پروژه عکس “لندومبیا” زندگی کلمبیایی ها را در لندن جشن می گیرد

خبر

هزاران کلمبیایی در طول سه دهه گذشته خانه خود را در لندن ساخته اند – و داستان های آنها در مرکز نمایشگاه عکس جدیدی قرار خواهد گرفت که این ماه در لندن راه اندازی می شود.

“لندومبیا” یک پروژه عکس برای تجلیل از جامعه کلمبیایی لندن است. مجموعه‌ای از عکس‌ها از زندگی روزمره کلمبیایی‌هایی که در شهر زندگی می‌کنند را به نمایش می‌گذارد و کمک‌های آنها را به جامعه جشن می‌گیرد.

خوان آندرس بلو، تهیه‌کننده مستند و استاد دانشگاه وسترن که این پروژه را رهبری می‌کند، گفت: «این در مورد جشن حضور جامعه کلمبیایی در لندن است و به دنبال کاوش در مسیرهای مختلفی است که آنها دنبال می‌کنند.

او گفت: ایده این است که داستان چگونگی ورود آنها به لندن و روند شروع یک زندگی جدید در این منطقه را بیان کنیم.

این نمایشگاه با حمایت شورای میراث لندن، CulturX و خانه فرهنگی سفارت از 17 تا 27 می در مرکز شهر در فضای پروژه ماهواره ای در خیابان دونداس 121 به نمایش گذاشته خواهد شد.

خوان بلو در نمایشگاه عکس لندن

خوان بلو در حال سرپرستی عکس‌های لندنی‌های کلمبیایی برای نمایشگاه جدیدی به نام لوندومبیا است.

آنها قبلاً بیش از 500 عکس جمع آوری کرده اند – که همه چیز را از زندگی روزمره و نقاط عطف به تصویر می کشد – مانند اولین روز زمستان تا سفر به آبشار نیاگارا.

او گفت: «این الگوها وجود دارد، مانند زمانی که مردم برای بازدید می آمدند، همیشه آنها را به آبشار نیاگارا می بردند.

پروژه عکس همچنین در مورد افزایش آگاهی در مورد تأثیر مثبت است بلو گفت که کلمبیایی‌ها از لندن امروز لذت برده‌اند.

پوستر
پوستر نمایشگاه عکس لندن از 17 تا 27 مه به فضای پروژه ماهواره ای لندن می آید. (لندومبیا)

“[Colombians] تقریباً در هر بخش از اقتصاد لندن هستند. من فکر می کنم این مهم است. آنها سخت کار می کنند تا لندن را به مکانی بهتر، مکانی مرفه تبدیل کنند.”

بسیاری از صاحبان مشاغل حرفه ای وجود دارند. شما می توانید کلمبیایی هایی را بیابید که در کارخانه ها کار می کنند، اما همچنین در دانشگاه تدریس می کنند. مشاوران املاک کلمبیایی و کلمبیایی هایی هستند که فروشگاه های مواد غذایی دارند.”

بیش از 4500 شهروند لندن کلمبیایی هستند

بلو گفت: موج اول کلمبیایی ها لندن را سه دهه پیش در دهه 90 خانه خود کردند.

او گفت: “این 30 سال است، این یک داستان طولانی است. احتمالاً زمان خوبی برای شروع تفکر در مورد آن است. لندن شهری است که از لحاظ تاریخی از جوامع مهاجر استقبال کرده است.” جمع آوری آن داستان ها خوب است.

اعتقاد بر این است که نام مستعار لندن “لندومبیا” توسط خوزه بریسنو مدینا، که یک خبرنامه آنلاین برای جامعه کلمبیایی این شهر منتشر کرد، ابداع شد و در سال 2018 درگذشت.

بلو گفت که کلمبیایی ها بزرگترین جامعه اسپانیایی زبان لندن هستند. طبق آمار کانادا از سرشماری سال 2021، حدود 4500 لندنی بخشی از جامعه کلمبیا هستند.

پروژه عکس همچنان از طریق وب سایت لندن عکس می پذیرد. بلو گفت: اگر مردم عکس‌هایی را چاپ کرده‌اند، به اسکن آن‌ها کمک می‌کنند.

مردی با پیراهن لباس بیرون در صحنه شلوغ به دوربین لبخند می زند
خوان آندرس بلو، تهیه کننده مستند و استاد دانشگاه وسترن، نمایشگاه عکس لندن را رهبری می کند. (ارسال شده توسط خوان آندرس بلو)
گوش کن | خوان بلو، مستندساز و استاد دانشگاه وسترن، به صبح لندن درباره نمایشگاه عکس جدیدی به نام لوندومبیا می گوید:

صبح لندنساعت 7:00نمایشگاه عکس جدید: لندن

خوان بلو، مستندساز و استاد دانشگاه وسترن، به صبح لندن درباره نمایشگاه عکس جدیدی به نام لوندومبیا می گوید. این نمایشگاه که از 17 می آغاز می شود، زندگی لندنی های کلمبیایی را شرح می دهد.

لندن
چی:
نمایشگاه عکس لندن
چه زمانی: 17 تا 27 اردیبهشت
جایی که: فضای پروژه ماهواره ای، خیابان دونداس 121، لندن
افتتاح: 20 اردیبهشت از ساعت 14 الی 17