پس از اعلام شیوع COVID-19 ، کل مدرسه در ویندزور اخراج شد

خبر

کل جامعه در مدرسه دولتی FW Bedgley اخراج شده و اکنون پس از اعلام شیوع در مدرسه واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس (WECHU) ، خطر بالایی برای COVID-19 در نظر گرفته شده است.

این مدرسه سه مورد تایید شده COVID-19 دارد و اولین شیوع مدرسه در ویندزور از زمان شیوع بیماری همه گیر است. در یک خبرنامه ، هیئت مدرسه منطقه ای Greater Esxx County (GECDSB) گفت که کل مدرسه باید به مدت 14 روز در انزوا قرار بگیرد ، مگر اینکه توسط واحد بهداشت دستور دیگری داده شود. هیئت مدیره مدرسه اعلام کرد که به همه والدین و سرپرستان اطلاعیه ای در مورد شیوع بیماری ارسال می کند.

“کل مدرسه در معرض خطر ابتلا به COVID-19 قرار دارد و WECHU در حال همکاری نزدیک با مدرسه و مدیران شورای مدرسه منطقه Greater Essex County (GECDSB) برای مدیریت شیوع ، محدود کردن بیشتر شیوع عفونت و اطمینان از اقدامات مداوم برای محافظت از دانشجویان و کارمندان حفظ شده است “.

دوره عفونی پنجشنبه ، 12 نوامبر بود. اگر دو یا چند مورد در مدرسه وجود داشته باشد و اگر شواهدی وجود داشته باشد که حداقل یک مورد در مدرسه آلوده باشد ، شیوع آن اعلام می شود.

این مدرسه در شمال ویندزور ، درست در جنوب ریورساید درایو شرق واقع شده است.

شارون پیک ، سرپرست آموزش GECDSB گفت: “مثل همیشه ، ما از نزدیک با بهداشت عمومی همکاری می کنیم و از راهنمایی های آنها پیروی می کنیم.” “سلامت و ایمنی دانش آموزان و کارکنان اولویت ما است و ما همچنان جامعه مدرسه را مطلع و کلیه پروتکل های ایمنی و بهداشتی از جمله تمیز کردن و ضدعفونی پیشرفته کل مدرسه را اجرا می کنیم.”

در حالی که Windsor-Essex بیش از یک مورد COVID-19 در یک مدرسه داشته است ، این اولین بار است که ویروس در محیط مدرسه انتقال می یابد.

دکتر واجد احمد ، مسئول بهداشت WECHU ، گفت: “برای همه کارکنان و دانشجویان ضروری است که هر روز خود را از نظر علائم COVID-19 کنترل کنند. اگر علائمی دارید ، آزمایش کنید”

هیئت مدیره مدرسه گفت که احمد و مدیر عامل WECHU ، ترزا مارنتت در به روزرسانی COVID-19 صبح چهارشنبه در مورد شیوع این رسانه ها صحبت خواهند کرد. این گزارش افزود که به دلیل رعایت حریم خصوصی ، جزئیات بیشتری در مورد موارد یا تماس نزدیک آنها فاش نخواهد شد.