واتس اپ اکنون از طریق Wear OS در ساعت های هوشمند قابل دسترسی است. بررسی چگونگی- اخبار فناوری، فرست پست

خبر

در جدیدترین توسعه برای علاقه مندان به ساعت های هوشمند و کاربران واتس اپ، برنامه پیام رسانی فوری متعلق به متا اکنون از Wear OS، یک سیستم عامل اندروید که به ویژه برای اتصال ساعت های هوشمند به تلفن های همراه طراحی شده است، پشتیبانی می کند. طبق آخرین گزارش‌ها، گفته می‌شود که Wear OS با آخرین به‌روزرسانی نسخه بتا WhatsApp سازگار است و چندین کاربر نیز ادعا کرده‌اند که می‌توانند از طریق ساعت‌های هوشمند خود به واتس‌اپ دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن که در حال حاضر شامل ویژگی‌هایی مانند چت، تماس ویدیویی، تماس صوتی و تراکنش‌های UPI است، آخرین ویژگی به کاربران امکان می‌دهد راحت‌تر در ارتباط باشند و مستقیماً از ساعت‌های هوشمند خود به پیام‌های خود دسترسی داشته باشند.

«بعد از نصب آخرین نسخه آزمایشی WhatsApp برای Android 2.23.10.10 موجود در فروشگاه Google Play، برخی از کاربران متوجه شدند که این برنامه با ساعت هوشمند آنها، به ویژه با Wear OS سازگار است. WABetaInfo گزارش بیان کرد. همچنین جزئیات نحوه عملکرد کل سیستم را فاش کرد.

چگونه واتس اپ را با ساعت های هوشمند وصل کنیم؟

برای پیوند دادن یک حساب WhatsApp به یک دستگاه Wear OS، کاربران می توانند مراحل داده شده را دنبال کنند. قابل ذکر است، برای دانلود به‌روزرسانی باید یک آزمایش‌کننده بتا باشید.

1. ابتدا به فروشگاه گوگل پلی بروید و واتس اپ خود را به آخرین نسخه بتا برای اندروید 2.23.10.10 آپدیت کنید.

2. در مرحله بعد، برای پیوند دادن برنامه ساعت هوشمند به واتس اپ، تلفن شما یک کد 8 رقمی، همانطور که در ساعت نمایش داده می شود، درخواست می کند.

3. پس از قرار دادن کد، تمام چت ها با خیال راحت در بین دستگاه ها همگام سازی می شوند.

در حالی که کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی را به‌عنوان یک آزمایش‌کننده بتا دانلود کنند، اما هنوز برای اپلیکیشن WhatsApp Business در دسترس قرار نگرفته است.

این گزارش، در حالی که در مورد آخرین به‌روزرسانی‌ها صحبت می‌کند، همچنین بیان می‌کند که دسترسی به واتس‌اپ در سیستم‌عامل Wear اهمیت زیادی دارد زیرا دامنه دسترسی برنامه را فراتر از تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها گسترش می‌دهد. با توجه به محبوبیت روزافزون ساعت های هوشمند، به کاربران کمک می کند تا بتوانند از واتس اپ به روشی راحت تر استفاده کنند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام