ویو/سی‌بی‌سی)

پونیا گولین می‌گوید که این حصار ممکن است یک حصار به سبک زنجیره‌ای پوشش‌دار باشد سه طرف ملک این طرح بالقوه پس از بازخورد پلیس مبنی بر اینکه حصار به سبک حریم خصوصی ایمن‌ترین گزینه نیست، به دست می‌آید زیرا می‌تواند مانع از دید اولین پاسخ‌دهندگان و کارکنان شود.

تصویری که مربعی را نشان می دهد که با یک خط نقطه چین محصور شده است.
یک نمودار خط نقطه‌دار، منطقه‌ای را نشان می‌دهد که با حصار پیشنهادی در ملک ماموریت مرکز شهر ویندزور محصور می‌شود. مقامات گفتند افزودن حصار یکی از راه‌های مهار جمعیت و زباله‌هایی است که همسایه‌های اطراف را مختل کرده است. (سی بی سی نیوز)

او گفت: «فکر می‌کنم این شروعی خواهد بود و فکر می‌کنم به جامعه ما نشان می‌دهد که نگرانی‌ها را می‌شنویم و آنچه را که می‌توانیم انجام می‌دهیم.»

“ما باید آنچه را که باید برای جامعه خود و افرادی که در جامعه ما آسیب می بینند انجام دهیم، و این وظیفه ماست… ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا همسایگان خوبی باشیم، اما می دانیم که نمی توانیم خدمت را متوقف کنیم. مردم.”

همسایه‌های اطراف در مورد اینکه آیا حصار کمکی می‌کند یا خیر، اختلاف نظر دارند

همسایه‌هایی که در آن سوی خیابان زندگی می‌کنند در مورد اینکه آیا این مأموریت کمکی می‌کند یا خیر، اختلاف نظر دارند.

ماریا کارابولیس که از سال 1971 در خانه اش روبروی خیابان زندگی می کند، گفت: “نه، نه. با من شوخی می کنی؟ آنها از حصار بالا می روند.”

“فکر می‌کنم سزاوار سال‌های آخر زندگی‌ام هستم که در یک محله آرام باشم. اینجا آرام است. خدا به مردم رحم کند.”

اما دیگران خوشبین تر هستند و آن را قدمی می نامند که به برخی از مسائل فوری آنها کمک می کند.

لاورامن پریت که در شش ماه گذشته در خانه ای نزدیک زندگی کرده است، گفت: “می دانم که کمک خواهد کرد. بله، قطعا. مطمئنا. به خصوص زباله ها.”

یکی دیگر از ساکنان این خانه، شرین مونگا، گفت که او نیز معتقد است که کمک خواهد کرد.

زنی بلند می شود تا قفل حصار چوبی را باز کند.
شرین مونگا، که در آن طرف خیابان ماموریت مرکز شهر زندگی می کند، حصاری را در حیاط خلوت خود باز می کند. او گفت که اغلب لباس ها و زباله های دیگر را در منطقه پیدا می کند، از جمله تی شرت روی حصار در روز چهارشنبه، 3 می 2023. (مایک ایوانز/سی بی سی)

پریت می‌گوید دزدی و زباله همیشگی است، مانند مشکلات مردم در حیاط خلوت و کوچه پس کوچه‌شان.

پریت می گوید که عبور مردم از جاده از طریق ترافیک در خیابان، یکی دیگر از مسائل ایمنی است که امیدوار است حصار آن را مهار کند.

پریت گفت: “این بهتر از این است که هیچ کاری انجام ندهید. حداقل مثل اینکه شما دارید کاری انجام می دهید تا شکایت کنید یا هیچ کاری انجام نمی شود.”

“اگر بهبودی وجود داشته باشد، بله، مطمئناً می توانید بر روی آن کار کنید. و سپس اگر چیزی وجود ندارد، می توانید آن را تغییر دهید. خوشحالم که آنها این کار را انجام می دهند و همیشه جایی برای رشد وجود دارد.”

نیکلاس آملین نیز در همین نزدیکی زندگی می‌کند و می‌گوید خوشحال است که این پروژه به جلو پیش می‌رود و گفت که برخی از مشکلات، اما نه همه، را کاهش می‌دهد.

آملین گفت: “با وجود مانعی که آنها فقط می توانند به Ouellette خارج شوند، این یک راه حل 100 درصدی نیست، اما مانع از ریختن مستقیم آن به حیاط جلویی مردم می شود.”

حصار یکی از چندین ایده بود که در جلسه اخیر شهرداری مرکز شهر که توسط رنالدو آگوستینو، مشاور بخش 3 ویندزور برگزار شد، مطرح شد.

آگوستینو گفت: “قبل از این زندگی، من در تجارت رویداد بودم. می دانید، بسته به اینکه چگونه می خواهید به وضعیت نگاه کنید… درست مانند هر رویداد دیگری است.” «یک گردهمایی وجود دارد و افراد زیادی در یک مکان جمع می‌شوند، غذا و نوشیدنی وجود دارد و مردم دور هم جمع می‌شوند.

کاری که ما می‌خواستیم انجام دهیم این بود که همه دور هم جمع شوند و ببینند آیا می‌توانیم راه‌حل‌هایی پیدا کنیم، و این یکی از آنها بود.»

آگوستینو می گوید که شمشیربازی اولین قدم است و روشنایی یکی دیگر از اقدامات بالقوه است. او می گوید که این یک “دیوار” برای نگه داشتن مردم نیست، بلکه حصارکشی برای کمک به افزایش ایمنی خواهد بود.

آگوستینو می‌گوید: «این شبیه یک زندان نیست، بلکه واقعاً زیبا به نظر می‌رسد.

“سازمان با ساختاری روبرو می شود که منجر به کیفیت زندگی بهتر نه تنها برای افراد داخل ماموریت، بلکه برای افراد خارج از ماموریت نیز می شود.”

GoFundMe برای مشارکت دادن جامعه: شورا

ماموریت داون تاون اعلام کرد که برای تحقق این پروژه به دنبال کمک های مالی و همچنین حمایت غیرنقدی است. آگوستینو همچنین GoFundMe را برای بهره مندی از این پروژه راه اندازی کرده است و به هر کسی که 100 دلار یا بیشتر به این پروژه کمک می کند، چمن زنی را پیشنهاد می دهد. هزینه این پروژه در حال حاضر نامشخص است.

آگوستینو گفت: “این به این معنی نیست که شهر در این زمینه سرمایه گذاری نخواهد کرد. به این معنی نیست که من از هیچ بودجه بخش استفاده نخواهم کرد، به این معنی نیست که از هیچ یک از اینها بگویم.”

“چیزی که من می‌خواهم ببینم این است که افراد بیشتری در جامعه در کاری که ما در مرکز شهر انجام می‌دهیم، در ماموریت سرمایه‌گذاری می‌کنند… هرچه افراد بیشتری درگیر شوند، افراد بیشتری در مرکز شهر ما، در جامعه ما سرمایه‌گذاری خواهند شد. و آنها احساس می کنند که می توانند مالکیت این موضوع را در دست بگیرند.

بنابراین ما باید به افرادی که در تلاش برای کمک به مردم ما هستند کمک کنیم، زیرا افرادی که در این مأموریت هستند، مردم ما نیز هستند.”