پرچم خود را دیگر برافروزید؟ Chatham-Kent آخرین انجمنی است که به محدودیت ها نگاه می کند

خبر

گروه های ذینفعی که می خواهند پرچمی را در حداقل دو شهرداری انتاریو به اهتزاز درآورند، ممکن است پس از دو پیشنهاد مدنی در این ماه محدود شوند.

یکی از اعضای شورای شهرداری در Chatham-Kent، آنتن، طرحی را ارائه کرده است که برافراشته شدن هر گونه پرچم در مرکز مدنی آنها به غیر از پرچم های ملی، استانی و شهرداری، محدودیت ایجاد می کند. این به دنبال یک پیشنهاد مشابهی در شهر کوچک نورویچ، آنتی، پس از آتش زدن پرچم های غرور در ژوئن گذشته. اما برای Chatham-Kent، استدلال متفاوت است.

Coun. پیشنهاد روندا جوبنویل در واکنش به واکنش‌ها پس از موافقت با برافراشتن پرچم گروه ضد سقط جنین “زندگی در حرکت” در اوایل ماه جاری است. این تصمیمی است که جوبنویل بعداً متوجه شد که باید از طریق شهردار تصمیم بگیرد.

او گفت: «یک درخواست پرچم به شورا و شهردار ارسال شد و در این زمان من در معرض هیچ درخواست پرچمی قرار نگرفته بودم. زمانی که درخواست رسید، بلافاصله پاسخ دادم و گفتم، فکر می‌کنم ایده خوبی است.»

جوبنویل گفت که او به زودی متوجه شد که سایر اعضای شورا با موضع او مخالف هستند. وقتی از او در مورد این سیاست پرسید، او گفت، به او گفته شد که شهردار تنها تصمیم می گیرد که کدام پرچم به اهتزاز درآید.

در نهایت درخواست این گروه بی پاسخ ماند. اما بحث در حال انجام باعث شده است که جوبنویل این پیشنهاد را ارائه کند، که به گفته او زمینه بازی یکنواخت‌تری را فراهم می‌کند و امیدواریم از موقعیت‌هایی مانند این اجتناب شود.

«حدس می‌زنم می‌توانی بگوییم که به دیواری تکیه داده‌ام. [I was wondering] چگونه می توانم این را برای همه عادلانه کنم؟ ممکن است [still] رای منفی بدهم، که من به آن احترام می گذارم، اما هسته اصلی من و کسی که هستم… نمی توانم ببینم که هیچ گروهی مورد تبعیض قرار گرفته یا از خود بیگانه شده است.”

بعد از ظهر رانندگی کنید8:13پیشنهادی برای محدود کردن برافراشتن پرچم در چتم کنت ارائه شد

روندا جوبنویل، یکی از اعضای شورای شهر در چتم کنت، درخواستی را ارائه کرده است که تنها اجازه می دهد پرچم های دولتی در شهر برافراشته شود. میزبان، آلیسون دورو، این موضوع را با تادور تکلی، سازنده انجمن زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد، چتم کنت بررسی می‌کند.

برای گروه‌های ذینفع در چتم-کنت، این پیشنهاد می‌تواند پیامدهایی برای آنچه که آن‌ها آن را یک حق دموکراتیک می‌دانند، داشته باشد.

تادور تکلی، یکی از سازندگان جامعه در فصل زندگی سیاه پوستان چاتم کنت، گفت: «پرچم‌هایی که در تالار شهر برافراشته می‌شوند، بیانگر گروه‌ها و سازمان‌های مختلفی هستند که بر مسائلی که بر آنها تأثیر می‌گذارند، تأکید می‌کنند.

در طول ماه تاریخ سیاه، پرچم رهایی برافراشته می شود.

پرچم پان آفریقایی در خارج از تالار شهر شارلوت تاون برای کل ماه فوریه برافراشته است.
پرچم پان آفریقایی در خارج از تالار شهر شارلوت تاون برای کل ماه فوریه برافراشته است. (برایان هیگینز / CBC)

او گفت: «از سوی دیگر، شهر باید دقت لازم را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که سازمان‌های تبعیض‌آمیز نیستند، بلکه اطمینان حاصل کند که اطلاعات نادرستی را که می‌تواند باعث ایجاد ترس و ایجاد تفرقه در جامعه ما شود، از بین ببرند.

جوبنویل گفت که اگر یک گروه طرفدار انتخاب برای برافراشتن پرچم خود به او نزدیک می شد، او نیز آن را تایید می کرد.

او گفت: «فقط فکر می‌کنم همه باید فرصت داشته باشند و به هیچ‌کس نباید گفت نه یا نادیده گرفته شد. “من فکر نمی کنم این راه درستی برای رسیدگی به این موضوع باشد. ما فقط باید بی طرف باشیم و اجازه دهیم این سازمان ها بدون هیچ مانعی کارهای خود را انجام دهند. من فکر کردم که این می تواند امن ترین راه حل باشد.”

شورای Chatham-Kent در 24 آوریل به پیشنهاد Jubenville رأی خواهد داد، درست یک روز قبل از اینکه شهر نورویچ به پیشنهاد خود رأی دهد. گروه Life in Motion پاسخی در مورد درخواست خود برای برافراشتن پرچم خود دریافت نکرده است.