هیئت کاتولیک به دلیل پرونده های COVID-19 دو گروه را عزل کرد

خبر

هیئت مدرسه ناحیه کاتولیک ویندزور-اسکس (WECDSB) دو گروه از دانش آموزان را به دلیل تأیید موارد COVID-19 در دو مدرسه اخراج کرده است.

استفان فیلدز ، هماهنگ کننده ارتباطات WECDSB در یک ایمیل گفت که هیئت مدیره یک کلاس 23 دانش آموز را در مدرسه ابتدایی کاتولیک St. Pius X در Tecumseh و یک کلاس دیگر 10 نفره را در دبیرستان کاتولیک St. Anne در Lakeshore اخراج کرد.

طبق صفحه اطلاعات COVID-19 هیئت مدیره ، هر مدرسه یک مورد فعال COVID-19 دارد و هر دو دانش آموز هستند. هر دو مدرسه باز هستند.

در این نامه الكترونیكی آمده است: “ما صبح امروز از این موارد تأیید شده مطلع شدیم و به دانش آموزان آسیب دیده اطلاع داده ایم كه قرار نیست فردا در مدرسه حضور داشته باشند.”

“ما با ارائه لیست دانش آموزان و کارکنان ممکن است به طور مستقیم تحت تأثیر قرار بگیریم ، با واحد بهداشت کار می کنیم. واحد بهداشت با هر شخصی ، چه دانشجو و چه کارمندی که ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته باشند ، تماس می گیرد و دستورالعمل هایی را برای پیگیری آنها ارائه می دهد. “

در اوایل روز چهارشنبه ، واحد بهداشت شیوع را در گروهی از دانش آموزان در مدرسه راهنمایی کاتولیک کورپوس کریستی اعلام کرد.

این هیئت گفت که برای هر دو جامعه مدرسه پیام صوتی ارسال کرده است و اگر واحد بهداشتی با والدین تماس نگرفته باشد ، ممکن است فرزندان آنها به مدرسه ادامه دهند.

در این ایمیل آمده است: “ما می خواهیم به والدین اطمینان دهیم كه ما با واحد بهداشتی همکاری می كنیم و همه تلاش خود را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل كنیم كه به ایجاد محیط های یادگیری ایمن و سالم برای فرزندان آنها ادامه می دهیم.”