ویندزوریت ها می گویند که آنها قصد دارند توصیه های تعطیلات را دنبال کنند

خبر

خانواده بزرگ جسیکا روکستون کریسمس را در جولای سال آینده جشن می گیرند.

این به این دلیل است که عکاس ویندزور قصد دارد از دستورالعمل های بهداشت عمومی که استان روز چهارشنبه در مورد جشن گرفتن فصل تعطیلات اعلام کرد ، پیروی کند. این توصیه ها برای کاهش سرعت گسترش COVID-19 است و شامل جشن گرفتن تعطیلات به صورت حضوری فقط با کسانی که در آن زندگی می کنید و عملاً با دیگران است. افرادی که به تنهایی زندگی می کنند می توانند با یک خانه اضافی جشن بگیرند.

روکستون گفت: “ناراحت کننده است که همه خانواده خود را به وقت کریسمس نبینید. بعضی اوقات فقط خانواده خود را در زمان کریسمس می بینید.”

وی گفت که خانواده بزرگ وی قبلاً برنامه هایی را برای جشن کریسمس بعد از آن – و بسیار گرمتر – برنامه ریزی کرده اند.

وی گفت: “من و خانواده بزرگم قصد داریم کریسمس را در جولای انجام دهیم.” “بنابراین ما قصد انجام چنین کاری را داریم و فقط در زمان کریسمس در کنار خانواده نزدیک خود خواهیم بود.”

ویندزور-اسکس در ماه گذشته افزایش چشمگیری در تعداد موارد COVID داشته است. روز چهارشنبه ، واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس 42 مورد جدید گزارش داد که تعداد موارد فعال در منطقه را به 341 مورد می رساند. استان روز چهارشنبه 1173 مورد جدید را گزارش کرد.

در حال افزایش تعداد پرونده ها ، کارشناسان در مورد اینکه آیا می توان اجتماعات حضوری را با خیال راحت انجام داد ، شک دارند.

“این پاسخ محبوب نخواهد بود ، اما متاسفانه فکر نمی کنم [family gatherings] انجام این کار در اکثر مناطق کانادا برای ما امری مطمئن خواهد بود. “دکتر سوزی هوتا ، مدیر پزشکی پیشگیری و کنترل عفونت در شبکه بهداشت دانشگاه در تورنتو ، در پاسخ به س posال مطرح شده در CBC گفت: ملی.

محافظت از خانواده یک محرک

کاترین لنگفورد ، صاحب یک فروشگاه چاپ در ویندزور ، می گوید که این توصیه ها را دنبال می کند.

وی گفت: “این کمی زشت است ، اما اگر من از بقیه اعضای خانواده ام محافظت می کنم ، ارزشش را دارد ، مسئله خاصی نیست.”

وی افزود: “عموی من 70 ساله است ، وی در حال انجام برخی از پرتودرمانی ها برای برخی سرطان ها بود. من و خواهرم هر دو دارای مشکلات ایمنی هستیم ، پدرم 70 ساله است.” “بنابراین ما فقط می خواهیم در خانه های کوچک خود در خانه بمانیم ، شاید شام بوقلمون کوچک یا چیزهایی دیگر انجام دهیم ، اما هیچ چیز بزرگ – دور هم جمع نشدن.”

نیکلاس ملوچه ، دانشجوی کالج سنت کلیر ، می گوید به همین دلیل – برای محافظت از خانواده اش – توصیه ها را دنبال می کند.

وی گفت: “من از قوانین پیروی خواهم کرد.” “ما افراد مسن زیادی در خانواده من داریم ، و شما قطعاً می خواهید از آنها مراقبت کنید.”

لانگفورد گفت که او با افرادی صحبت کرده است که در سایر جشن های تعطیلات گردهمایی های بزرگی داشته اند و این باعث می شود که او بی صبرانه منتظر تعطیلات باشد.

وی گفت: “من فکر می کنم ما قبل از شروع به کاهش تعداد آنها خواهیم دید.”

گذراندن یک زمان سخت

فرانک فارلی ، استاد مطالعات روانشناسی آموزش در دانشگاه تمپل در فیلادلفیا ، گفت: “در این باره هیچ سوالی وجود ندارد ، این بسیار دشوار خواهد بود.”

فارلی معتقد است که علی رغم توصیه ها و اقدامات بهداشت عمومی در نظر گرفته شده ، شاهد “مقاومت فوق العاده ای” خواهیم بود ، اما اکثر مردم آنها را در فصل تعطیلات دنبال می کنند.

“ما اکنون می دانیم [the virus] وی گفت: “این امر می تواند مرگبار باشد ، و این بسیار واضح است – طرف اجتماعی زندگی ما کشنده است ، یا می تواند کشنده باشد.” “ما واقعاً شروع به بررسی معادله افسانه ، زندگی در مقابل مرگ و که مردم زندگی بسیار بیشتری را برای پیشرفت انتخاب خواهند کرد. “

فرانک فارلی ، استاد روانشناسی می گوید که او معتقد است اکثر مردم از توصیه های دولت پیروی می کنند. (تهمینا عزیز / سی بی سی)

وی خاطرنشان کرد که انسان حیوانات اجتماعی است ، به ویژه هنگامی که صحبت از خانواده می شود. او می گوید مجبور شدن در این مدت مهم از سال جدا از آنها باشد ، ممکن است منجر به استرس ، افسردگی ، ناامیدی شود و همزمان با افزایش تعداد موارد COVID ، ممکن است با افزایش پارانویا همزمان شود.

پس توصیه او برای کنار گذاشتن بلوزهای تعطیلات چیست؟ هرگز امیدت را از دست نده.

وی گفت: “من می خواهم وینستون چرچیل را نقل کنم …” “اگر از جهنم عبور می کنید ، ادامه دهید”. “ما هنوز بر ویروس غلبه نکرده ایم. ما به آنجا خواهیم رسید – اما هنوز این کار را انجام نداده ایم. و بنابراین ما باید به سادگی ادامه دهیم. این داستان نژاد بشر است. “